| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 07 Ekim 2019 15:08 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 13:23

Trabzon'da belediye yeni işçi alımı yapacak mı? 07.10.2019

Toplantıda Başkan Murat Zorluoğlu merak edilen konulara yanıt verdi

Belediye Meclisi Ekim ayı toplantıları bugün başlarken bir çok konu gündeme getirildi. Toplantıda Başkan Murat Zorluoğlu 2 önemli konuda açıklamada bulundu. Zorluoğlu, yeni şirketlere eleman alımı olup olmayacağına ve TİSKİ'nin su kesme uygulamasına dair açıklama yaptı.

Toplantıda CHP'li Meclis Üyesi Tugay Şahin'in "Belediyede açılan yeni şirketlere işçi alınacak mı? Alınacaksa liyakata göre mi yoksa kart vizite göre mi alınacak?" şeklindeki soruyu yanıtlayan Zorluoğlu  " Yeni kurulan şirketlere eleman ihtiyacı yok. Sadece yeni otobüsler alınacak onlara personel lazım olacak. Belirli kriterler getirip web sitemizde yayınlayacağız bu alımları şeffaf olarak yapacağız" İfadelerini kullandı.

TİSKİ'NİN SU KESME UYGULAMASI

Yine Tugay Şahin'in " TİSKİ 2-3 ay fatura ödemeyenlerin suyunu kesiyor. Suyu kesmekle insanların yaşam hakkını elinden alınıyor. Borcun tahsil edemeyenler hakkında işlem yapılmalı. Ortahisar Belediyesi de emlak vergisi için hesaplara ipotek koyduruyor." şeklindeki açıklamasına Zorluoğlu ve Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'ten yanıt geldi.

Zorluoğlu TİSKİ'nin uygulaması hakkında "Sadece Türkiye'de değil dünyada bu hizmetten yararlananların borcunu ödemeyince hizmetten yararlanamaması normaldir. Biz de istemiyoruz ama Tiski'nin en büyük geliri su geliri. Bundan mahrum kalırsa hizmetleri gerceklestiremez" dedi.

Ahmet Metin Genç ise emlak vergisi konusunda "Biz vatandaşlarımızdan borçlarını ödemeleriniisteriz. Bütün hukuki yolları tüketiyoruz. Ondan sonra hizmetleri kesintiye aksatmamak adına bu yolu kullanıyoruz. " İfadelerini kullandı.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ÖMER
6 yıl önce

TİSKİ FAİZLERİ AYNI BANKA FAİZLERİ GİBİ OLMUŞ.YAZIKLAR OLSUN SİZE

S
Savaş
6 yıl önce

Su bir insanın yaşaması için olmazsa olmazdır, insan elektriksiz yaşayabilir, doğalgazsız yaşayabilir ama susuz yaşayamaz. Su kesintileri kabul edilemez.

A
Ali
6 yıl önce

Gelir gelmez suya zam yap turkiyenin en pahalı suyunu bize sat sonra bizde istemeyiz

A
ahmet yaran
6 yıl önce

bu patlayan boruları bari her mahallede birini görevlendirin bu sular boşuna akmasın günah bence tiskiden kesilsin 16 saat su boşunada aktıda basit bir tamiri yaptıramadık