Çin'den başlayayarak tüm dünyaya yayılan koronavirüs pandemisi Türkiye'de adeta patlarken vaka ve vefat rakamları da inanılmaz boyutlara ulaştı.
Tıpkı Türkiye genelinde olduğu gibi Trabzon'da da koronavirüs rakamları oldukça yüksek seviyelere ulaştı. Pandeminin başındaki rakamların 5-6 katına ulaşılırken hastanelerde de büyük yoğunluk oluşmaya başladı. Bir çok hastanede yoğun bakım servisleri genişletildi.
Vaka sayılarında durum böyleyken Trabzon'da vefat rakamları da ürkütücü boyutlara ulaştı. Trabzon'da yalnızca bugün 19 kişinin koronavirüs nedeniyle hayatını kaybettiği öğrenildi. Kent genelinde son dönemdeki vefat sayılarının da her gün 10'un üzerinde olduğu kaydedildi.
BAŞHEKİM İSYAN ETTİ
Trabzon’da pandemi hastanesi olarak kullanılan Kaşüstü Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Süleyman Türedi de dün sosyal medyadan açıklama yaparak tepki gösterdi.
Bir çok defa virüs konusunda sert uyarılar yapan Türedi, dün havanın da iyi olmasını fırsat bilip sahile inenleri eleştirerek, “Hakkımızı helal etmiyorum” dedi.
Türedi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada “Çoluğunu, çocuğunu, eşini, dostunu, annesini, babasını düşünen varsa; azıcık insafı ve vicdanı olan varsa evinde kalır ve çok gerekli olmadıkça evinden çıkmaz. Biz insanımıza yoğun bakım yeri bulmak için kafa patlatırken, elimizdeki tüm imkanları, tüm eforumuzu harcarken sahil kenarında yürüyüş yapan sağlığına çok düşkün !!! insanları gördükçe hakkımızı hiçbirine helal etmiyorum. Servisler ve yoğun bakımlar dolu, ne umuyorsunuz mucize mi? Öyle bir yeteneğimiz yok, sadece insanız. Ayıptır, günahtır. Sağlıkçı ya acımadığınızı biliyoruz da bari kendinize acıyın.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (35)
Trabzonlu
5 yıl önceOlsun dünya bizi örnek alıyor. Dinimiz imanımız para. Her ev dışarı hiç çıkmasın 10 gün idare eder. Ver 2 hafta tam kapanmadan bitsinde yok ekonomi bozulur turizm aksar. Sarayın eksikleri nasıl giderilecek.
Halil ibrahim
5 yıl önceTrabzon’da 19 kişi ölmüş, Türkiye geneli 188 kişi. KOCA yalan..
Tepki!!!
5 yıl önceVakalar patlar vakaların yoğun olmadığı dönemde bakanlığa bağlı birçok çağrı merkezini evden çalıştır Vakalar zirveye çıksın al iki üç kişiyi aynı ortama tıka..virüs gel bulaş de...çok beklersiniz virüsün gidişini...
Misafir
5 yıl önceGercegi bilen aciklasin yada devletin kisilik hallarina saldirmasin. Kac kisi öldügünü kimden ögrenilir..atiyorsunuz bir iddaa ortaya.Isiniz gücünüz fesatlik.Devlet ne dediyse o.
Ozan
5 yıl önceKesinlikle sitem etmekte haklısınız sorumsuz insanlar işinizi zorlaştırıyor lakin sadece onların kabahati değil bu sizde herşeyin farkindasiniz ağır kısıtlama olmadan kontrol etmek mümkün değildi ve olmadı maalesef Allah bütün sağlık çalışanlarımızın yardımcısı olsun bundan sonra daha dikkatli oluruz inşAllah
Misafir
5 yıl önceNezaman baskalarina saygi duymayi ögrenirsek ozaman adam olunur..
