Trabzon'da yılbaşında dolmuşa gelen zamlara bir yenisi daha ekleniyor.
Trabzon il sınırları içerisinde faaliyet gösteren dolmuşların tarife ücretlerine zam yapılacak.
Dolmuş ücretlerine, Pazartesi günü itibari ile en yakın mesafe 9 TL olacak şekilde zam gelmesi bekleniyor.
Tarifenin ise yarın netleşeceği ve Pazartesi günü yürürlüğe gireceği edinilen bilgiler arasında.
Tüm Yorumlar (39)
Fuat
3 yıl önceHayda yine mi yine mi????????????
Hüseyin
3 yıl önceBu neyin zamı daha akaryakıta yeni zam gelmiş yakıt düşünce neden indirim olmuyor merak ettim. Ama biz bunları hak ediyoruz.
haluk
3 yıl öncegüzel dizayn
61ahmet61
3 yıl önceNe saçma birşey. Ne için geliyor. Adamlar zaten otobüs gibi ayakta tıkabasa yolcu alıyor. Yakıta abartılı zam gelmedi. Ne için 9 lira. Saçma
Davut
3 yıl önceHarika bir haber. Bu yıl içşnde 3. Zam. Kandile’e bundan daha iyi bir cevap verilemezdi zaten. Amin ecmain
Arsinli
3 yıl önceÇok az bu millete her şey yakışır. Bence 20 TL olmali
VAY BE
3 yıl önceOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Murat erdogan
3 yıl önceSadece akaryakıtta iş bitmiyor,bu araçların masrafları var,her şey almış başını gitmiş.bu zam seçimden önce vardı ama oy kaybı olur diye belediye onay vermedi seçimden sonra dedi.işlerini gördüler şimdi milletin sırtına bin babam bin.kendinde söyledin ya bize her şey hak.yani esnafa suç bulma.herkes kendince haklı
Sıradan Vatandaş
3 yıl önceAz olmuş,düz yapsaydınız daha iyi olurdu beklenti o yöndeydi.
Fatih
3 yıl önceNiye benzin 28 oldugunda 6.5 oldu da şimdi daha 21 de hayırdır fazla ceplerıne indiremiyorlar mı
Fatih
3 yıl önceBu ğlke müslüman ülke oylemı calmaya devam edın sız
Ömer
3 yıl önceOyumuzun karşılığını alıyoruz
Ben EKONOMİSTİM
3 yıl önceOoooooooohhhhh hjhhhkjkj Nereden nereye nereden nereye nereden nereye GİRDİ TÜRKİYE..
Meçhul
3 yıl önceHayırlı olsun Trabzon halkına ????????????
Xd
3 yıl önceYakışır
Nuri tekin
3 yıl önceAyakta 10 kisi oturan 10 kisi ne guzel bu dolmuşcularinin gozunu doyuramadilar
Sevim
3 yıl önceOhhhhhhh ohhhhhh ohhhhh bu size müstahak ama kurunun yanında yaşta yanıyor
Gökhan
3 yıl önceArkadaşlar dolmuşçu esnafını küstürmemek lagzım zira onlar bu ülkede olmasa biz ne yaparız bu entellektüel arkadaşlar olmasa belediye başkanları yolunu bulamaz hükümetler siyaset belirleyemez onlarsız bir hayat çekilmez zaten zarar ediyorlar birkaç kuruş zamdan ne çıkar bu kadar hakları yok mu bu insanların
FATİH BAŞKAN
3 yıl önceMazot 18 tl ye düşünce indirim oldumu yakıt 4-5 aydır aynı seviyelerde bu neyin zammı daha dün petrol rezervini artırdık diye haber yapıldı bu ne oluyor ertesi güne 1,5 tl zam yapıldı yakıta dolmuşçu esnafı 6,5 tl lik hizmet veriyor mu ki, 9 lira istiyor klima açmaz kapıyı yarım bırakır milleti ayakta gitmeye zorlarlar koyun gibi sıraya sokarlar bekletirler ama bizim dışardan gelen ve asimile olmuş trabzonlu ruhundan uzaklaşmış kafalar var. BİRİLERİ ZAM İSTİYOR DİYE ZAM OLMAZ TEPKİ VERİN ARTIK
MEHMET
3 yıl öncemazot 30 tl iken yapıldı zamcık ,şimdi 22 tl neden zam yapılıyor, döviz kuruns mı döndüler ne cıkarsa bahane o , İş adamı doymuyor, okuyanı doymuyor, calışanı doymuyor, bu ülkeyi kim düşünecek, bir gercek var ki ,YAKARSA BU DÜNYAYI GARİPLER YAKAR ,
Asgari ücretle
3 yıl önceHerşey çok güzel devam 9 lira yetmez az daha yapın
TEŞEKKÜRLER İMAMOĞLU YİNE SEN YAPTIN ZAMMI
3 yıl önceTEŞEKKÜRLER İMAMOĞLU ZAMMI SEN YAPTIN,MAZOT 30 TL LERE CIKINCA 2 DEFA ZAM YAPTINIZ.ŞİMDİ MAZOT 19 TL YE DÜŞÜNCE NİYE İNDİRİM YAPMADIZ.İSTANBULDA ULAŞIMA ZAM İSTEĞİ OLUNCA .CUMHUR İTTİFAKI HEMEN RED OYU VERİYOR SOSYAL MEDYADAN DUYURU YAPIYOR.MUHALIF BELEDİYELERDE CUMHUR İTTİFAKI HERŞEYE RED OYU VERİR .AMA BELEDİYELERİNDE HERSEYE EVET VERİYORLAR.UKOME NE İŞE YARIYOR BÜTÜN TALEPLERİ KABUL EDİYOR .TÜRKİYE DE EN PAHALI DOLMUŞU TRABZON KULLANIYOR YAZIKLAR OLSUN .2024 SECİMLERİNDE BARİ BUNLARA DERS VER
avanoz
3 yıl önceyanlış hesap 10 tl olsun düz olsun bozuk para yok zaten
Haluk
3 yıl önceBu ne zammı şimdi...hayırdır inşaallah..ne değişti bu memlekette de bu zam haberi çıktı...eşşek yükü ile para kazanıp vergi vermeyen bu esnaf takımı benim hakkımı nasıl ödeyecek..nerde adalet..zam geldiği gibi cimer e şikayette bulunacam.. dolmuş hattı en ucuz 3 milyon olmuş ,eşek yükü ile para kazan vergi verme ,hemen cimere şikayet edecem. Yazarkasalar ufaldı,koysunlar her dolmuşa yazarkasa,versinler vergisini. Ayıp ya ,Vallahi ayıp,günah değil mi.
