| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 05 Temmuz 2023 15:00 Güncellenme tarihi: 16 Ağustos 2023 10:39

Trabzon’da ekmeğe dev zam yolda! İşte düşünülen o rakam

Trabzon’da simidin ardından ekmeğe de zam geliyor.

Trabzon’da bu sabah uygulanmaya başlanan zam ile beraber 4,5 TL’ye satılan simitin fiyatı 6,5 TL’ye çıktı.

Yaşanan bu zammın ardından bir kötü haber de ekmekten geldi.

Kurulacak komisyonda görüşülecek zam durumunun Temmuz ayı ortalarına doğru gerçekleşmesi bekleniyor.

Kulislerde konuşulan rakamlara göre yüzde 40 zam yapılmasının istendiği öğrenildi.

Yapılacak zammın ekmeğin gramajını düşürülerek mi yoksa direkt zam olarak mı yapılacağı konusunun da karara bağlanacağı öğrenildi.

Trabzon’da 2021 yılında 250 gramı 2,5 TL’ye satılan ekmek 2023 Ocak ayına gelindiğinde 200 grama düşürülmüş ve fiyatı da 5 TL’ye çıkarılmıştı.

Buna göre Ocak ayında yapılan son zamla birlikte 200 gramlık ekmek 5 TL, 400 gramlık ekmek ise 10 TL fiyat etiketiyle satılıyor.

Temmuz ayında yapılacak zam ile beraber ikilik diye tabir edilen 400 Gram ekmeğin fiyatının 10 TL’den 14 TL civarına çıkmasının beklendiği öğrenildi.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
OH OHH EN AZ 20 LİRA OLSUN
2 yıl önce

ohh ohhh ne güzel ERDOĞAN ERDOĞAN OHH HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUYOR.YAPARSA YİNE AKPARTİ YAPAR .ZAM NEDİR EKMEK 14 LİRA AZ 20 LİRA OLMASI LAZIM..AKPARTİİ AKPARTİİ HERŞEY ÇOK GÜZEL

T
Ts
2 yıl önce

Ne güzel be güzel al sana akp ye sınırsız desteğin sonu

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

Biraz mutlu olmayı öğrenin 20 de olabilirdi değilmi?

A
Az bile
2 yıl önce

Sen şukretki bir devletin var el alem ırakta suriyede dağıttığı adalet için ağzını açmış bekliyor. Yoksa ekmek bedava olunca zaten köleleri olmuşsunniye konuşuyorsun ki

D
Duayen
2 yıl önce

Türkiye yüz yılı.. Verin bu kardeşinize yetkiyi uçurayim sizi..Bence bu rakam çok az bence elli TL olmali . Bu zamları yapan eyyy Kılıçdaroğlu dur..

Tüm Yorumlar (8)

O
OH OHH EN AZ 20 LİRA OLSUN
2 yıl önce

ohh ohhh ne güzel ERDOĞAN ERDOĞAN OHH HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUYOR.YAPARSA YİNE AKPARTİ YAPAR .ZAM NEDİR EKMEK 14 LİRA AZ 20 LİRA OLMASI LAZIM..AKPARTİİ AKPARTİİ HERŞEY ÇOK GÜZEL

T
Ts
2 yıl önce

Ne güzel be güzel al sana akp ye sınırsız desteğin sonu

S
sıradan vatandaş
2 yıl önce

Biraz mutlu olmayı öğrenin 20 de olabilirdi değilmi?

A
Az bile
2 yıl önce

Sen şukretki bir devletin var el alem ırakta suriyede dağıttığı adalet için ağzını açmış bekliyor. Yoksa ekmek bedava olunca zaten köleleri olmuşsunniye konuşuyorsun ki

D
Duayen
2 yıl önce

Türkiye yüz yılı.. Verin bu kardeşinize yetkiyi uçurayim sizi..Bence bu rakam çok az bence elli TL olmali . Bu zamları yapan eyyy Kılıçdaroğlu dur..

Z
Zelega Soylu
2 yıl önce

En azindan 12 lira firincida ekmek yesin diyorsak 15 olmali..

M
Metin Öztürk
2 yıl önce

Bir Devletimiz var ise,bu Atatürk sayesinde, var ,başka ülkelerin hâline bakmamıza gerek yok zaten .!!

O
Okur
2 yıl önce

14 az.20 şimdilik iyidir.30 olursa tadından yenmez...