Trabzon’un Ortahisar ilçesine bağlı Yalıncak Mahallesi ile Yomra ilçesine bağlı Kaşüstü Mahallesi uzun süreli su kesintisiyle karşı karşıya kaldı.
TİSKİ’den Peş Peşe Güncellemeler
Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) tarafından yapılan ilk açıklamada, Karayolları çalışmaları nedeniyle Yalıncak ve Kaşüstü’nde 26 Ocak Cumartesi saat 17.00’den, 27 Ocak Pazar sabah 10.00’a kadar suların kesileceği duyurulmuştu.
Ancak Pazar günü vatandaşların sabah saatlerinden itibaren suya kavuşmayı beklediği sırada yeni bir gelişme yaşandı. TİSKİ, daha önce 10.00’da verileceği bildirilen suyun önce 16.00’da, ardından 17.00’de verileceğini açıkladı. Böylece bölgede tam 24 saatlik su kesintisi yaşanmış oldu.
Vatandaşlardan Tepki
Özellikle hafta sonu tatilinde uzun süreli kesintiyle karşı karşıya kalan mahalle sakinleri, belirsizliğin sürmesinden dolayı tepki gösterdi. Kesinti süresinin tekrar uzatılıp uzatılmayacağı ise merak konusu oldu.
Belirsizlik Sürüyor
Yetkililer, çalışmaların tamamlanmasının ardından suyun yeniden verileceğini bildirirken, bölge halkı ilerleyen saatlerde kesintinin daha da uzayıp uzamayacağı konusunda endişeli bekleyişini sürdürüyor.
Tüm Yorumlar (9)
ibrahim görmez
7 yıl öncesaat 17:29 henüz su gelmedi...tiski sayfasındada herhangi bir kesinti bulunmamaktadır diyor... suyu veremeyince kaşüstünü rize'ye mi bağladılar acaba... ey gidi Trabzon OFG Seni gömdü de ağlayanın yok
Şehzade.
7 yıl önceşuan saat 18 .00 hala daha su yok.
Sürmene
7 yıl önceÜlkenin en güzel zamanlarında bu OFG yüzünden Trabzon yerinde saydı. Yazık kim bunu başımıza musallat ettiyse Allah bildiği gibi yapsın
asla unutma
7 yıl öncetiski sayfası arıza yok diyor. 185 telefondan en erken 23:00 diyor.. Depolar doluyormuş.. beni çeşmeden akan su ilgilendirir.. TİSKİ saygasında bunu açıkça yazsana milletle dalgamı geçiyorsunuz..
Belediye
7 yıl önceSaat 18 30 sular malesef henüz gelmedi
mahmuTS
7 yıl öncekaşüstü merkez caddesinde yollar çamur gibi sular dersen sürekli kesiliyor.nerede bu belediye.ama biz akıllanmayız gider bunlara yine oy veririz
hasan
7 yıl önceadamlar oy alamam diye bir endişesi olmadığı için,ellerini çabuk tutma gereği de duymuyorlar.bir değil üç günde suları kesseler durum değişmiyor
Sevil
7 yıl önceSuları gec saate bırakıyorsunuz bu millet namaz kılacak yemek yapacak suya her seferinde para vermekten usandık yeter ya
Aynur
7 yıl önceBıkınlık geldi şu su kesintilerinde yeter ya bu çalışmalar birtürlü bitmiyor insanları canlarından bezdiriyorlar yeminle artık bitmesini istiyoruz bu kesintilerden