| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 06 Temmuz 2023 14:49 Güncellenme tarihi: 16 Ağustos 2023 10:32

Trabzon’da dev proje! Bu ay hizmete giriyor!

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Trabzon Sivil İnisiyatif Platformu’nu ziyaret etti.

56 dernek ve vakfın bir araya gelmesiyle oluşturulan Trabzon Sivil İnisiyatif Platformu’nu ziyaret eden Başkan Murat Zorluoğlu Trabzon’da yürütülen projeler hakkında açıklamalarda bulundu.

Düzenlenen toplantıda konuşan Zorluoğlu, son yıllarda şehrin önemli sorunlarından biri olmuş olan mevcut otogar ve aynı zamanda Trabzonlu vatandaşlar tarafından merak edilen ve sabırsızlıkla beklenen yeni otogar hakkında bilgiler verdi.

Başkan Murat Zorluoğlu, “Bu ay içerisinde yeni otogarı hizmete alıyoruz” ifadelerini kullandı.

TRABZON YENİ OTOGARINA KAVUŞUYOR

Trabzon’daki çalışmalar hakkında açıklamalarda bulunan Başkan Zorluoğlu, "Altyapıyla birlikte birçok projeyi aynı anda başlattıklarını belirten Başkan Zorluoğlu, “Projelerimizin büyük çoğunluğunu Mart 2024 seçimleri öncesi açmış olacağız. En son Ganita-Faroz projemizin açılışını yaptık. Şehrin bu projeye ne kadar ihtiyacı olduğunu da görmüş olduk. Kadın Yaşam ve İstihdam Merkezimizi açtık. Orası da çok özel bir mekân olarak şehrimize kazandırıldı. Önümüzdeki süreçte hanımefendiler için doğuda ikinci bir tesisi yaptıktan sonra erkekler için de böyle bir tesis düşünebiliriz. Yine bu ay içerisinde yeni otogarı hizmete alıyoruz. Belediyemizin bütün iştiraklerini de yeni otogara taşıyacağız. O bölgede kentsel dönüşüme de start verdik. TOKİ ile görüştük. O bölgedeki tüm küçük sanayi dükkânlarının Akoluk tarafına taşınma sürecini de başlatmış olduk. Oranın da imar planı tamamlandı” şeklinde konuştu.

Kaynak: Efnan Demireren

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Dursun Zeren
2 yıl önce

Yapılan yeni otogar hayırlı olsun. Emeği geçenleri tebrik ediyorum. Lakin ana yola bağlanan yerdeki kavşak bu kadar sıkıntılı iken yeni bir yol yapmadan otagarı hizmete almak doğru bir karar değildir.

C
Celalettin
2 yıl önce

Trabzon trafiği bana kalırsa İstanbuldan daha kötü durumda. Her sorun ışıkla çözülemez. Of-Araklı taraflarında olduğu gibi ilçe giriş çıkışlarında kavşak yapılması gerekmektedir. Uluslararası yolda ışık olmamalı. Yayalar için alt geçit yapılmalı, yol akışı durdurulmamalı.

B
başkan
2 yıl önce

başkan yeni otogara otobüsleri nehirdenmi yürüteceksiniz :)) osmanlının torunu büyük murat başkan siz yaprsınız biliyorum :))