Ali
5 yıl önceHocam bence haber61 canli yayin yapsin yogun bakimin durumu ile ilgili
Cuma
5 yıl önceSabah aksam yalan kocanın ışı bırde mıllet maske takmaz kurallara uymaz? Isımız zor cok İnsan olecek
Süleyman
5 yıl önceSitemi vatandaşa etmiceksin kısıtlamaları getirmeyenlere edeceksin vatandasın hali ortada ne kadar umursamaz olduğu belli anlamıyor bariz belli ama sen yazın hersey normale dönmüşken her yer cıvıl cıvılken neden ses cıkarmadınız bugünlere geleceğimiz belli değilmiydi ? Be için para için mi ekonomi kötü die mi yazık cok yazık
Mustafa
5 yıl önceEvde çocuk bakacak adam bulamıyoruz. İşe gitmek zorundayız. Birçok kurum esnek çalışma uygulamıyor. Siz neden bahsediyorsunuz
Düşünen adam
5 yıl önceKöylerinize dönün ve evinizin bahçesinde oturun fındık köklerini kazıyın temizleyin kendinize uğraş bulun birbirinden uzak , hepinizin köyü var lütfen şehirleri biraz yalnız bırakın ve topluluklardan uzak durun meydanda ya da sahilde sadece virüs var.
Jaja
5 yıl önceŞurda yorum yazıp kısıtlama diyenler kesin gereksiz yere dışarda sarmaş dolaş gezenlerdir. Hiç mi dünyaya bakmıyorsunuz. Dünyanın neresinde kısıtlama var. Delirtecekmisiniz insanları kim kimi 14 gün tutacak evde.
Jaja
5 yıl önceSenin dünyadan haberin varmı acaba.. dünyanın neresinde kısıtlama var. Bak o yalaklandığınız avrupa ülkelerine. Sarayları yok ama ambulansı bile parayla yolluyor kapına. Tek elden yönetilen pinokyolar gibisiniz nankörlük ruhunuza işlemiş.
antikus
5 yıl öncekim ne derse desin bizde bu kafa varken biz daha cook bu virusu konusuruz. devlet sokakta 2 kisi yan yana yürüyor diye ceza kesmeye kalkiyor ayni devlet birileri miting yapacak balik istifi insanlari alana topluyor?? bu kafayla bizler bu dünyadan göcer giderizde bu korona bu ülkeden gitmez..
123
5 yıl öncedevlet ne dediyse oymuş bırak bu işleri kardeş daha düne kadar 4 bin cıvarıydı nasıl olduda bir anda 28 binlere çıktı ?
Haktan şaşmaz
5 yıl önceDüşünme özürlü arkadaş ve burda senin gibi yorum yazan diğerleri,vatandaş vurdum duymazlık sorumsuzluk yapıyor suçu birsekilde devlete yüklemeye çalışıyorsunuz.keske sınır dışındaki düşmanlardan önce senin zihniyetindekilerin işini görse bu devlet.
Kerem
5 yıl öncebu ne sacma konusmadır kucuk cocukmusunda devlet seni baş göz etcek sen uyacaksın sen ! hem hiçbişeye uyma hemde herşeyi devletten bekle oh ne alamemleket
COVANNİ
5 yıl önceBENİM ÜZÜLDÜĞÜM HİÇ MASKE TAKMAYANLARIN HASTA OLMAMASI VE ÖLMEMESİ ONLAR MADEM KURALLARA UYMUYOR CEZASINI MASUMLAR DEĞİL ONLAR ÖDESİN.
Ercan
5 yıl önceNerde kaç kişinin öldüğü,ya da kimin ne yalan söylediği değil!!! ALLAH rızası için kurallara uyalım. Türkiye geneli 1009 kişi öldü deseler ne değişecek!!! Biz kurallara uyalım lütfen.
özgür
5 yıl öncesayıları yanlış açıklayıp halkın rehavete kapılmasına yol açanlara siteminiz yok mu doktor olarak
emre
5 yıl öncearkadaş yasakmış bilmem para cezasıymış falan bunlar hikaye. herkes kendi tedbirini kendisi almalı. ben işim harici sokağa çıkmıyorum ben de biliyorum çıkıp yürüyüş yapmayı gezmeyi tur atmayı ! ama önce insanda bu bilinç olacak. geçen cumartesi aracımla sahil yolundan geçerken öyle bir kalabalık gördüm ki eyvah kere eyvah dedim ! hükümetin yasakları doğru-yanlışları ayrı konu sabaha kadar konuşuruz ama işi ciddiye almayanlar artık almalı bir zahmet.
