| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 06 Şubat 2024 11:14 Güncellenme tarihi: 06 Şubat 2024 15:08

Trabzon'da eski otogar alanına hastane mi yapılacak? Açıklama geldi

İmperial Hastanesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Çelebi'den Trabzon'daki eski otogar yeri ile ilgili olarak açıklama geldi.

Trabzon'da yeni otogar hizmete girerken, eski otogar alanının nasıl değerlendirileceği merak konusu olmuş durumda.

Eski otogar alanına hastane yapılacağı iddiaları gündeme gelirken, İmperial Hastanesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Çelebi'den konuya dair açıklama geldi.

"Böyle alanlara ihtiyacımız var"

Eski terminal alanına talip olduklarını doğrulayan Çelebi, "Büyükşehir Belediye Başkanımız Murat Zorluoğlu ile bu konuda görüşmüştük. 5 dönüm arazi üzerinde bir sağlık alanı oluşturup yeni bir vizyon hastanesini şehre katmak istedik. Bu şehrin buna ihtiyacı var. Hizmet ağımızı büyütürken kalitesini de büyütmek istiyoruz. Böyle alanlara ihtiyacımız var ancak talebimiz uygun görülmedi. Belediyemizin de orayla ilgili bir değişik planları var. Ancak hastane ile ilgili yeni yatırımlarımız önümüzdeki günlerde olacak. Şehrin böyle birkaç hastaneye daha ihtiyacı var. Sağlık olmazsa olmazlardan biri. Sağlıkla ilgili istihdam da artıyor. Öncelikle şehrin doğu yakasında yatırım açısından hastaneyi büyütme planımız var" dedi.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (38)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
EK
2 yıl önce

Hastane gibi tesislerin trafik sorunu olmayan veya çözülmüş güzergahta olması çok önemlidir. Değirmendere bu konuda hastane için ideal bir yer midir, iyi değerlendirilmelidir.

V
VERİN
2 yıl önce

VERİN RAHAT EDİN

M
Murat
2 yıl önce

Siz yeterli otopark alanı ğösterme den bu işletme ruhsatını nasıl aldınız acaba bunu bir anlatsanız da merakımız ğiderilse kazandığınız para böyle işte insanlar çile çeksin araçlarını park ederken hayatları tehlikeye ğirsin kavğa dövüş siz içerde para kazanın yazık

K
kadir yılmaz
2 yıl önce

eski sahil yolunu resmi otoparkları yaptılar. burayı da alırlar dert değil. herşey hizmet için tabi.

M
Mavi 61
2 yıl önce

5 katlı otapar olmalı binalarda kalabalık ilerde olur sipdiden yapmaliyiz

Tüm Yorumlar (38)

E
EK
2 yıl önce

Hastane gibi tesislerin trafik sorunu olmayan veya çözülmüş güzergahta olması çok önemlidir. Değirmendere bu konuda hastane için ideal bir yer midir, iyi değerlendirilmelidir.

V
VERİN
2 yıl önce

VERİN RAHAT EDİN

M
Murat
2 yıl önce

Siz yeterli otopark alanı ğösterme den bu işletme ruhsatını nasıl aldınız acaba bunu bir anlatsanız da merakımız ğiderilse kazandığınız para böyle işte insanlar çile çeksin araçlarını park ederken hayatları tehlikeye ğirsin kavğa dövüş siz içerde para kazanın yazık

K
kadir yılmaz
2 yıl önce

eski sahil yolunu resmi otoparkları yaptılar. burayı da alırlar dert değil. herşey hizmet için tabi.

