| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Ağustos 2020 13:04 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 16:53

Trabzon’da ekmeklerini taştan çıkartıyorlar

Elindeki balyozla inşaat artıklarını parçalayarak demirlerini satıp ekmek parasını kazanıyor

Trabzon’da bir çift buldukları inşaat kalıntısını parçalayarak içindeki demirleri alıp ekmek paralarını çıkartıyor.

Kaşüstü Devlet Hastanesi yolunda Alpay Telli isimli vatandaş tarafından çekilen görüntülerde, bir kadının elindeki balyozla büyük bir beton parçasını kırmaya çalıştığı görülüyor.

Ekmek parasını çıkarmaya çalıştıklarını söyleyen kadın “Erkek rahatsız olunca kadın yapmak zorunda kalıyor. Yolda geçerken rastladık. Demirleri satarak para kazanacağız. “ ifadelerini kullandı.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet61
5 yıl önce

Zamaninda baska ukkelere acirdik biyke manzaralari gördükçe, sjmdi kendi ulkemize acuyorum. Allah yardimcilari olsun. Ne hale getirdiniz ulkemizi 18 senede yaziklar olsun

S
srkn
5 yıl önce

Allah yardımcıları olsun

S
son söz
5 yıl önce

Çalışmadan geçinmeye çalışanlara örnek olmuşlar.Tebrik ederiz kendilerini

A
adim lazim dil
5 yıl önce

Allah yar ve yardimcilari olsun