Jaja
5 yıl önceBen Allaha iman ettim peygamberim Muhammet sav, Avrupa hayranlığım yok ancak Dünya bizi örnek alıyor diyip Dünyanın yalanını konuşanada inanmıyorum. Sana tek tavsiyem Müslüman yanlışa eliyle engel olur, gücü yetmezse diliyle söyler onada gücü yetmezse yüz çevirir.
sedanur kotan
5 yıl öncekac kisinjn oldugunu bilseniz nolacak gozunuz dahada korkup evlerinzidemi. duruvaksiniz napicsksiniz gercegi bilmenizin bu duruma ne faydasi var kisi kendjnden sorumludur herkes.kndjne duseni yaoarda kendini kolarsa zsten ortada bir sorun kalmaz. milket sokakta gexicek tozucsk hadtalik kapicak. bizim saglik calisanlarkmiz aylardir evlerjne gidemiyo colugundan cocugundna ayri kaliyo kactane evlat.annesinden babasindan bunun ugruna ayri kaldir kacgane doktorumuz hemsiremz bu hastalikla mucadele verip hayatini kaybetti onlar bunu.yasarkn bizim insanimiz gezip tozuyosa kafasina gore yasiyosa kmsenin bunun hesabini. onlara sormaya hakki yok birakin siz vaka sayisinin kac oldunu siz kndinizi kollayin yapmanz gereken tek sey bu bari bunu. hakkiyla yapinda baska skilde bi fayda olnuyo onlara bari bu sekilde bi faydaniz olsun lafim gezip tozuup eglenip hastaligi kapinca aman handim doktor diyenlere son pismanligin faydasi yok bunu iste bu en buyuk kul hakki.
Ekrem ERDOĞDU
5 yıl öncebravo başhekim adam gibi adam.çok doğru konuştun bu insanlarla sonuca gidilmez cenabı Allah yardımcımız olsun.
OFLU TÜRK
5 yıl önceHOCAMA KATILIYORUM BU VURDUMDUYMAZLIK HİÇ TÜRK İNSANINA YAKIŞMIYOR BİRAZ İNSAF YAHU HİÇMİ BU ÜLKEYİ DÜŞÜNMÜYOR BU KURALSIZ İNSANLAR
OFLU TÜRK
5 yıl önceİŞİ MİLLETİN VİCDANINA BIRAKMAYACAKSIN SERT TEDBİRLER ALIP UYGULAYACAKSIN SOKAK KISITLAMASI GÜNDÜZ OLMALI BELİRLİ GÜNLERDE
Mutat
5 yıl önceBizi sokağa mahkum eden hükümete onu söyleşin başhekim kimse bu salgında keyifden sokaklar da değil
Murat
5 yıl önceNerdeyse bir yıldır halka yalan söylediniz yok hasta sayısı yok valla sayısı türlü türlü laf cambazlığı ne oldunda birden bire otuzbinleri bulduk rakamlar da koro halinde ibb başkanına seveceğinize oy veriğiniz siyasi parti kimse onlardan hesap sorun
Hayrettin
5 yıl önceDünyada bu işi bitiren yok. Bizden daha beterler. Fesatlık bazılarının kulaklarından fışkırıyor. Öküzün altında buzağı aramayalım. Devlet ne dediyse o.
Öğrenci
5 yıl önceYaa yeter bizde bıktık verin 2 hafta yasak yok ekonomi yok o yok bu ekonomiymiş biz okula gidemiyoz tabi olan çoluğa çocuğa oldu yetişkinlere olna bişe yok gezen yine geziyo evdeki yine evde ne oldu çocuklara yasak çoj dışardaydık ya çin bile virüsü yendi verdi yasakları ay ay
covid19
5 yıl öncecovid yoğunbakimda çalişan biri olarak yalvarıyorum size Allah rızası için ne olur evinizde oturun dayanacak gücümüz kalmadı
Kaptan
5 yıl önceBuradaki yorumlardan anladığıma göre bu kovit virüsünü bizim hükümet Dünyanın başına belâ etmiş!!!
davut
5 yıl önceVatandaşa sayılar konusunda yanlış beyan veren sağlık bakanı ve cumhurbaşkanı mutlaka yargı önüne çıkmalı.
Abdullah
5 yıl önceŞu anda korona vakalarında nüfusa oranla dünya birincisiyiz. Daha düne kadar dünya sağlık örgütünün Türkiye yi övdüğü söyleniyordu.
HADMİ
5 yıl önceDİYELİMKİ SAYI YALAN VE DAHA FAZLA.DEĞİŞEN NE OLACAK SİZİN İÇİN.ÖLEN KİŞİ SAYISININ FAZLA AÇIKLANMASININ SİZE KAZANIMI NE OLACAK ANLAMADIM