Trabzon’da 11-12 Kasım tarihlerinde trafik denetimleri gerçekleştirildi.
Gerçekleştirilen denetimlerde 5 aracın gürültü çıkararak çevreye rahatsızlık verdiği tespit edildi.
Araçlarda yapılan incelemelerde abart egzozlu oldukları anlaşıldı.
Bahse konu araçlar trafikten men edilirken araç sürücülerine idari para cezası uygulandı.
Ayrıca sürücülerin ceza puanları da düşürüldü.

Tüm Yorumlar (9)
Mehmet Şahinler
2 yıl önceAllah razı olsun bunlara fırsat verilmesin cezalar daha sert ve caydırıcı olmalı bu sürücüler psikolojik tedavi görmeli
meltem
2 yıl önceadamların bi abartı egzoz sevdası var oda size cok geldı yazıklar olsun trabzon halkına
meltem
2 yıl önceasıl sizin gibi insancıklar tedavı gormesi lazım insanlar kendını böylentwdavı ediyo
türbedar
2 yıl öncemeltem sen normal değilsin,bu egsozcuların savunulacak bir tarafları yok,ben geceleri kaç defa korkuyla yatağımdan sıçradım,,ne için sizin zihniyetli arkadaşlar trafikte gürültülü araba kullandıkları için,
türbedar
2 yıl öncemeltem sen normal değilsin gerçekten,birde geceleri yataklarından korkuyla sıçrayan insanları düşün,o zaman da böyle konuşacakmısın
AnormalLER
2 yıl öncebu abartı egsozcular hangi ruh haliyle böyle davranıyorlar acaba,yani geceleri milleti rahatsız etmek, gece yada gündüz farketmez,milleti rahatsız ederek araba kullanmak nasıl bir duygu acaba çok merak ediyorum
çok basit
2 yıl önceO arabayı trafikten süresiz MEN edecen,ehliyete 2 sene el koyacan,
değişik
2 yıl öncebu abart egsozcular,milleti rahatsız ederken hangi ruh halindeler acaba ÇOK MERAK EDİYORUM...
Beybaba61
2 yıl önceGece 12 ve sonrası saatlerde asvalt boyu egzos vura vura gidiyolar hicmi düşünmezler bu saatde ben ne yapıyorum bunlara bu saatlerde olduğu icin yeni kanun düzenlemesinde daha şiddetli ceza uygulanmalı 12 lerde adam cıkar kurşuna dizer aracı dahamı iyi olur