Trabzon’un Ortahisar ilçesinde bu sabah ilginç bir olay yaşandı. Yol ortasında arızalanan bir dolmuş nedeniyle trafik kilitlendi, araçlar kaldırıma yönlendirilince ortaya şaşırtıcı görüntüler çıktı.
Dolmuş Yol Ortasında Arızalandı
Olay, yapımı süren Ortahisar Belediye binası önünde meydana geldi. Seyir halindeyken arıza yapan bir dolmuş, yol ortasında kaldı. Araç hareket edemeyince kısa sürede bölgede yoğun trafik oluştu.
Trafiğe Geçici Çözüm: Kaldırım
Trafik ekipleri olay yerine gelerek bozulan araca müdahale ederken, sıkışan trafiğe çözüm bulmak için araçları kaldırımdan yönlendirdi. Yayalara ait kaldırım bir süreliğine araç yolu haline geldi.
Kameralara Yansıdı
Ortaya çıkan sıra dışı manzara kameralara da yansıdı. Araçların kaldırımdan ilerlediği anlar görenleri hem şaşırttı hem de tebessüm ettirdi.
Tüm Yorumlar (15)
Ahmet çelik
7 yıl önceNeresi doğru ki burada bir doğru hareket bekleyelim. Kaldırım üstlerine arabasını park edenleri geçtik arabalar kaldırımdan gidiyor. Eski dolmuşların hali orada. Trabzonun trafik sorunu tamamen bu dolmuşlar ve bilinçsiz dolmuşçular.
necati
7 yıl önceİstanbulda Ankarada insanlar dolmuştan, otobüsten indikten sonra 5 km yürüyor ama Trabzonda 2 kmlik mesafe için dolmuşa biniliyor. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar kısa mesafe için dolmuş durağı yoktur, çünkü müşteri bulamaz. Fatihten meydana dümdüz yol, yürüsene kardeşim
Aziz yıldırım
7 yıl önceSahipsiz büyük şehir TRABZON
Tahsin GENÇ
7 yıl önceBu millete en yenisi 15 yıllık olan o külüstürleri reva görenlerin suçu bu. Bir dolmuş aracına 5yaş sınırı getirmeleri lazım. Koltuklar kırık, aracın içibden ayrı dışından ayrı ses gelir. Havalandırması kalöriferi çalışmaz. Klima zaten lafı bile edilmez. Daha yazilacak cok sey varya, neyse...
Mehmet Akif
7 yıl önceTrabzon halkı olarak o kadar bencil ve bilinçsiz ki görülen tablo ortada. Şurada arızalı araca yardım edip kenara almak varken yayalara ait olan yoldan gitmek hangi medeniyette var. Dolmuşlar Trabzon için tam bir kanser adeta. Gereksiz yere trafiği o kadar meşgul ediyorlar ki korna sesi gürültüsü de cabası. Trabzon'un sorunu çok saymakla bitmez ama yönetimin oy kaygısı gütmeden kanserli organı kesmesi gerekiyor.
GÖKMEN
7 yıl önceDOĞRUDUR DOOLMUŞLAR ANNEANEM İLE YAŞIT LEŞ GİBİ KOKUYOR İÇERİSİ HAVASIZ DAR İNSANLAR SIKIŞA SIKIŞA OTURURLAR HİÇ BİRİ KISA TARİFEYE UYMAZ ŞÖFÖRLER EĞİTİMSİZ DAHA SAYMAK İLE BİTİREMEYECEĞİM NİCE NİCE ŞEYLER VAR
levent
7 yıl önceTürkiye de ne kadar hurda minübüs varsa şehrimizde dolmuş hatlarında çalışmaktadır.Araçlar bakımsız koltuklar harabe ve içleri KİRLİ vaziyettedir.Ne yazıkki belediye,valilik,şöförler odası,sivil toplum örgütleri vb.leri bu durumu tamamen görmemezlikden gelmektedir.Fevkalede eksozlarından emisyon çıkaran ve şehir içerisinde kirli hava oluşturan bu araçların acilen yeni model arabalar ile değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.Halkımız bu hurda araçları hak etmemektedir. Saygılarımla,
Şehzade.
7 yıl önceBu şehrin en önemli sorunu rastgele parketme sorunu bi babayiğit çözemedi bu durumu.Haberdeki durum normal asıl kaldırımlara park eden yollara park edenleri konuşmalıyız.Trabzon araba mezarlığı gibi olmuş.Yaya kaldırımları sanki park yeri.
oguz
7 yıl önceartik su geri kalmis sehirde yasamak istemiyoruz nefret ettirdiler bizi
Mustafa bal
7 yıl önceBu memlekette yayalara yollar kapalimi koru topali yaşlisi nereden gecişiş yapacak prokrasi yok
mahmuTS
7 yıl önceIstanbul gibi yerlerde yaşam zor.mecbur yürüyecek.buradakiler rahata alişti.istiyorlarki otobus dolmus evinin önune kadar götürsun
Oktay Reis
7 yıl öncePlakalar 1.5 milyon tl dolmuşlar 10 bin tl. Şaka gibi..
Fuli6161
7 yıl önceSehrin her tarafinda yollar cift serit parkken neden hep dolmus diyorsunuz bu kadar bencil olmayin once yollardaki parklari kaldirsinlar yaya gecitlerine bile arac birakiyorlar sehrin her tarafi bilinçsiz park edilen araclarla dolu
usta
7 yıl önceTRABZON İÇİN NORMAL BİR DURUM ARTIK ALIŞTIK HALK OLARAK.BAŞKA BİR BÜYÜK ŞEHİRE GİTTİĞİMİZDE ŞAŞIRIP KALIYORUZ NEDEN DERSENİZ HERŞEY YERLİ YERİNDE VE SİSTEMATİK BİR ÖLÇÜDE İŞLİYOR.TRABZON ŞEHRİ MEDENİYETTEN UZAK BİR SİSTEM İÇİN YÖNETİLİYOR.
burak
7 yıl öncedolmuşlar eski kısın yoğuk.yazında klima yok sıcak.ve yıllardır aynı km re için sürekli zam oluyor ama dolmuşlarda değişen yok