M
Mavi 61
2 yıl önce

5 katlı otapar olmalı binalarda kalabalık ilerde olur sipdiden yapmaliyiz

T
Timur
2 yıl önce

Alın alın nasilsa devlet yok, SGK liya bile bir serum 1000 tl

A
Ahmet C.
2 yıl önce

yahu bu hangi cahilin fikri ne hastahanesi hastahana sesli ortamdami insa edilir yoksa sagliga yararli oksijeni temiz ve yesillik alandami insa edilir , amaciniz hastalari sagliginami kavusturmak mi yoksa daha kötü hale getirmekmi , ates olmayan yerden duman cikmaz siz yaparsiniz o yandaki bos binayida ucuza kapatirsiniz yillardir kullanilmiyor, sizden korkulur.

K
Kokucan
2 yıl önce

Niye yer arıyorsunuz yolu kapatın hatta denize kadar gidin büyütün hastahaneyi emin olun kimse size bir sey demez bizde görmeyiz

Z
Zafer E
2 yıl önce

Adamlar uyduruk otoparklarini pazar günü açık bile bulundurmuyor. Yada akşamları. Akşam ve pazar hasta aliyorlar ama bir kişi istihdam edip otoparkı acamiyorlar. Yönetim anlayışları bu kadar.

H
H. Şahin
2 yıl önce

Keşke şehir hastahanesi burada yapılsaydı

0
0661
2 yıl önce

İmperyalin yeri ilbanktan alınıp hastane yapıldı gerekli hastane altyapısı olup olmadığına bakılmaksızın haliyle hastanenin ve gelen hastaların araçlarıda yayaların yolu üzerine aceleyle park ediliyordu bilmiyorum şimdi durum ne hey gidi günler hey her gün oradan geçerken daha doğrusu kaldırımı kapatan araçlardan geçemezken trafiği arar yaya yolunun açılmasını talep ederdim

A
Ahmet
2 yıl önce

Ne var ne yok hep sahile doğru sıra sıra dizilmeli ki trafik iyice çıkmaza girsin, halk perişan olsun. Şehrin güney kesimi zaten Trabzona ait değil.

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Kanuni bulvarı üzerinde yer bakın lütfen.

M
Metin61ts
2 yıl önce

İşi çok önceden bitirdiniz şimdi tiyatro oynuyorsunuz orasının kime söz verildiğini sağır sultan bile biliyor bari gözümüzün içine bakarak yalan konuşmayın

A
Adsız
2 yıl önce

Yapın yapın hastane yapın.şifa bulmayan hastalar..artık ticarethane demek daha doğru...günden güne hasta sayısı çoğalıyor.ben doktora gitmeye korkuyorum artık..parasıda cabası....buyrun siz yorumlayın

K
KOÇ 61
2 yıl önce

Hastane ister yapılsın ister yapılmasın Bence Trabzonun en kıymetli yerinden o sanayi çöplüğü de kaldırılsa.

Ümit arsalan
2 yıl önce

Bence önceliği boztepeye verin burda nüfus çok acil

D
Davut
2 yıl önce

Deblet hastanesi olunca dağ başına, Akp'li olunca şehir merkezine öyle mi? Demek ki Murat Zorluoğlu'nu bundan ötürü aday göstermediler.

M
mustafa
2 yıl önce

sehrin ortasina hastane olmaz,hastane sakin ve havadar yerde olur

Y
Yasin
2 yıl önce

Şehir merkezi trafik yoğunluğu olan bölgede hastane olmaz yolun genişletin yapın ancak olur

S
Sultan
2 yıl önce

Yönetim kurulu başkanı kim peki terminalin atıl duruma düşmesinde rolü olanlar ve orası için yıllar önce plan yapanlar kimler

A
ALİ KARA
2 yıl önce

BU DURUMUN ŞEHİR TRAFİĞİNİ NE HALE GETİRECEĞİNİ DE DÜŞÜNDÜNÜZMÜ ACABA

L
L:
2 yıl önce

katlı otopark lütfen trafik yoğunluğunu büyük ölçüde azaltır yol kenarına park etmis araçlardan trafik ilerlemiyorrrr

