Trabzon’da dün yaşanan uzun süreli su kesintilerinin ardından bugün de Ortahisar ilçesindeki bazı mahallelerde su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Karayolları Çalışması Nedeniyle Kesinti
Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) tarafından yapılan açıklamada, Ortahisar ilçesinde Karayolları çalışmaları sırasında meydana gelen bir arıza nedeniyle su verilemeyeceği duyuruldu. Buna göre;
-
Erdoğdu Mahallesi Kisarna Caddesi’nde yürütülen çalışmalar nedeniyle,
-
2 Nolu ve 3 Nolu Erdoğdu, Soğuksu ve Aydınlıkevler mahallelerinin bazı bölümlerinde,
-
Bugün (Pazartesi) saat 09.40 ile 12.30 arasında su kesintisi yaşanacak.
Elektrik Çalışmaları da Su Kesintisine Yol Açacak
Öte yandan, elektrik dağıtım şirketi tarafından yapılan çalışmaların da su kesintisine neden olacağı bildirildi. Bu nedenle:
-
Akkaya, Geçit, Karakaya, Karlık, Kireçhane, Tosköy ve Yeşilova mahallelerinde,
-
Saat 09.15 ile 12.30 arasında su verilemeyecek.
Vatandaşlara Uyarı
TİSKİ yetkilileri, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için gerekli tedbirleri almaları konusunda uyarıda bulundu. Ayrıca, kesintilerin planlanan saatlerde tamamlanacağı, ancak olası teknik aksaklıklar nedeniyle sürenin uzayabileceği de kaydedildi.
Tüm Yorumlar (9)
savaş
7 yıl önceiki gün önce cumhurbaşkanı trabzon a çağ atlattık falan demişti değil mi ? bakım gerekçesiyle iki gündür şehrin yarısında su yok ! bakım olur arıza olur hepsine evet ama belediyenin bir planı yedek şebekesi vs de olur. ancak ayın birinde kapı önlerine fatura koymayı biliyorsunuz !
İsa Sayar
7 yıl öncebu muhalefete kalsa bakım da yapılmayacak. CHP döneminde hiç su kesilmedi mi?
Tayfun
7 yıl önceİsa sayar muhalefetle ne alakası var bu durumun üç gün oldu hala su yok. İnsanlar elestirmesin mi
Merkez uğurlu mah
7 yıl önceDün sabah da beri sular yok çoçuklarımı pis okula gitti ne yapalım kızım diyo ki anne kafam karşıyor utandım böyle okula gitti
Vatandas
7 yıl önceBu şehire ayda bir gün vereceksin su. Fazlasina gerek yok nasılsa insanlarda sorgulama yok.
Zynl hodch
7 yıl önceO.F. Gümrükçü yu arayın. Bulursanız. İstanbul'da biryerlerdedir. Başarılı belediye. Seneler hızlı geçti. Yedikleri haramlarin , aldıkları haram maaşların her kurusunun hesabı sorulacak inşaAllah.
Ravza
7 yıl önceMerhaba siz8. Sınıflara konferans vermiştiniz degil mi
Ersan keskin
7 yıl önceUlan en ufak bir olumsuzluk olduğu zaman hemen verip veriş giriyorsunuz yok Tayip erdoğan yok ak parti ayıptır ya
Ersan keskin
7 yıl önceTek kelimeyle yazıklar olsun arkadaş suda kesilir elektrikte kesilir ne olmuş yani keşiflerinden kesmemişlerdir ciddi bir sıkıntı var demekki