| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 16 Mayıs 2026 14:17

Trabzon'da düğün yemeği kabusa döndü! 20 kişi hastanelik oldu

Trabzon’un Yomra ilçesinde düğün organizasyonu sonrası tavuklu pilav tüketen 20 kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü olayla ilgili inceleme başlattı.

Trabzon’un Yomra ilçesinde düzenlenen düğün organizasyonunun ardından 20 kişi rahatsızlanarak çeşitli hastanelere başvurdu.

15 Mayıs Cuma akşamı gerçekleştirilen düğünün ardından gece saat 02.00 sıralarında kusma şikâyeti yaşayan vatandaşların sağlık kuruluşlarına müracaat ettiği öğrenildi.

Hastanelerde yapılan tetkiklerin ardından rahatsızlanan 20 kişinin taburcu edildiği açıklandı.

İl Tarım Müdürlüğü inceleme başlattı

Olay sonrası Trabzon İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından ilgili işletmede denetim gerçekleştirildi.

Yapılan açıklamada, düğün sahibinin tavuklu pilav ürününü işletmeden sıcak şekilde teslim aldığı ancak tüketim öncesine kadar ürünün uygun olmayan koşullarda bekletildiğinin tespit edildiği belirtildi.

“Ciddi risk oluşturabilir”

Gıda ve Yem Şube Müdürü Ersin Yavuz Birkan tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Özellikle tavuklu ürünler başta olmak üzere kolay bozulabilen gıdaların uzun süre oda sıcaklığında bekletilmesi, halk sağlığı açısından ciddi riskler oluşturabilmektedir.”

Açıklamada ayrıca toplu tüketim organizasyonlarında gıdaların muhafaza koşullarına dikkat edilmesi gerektiği vurgulandı.

Yetkililer, sıcak tüketilmesi gereken ürünlerin uygun sıcaklıkta korunmasının ve uzun süre dış ortamda bekletilmemesinin önem taşıdığına dikkat çekti.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

U
Uğur t
1 ay önce

İnsanlat şu tavuktan bir türlü akıllanmadılar bütün yemek zekirlenmeleri hep tavuk tan olmasına rağmen halen tavuk yemekten bıkmadılar tavuk besinlerin en kötüsü bundan daha kötüsü olamaz çünkü herşeyi anormal bir yiyecek

V
vatandaş.
1 ay önce

Çöpe atılacak ürünü zarar görürüm diye pişirip millete yediren sonrada parasını kasasına koyan kurum haram yiyor.Bu vicdansızlıktır.