Sy
3 yıl önceArkadaş lar bu zam neden,para kazanamıyor diyorlar 12 kişilik dolmuş a 20 ,22 yolcu alırsanız nasıl para kazanamiyorlar doyumsuz.takit 30 TL iken tamam şikayet vardı şimdi 20 lira yine zam milletin dini imanı para oldu.
VD
3 yıl önceDış güçler devrede yine , dolmuşa zam yapıyorlar!
Trabzon
3 yıl önceHerkes hakettiği gibi yaşar kanunlara aykırı olarak 12 kişilik dolmuşlara 22 kişi alırken hiçkimseden ses çıkmıyordu hergalde cemiyet belediye emniyet ortak protokol yaptı istediğin kadar yolcu al istediğin yerden yolcu al klima açma klima açmasını isteyen yolcuya hakaret et kültürsüz eğitimsiz seviyesiz kişiler dolmuş şöförü olsun tepkisiz kalındığı müddetçe dolmuş zammı 30 lirada olsa fıtrat değişmez
Dolmuşcu
3 yıl önceYakıt şöfor parça bakım yer temizlik belediye vergi sigorta her şeye para ödüyoruz zam gelmişboş konuşur millet ne zamı diye
MEHMET
3 yıl öncene de temiz arabalar ,bakım dersen günlük ,vergi türkiyede sade dolmuşcular ödüyor, dolmuş zarar ediyorsa şöför calıştırma kendin calış, , sizde bir tezgah kurmuşsunuz kafanıza göre , darısı fırıncıların başına
Saçmalık
3 yıl önceKimse boş konuşmasın hangi dolmuşçu para kazanamıyor bir dolmuşa 20 kişi almıyor ya Allah’tan korkun para hırsı DİN hırsının önüne geçti
Hatice Bayrak
3 yıl önceBahcecik dolmuslarinin bazılarının içi aşırı pis binince iğreniyorum umarım daha temiz olurlar
Yolun bulan düzeneği uydurur
3 yıl önceŞoförler odasında başkanında da ayrı bir sevinç vardır.Dolmus ucreti tarife bedelli dolmuşçu esnafına esnaf odasina odenen bedelin daha ustunde bir bedel karşılığı veriliyor.O bedel acaba şoförler odasinin kasasina mi girecek yoksa yönetim kurulundan istifa eden yoneticisi tarafindan yolsuzluklarla suclanan gündemde ki olan birinin cebine mi araştırın kasa girişlerini nerede bu paralar
M.h
3 yıl önceDolmusa zam geldi mi bu milletin nekadar zoruna gidiyor hergun zam geliyor herşeye niye tepki gostermiyorsunuz bı söz vardır biliyorsan konuş ibret alalım bilmiyorsanız susun adam sanalim
Huso
3 yıl önceSeçimden önce millet soğan ekmek yeriz reyiz yedirmeyiz diye meydanlarda halay çekiyordu, reyiz başınızda işte ,niye ağlıyorsunuz,Seçimden önce zan yapılacaktı zaten,kuşları ürkütmemek için Seçimden sonra yaptılar zammı.son 4 yılda en çok mağdur olan dolmuş esnafidir.,zamları protesto edecekseniz,dolmuscuyi değil ülkeyi yönetenleri protesto edin.28 mayıs akşamı meydanda sabaha kadar halay çekip burda afkuranlar bi zahmet sesini kessi midem bulanıyor.
Huso
3 yıl önceHalay çekmeye devam Türkiye yüzyılı basladi
1234
3 yıl önceBelediye otobüsleri dolmuşlardan daha rahat dolmuşlar kadar sıkışık değil kliması çalışıyor.Dolmuşlar ayakta nefes alacak yer kalmadığı halde zorluyor 20 kişiden az kişi oldumu adamın surat asılıyor.
Ahmet
3 yıl önce5-6 kişi ayakta yolcuyla yazın klima kışın kalorifer açılmadan kapısı açık şekilde yola devam edip yolcunun sadece parasına değer veren dolmuşcularımız var. Ha bunun yanında Belediye Başkanımızın görevi devraldığı ilk yılın yazında otobüs şoförlerine klima açtırmayıp vatandaşı tere boğduğu zamanı da unutmadık. Yakıt 30 iken zam yapıldı 20 ye düştü yine zam. Cebimize girmeden çıkar oldu paralar.
Abdullah
3 yıl önceSen ne iş yapıyorsun kardes
Zeynel gedik
3 yıl önceYeter artık bu kadarda olmaz