A
alperhan türk
2 yıl önce

kaç yıldır yolu kapattınız şehirin anatomisini bozdunuz molozdan çıkınız.milleti rahat ettirin yeter molozda çömlekçiye yürüme daha hızlı gidiyoruz .. ambulanslar tıp fakültesine 5 dakikalık yolu 30 dakikada gidebilmekte milletin çok ağını aldınız bakalım ne yapacaksınız..inde illâhi

T
tuna
2 yıl önce

hastaneye ne gerek var allah askına belediye bu alana konut yapsın halka dar gelirliye uygun sartlarda sunsun bütün şehirlerin belediyeleri bunu yaparken neden trabzon bunu yapmıyor

B
Birisi
2 yıl önce

ŞEHİR HASTANESİ KURULACAKKEN EXTRA BÜYÜK ÇAPLI BİR SAĞLIK MERKEZİ MÜSADESİNİ VERMEZLER..

C
Cemsultan
2 yıl önce

Boğdunuz şehri. Yeter ya

B
B.Berber
2 yıl önce

Trabzon'da nefes alacak yer bırakmadınız.İmperial hastanesi ne.kadar para kazanmış ki hastaneyi büyütmeyi düşünüyor.Yeni hastaneye yeni fiyatlar hadi bakalım...

K
Kerem
2 yıl önce

zengin getirebilecek çocuğunu fakir devlet Hastanesi'ne gidecek zaten sahilde büyük bir hastane yapılıyor daha çok trafik kitlenecek terminal bile olduğu zaman trafik berbattı özel sağlık sigortaları 20 binden aşağıya yok

O
Orhan Ertuğrul
2 yıl önce

Bir Trabzonlu boş bir alan görünce aklına ilk gelen "buraya kaç katlı bina yapılır, kaça satılır" oluyor nedense. Aman bina yapın. Otopark falan da olmasın, sakın boşa harcamayın boşlukları. Her santimi bina olsun. Bu şehirden mutlu insan çıkma olasılığı sıfır ya. Böyle bir doğada kendinizi resmen betona boğmuşsunuz. Sonrada nefes almak için 1 saat yayla yolu tepiyorsunuz. (Not:5 yıldır Trabzon'da yaşamaya mahkum bir memurum)

Y
Yunus Şimşek
2 yıl önce

Parası olanlar şehir içi olmayanlar şehir dışı hastaneye yazıklar olsun

R
RAMAZAN SU
2 yıl önce

BENCE BU GÜZEL NOKTAYA GUZEL BİR ALIŞVERİŞ MERKEZİ IYİ OLUR VE ALTINADA ALIŞ VERİŞ MERKEZİNİN MÜŞTERİLERİNE AIT OLMASI LAZIM.VE O BULUNAN ÇEVREYE ÇOK ÇANLILIK VERIR.MESALA CARFORSA VEYA ÇETİNKAYA İYİ OLUR ŞEHİR ŞUBELERİNİ ORAYA TAŞMIŞ OLURLAR.

R
RAMAZAN SU
2 yıl önce

O NOKTAYA GÜZEL BİR ÇOK KATLI ALIŞ VERİŞ MERKEZİ İYİ OLUR VE ZEMİN KATTA OTOPARK OLUR.

V
vvv
2 yıl önce

o alana sosyal ve kulturel .alanalri ozel egitim alanlari...kapali havuz. .cafeler...yaslilarin ve genclerin ayni ortamda. vakit gecirebilecegi bir alan olmali....

S
Sürmene li
2 yıl önce

Adamlar trabzonun trafiğini rahatlatmaya calısıyor oraya hastanede alışveriş merkezıde olmaz tırafık kıtlenır oranın zaten tırafık sorunu var

S
Soner Aktürk
2 yıl önce

Bence uygun konaklama imkanı sunan pansiyon yapilabilir...

D
Davut ozcan
2 yıl önce

Benim görüşüm agaclandirilsin güzel bir yeşil alan olur.

C
Canan Sayın
2 yıl önce

Yaşil alan sakın olmasın.Eski çömlekçiden bir farkı olmaz.