| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 11 Aralık 2020 11:22 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 15:58

Trabzon'da belediye önünde kendini yakmaya çalıştı

Trabzon'da bir kişi benzin şişesi ile kendini yakmaya kalkıştı

Trabzon'da bulunan yeni Ortahisar Belediye binası önünde bu sabah saatlerinde hareketli anlar yaşandı.

İçinde benzin olduğu belirtilen bir şişeyle belediye binası önüne gelen bir şahıs kendini yakmaya kalkıştı.

Polis ekipleri kısa sürede olay yerine gelirken, kendini yakmak isteyen şahıs ikna edilerek elindeki şişe alındı.

Şahsın maddi imkansızlıklardan ötürü böyle bir olaya kalkıştığı belirtildi.

Yorumlar (37)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

U
Uğur çelikoğlu
5 yıl önce

Dün samsunda asan eline iş aş diye yazmış intahar etti ülkeyi ne hale ğetirdiniz belli bir zümreyi ve kendi etrafınızı milyarder ettiniz bir eliniz yağda bir eliniz balda tüm dünya nimetlerinin hepsini fazlasıyla elde ettiniz haram helal hiç farketmedi 4 yerden maaş alanınız bile var yeri ğeldimi vatan millet Sakarya edebiyatı yapıp kimseye milliyetçiliği bırakmayan vekillerinizin 2 tanesi bedelli askerlik yapıp o süre boyuncada vekil maaşını aldığı ortaya çıktı yüzsüzlüğü arsızlığa pik yaptırdınız insanlar artık canından bezdi ğidin artık

H
hakan
5 yıl önce

yabarsa ak barti yabar....

S
sadık
5 yıl önce

avrıba bizi gısganiyyyy

A
ali
5 yıl önce

diş guçlerin uyunuuuu

H
hasan
5 yıl önce

milletin hali perişan... havuz medyasına bakıyorum uçuyoruzzz... Allah sonumuzu hayır etsin

Tüm Yorumlar (37)

U
Uğur çelikoğlu
5 yıl önce

Dün samsunda asan eline iş aş diye yazmış intahar etti ülkeyi ne hale ğetirdiniz belli bir zümreyi ve kendi etrafınızı milyarder ettiniz bir eliniz yağda bir eliniz balda tüm dünya nimetlerinin hepsini fazlasıyla elde ettiniz haram helal hiç farketmedi 4 yerden maaş alanınız bile var yeri ğeldimi vatan millet Sakarya edebiyatı yapıp kimseye milliyetçiliği bırakmayan vekillerinizin 2 tanesi bedelli askerlik yapıp o süre boyuncada vekil maaşını aldığı ortaya çıktı yüzsüzlüğü arsızlığa pik yaptırdınız insanlar artık canından bezdi ğidin artık

H
hakan
5 yıl önce

yabarsa ak barti yabar....

S
sadık
5 yıl önce

avrıba bizi gısganiyyyy

A
ali
5 yıl önce

diş guçlerin uyunuuuu

H
hasan
5 yıl önce

milletin hali perişan... havuz medyasına bakıyorum uçuyoruzzz... Allah sonumuzu hayır etsin

S
Serko61
5 yıl önce

Bu arkadaş gibi binlercesi var ,Trabzonun yüzde yetmişi işsiz insanların dayanacak gücü kalmadı yirmi yıldır acılan tek fabrika yok ,habire hiç beğenmedikleri demirelin çimento ve şeker fabrikalarını satıyorlar, ama gel görki bazı yandaş yiyiciler algı yaparak eleştirenleri vatan haini gibi gösteriyor, yazıklar olsun böyle adi düzene..

D
davut61
5 yıl önce

milletin cebi delindi tunusa yardım ediyoruz...

G
GERÇEK BOZKURT
5 yıl önce

Gayet doğal..Şaşırdınız mı ? Yahu ülke soyuluyor.Garibanlar işsizlikten çıldırıyor.Hala koltuk siyaseti için birbirlerini yiyorlar.BENİM HAKKIMI YİYENLERE LANET OLSUNNN

M
MUZAFFER HOCA
5 yıl önce

Yine emireri bir polis çıkarak “demogoji yapma” diyerek bağırmadımı? ( Benim sözüm PÖH lı yiğit kahramanlara asla değil))

D
Dost.
5 yıl önce

SEN zenginlerin vergilerini sil.. el insaf Bu gariban halk ne yapacak işsizlik mi geçim skıntısı mı asgarı 2,320 tl ev kıraları 700,800 den baslıyor ve ınsanlar 8 saat degıl özellerde denetım olmadıgı ıcın 12,13 saat çalıştırıyorlar mıllet canından bezdı.

6
61ahmet61
5 yıl önce

Allah yardımcısı olsun.İsmini neden yazmıyor sunuz? Belki yardım etmek isteyen çıkar.

D
Delidolu
5 yıl önce

40 yıl vergi veren esnaflarımıza 40 gün bakamayan Milletimizin vergileriyle Tunus’a bağışta bulunuyorlar. Bu ülkedeki vatandaşın ihtiyacı varken , dışarıya yapılan Gösteriş yardımları - Ahaliyi Ağır Aptal yerine koymaktır. 2 gün arka arkaya vatandaşın kendini değersiz hissetmesine neden olan 2 haber! Dün elektrik saçmalığını onayladılar elektrik dağıtım şirketlerinin temsil, ağırlama giderleri, üye oldukları derneklere ödedikleri aidatlar, verdikleri ilanların giderleri elektrik faturalarına yansıtılacak! Bugün esnafın Asgari ücretli Vatndaşın darda oluşunu hiç düşünmeden kendi vatandaşına yardım etmeyip açlığa mahkum edenler Tunus’a para hibe ettiler! Bu düşüncesizlikleriyle hala oy alabilecekler. Bunlar şehitlere yardım parası toplayıp ,toplanan parayı cukka yapanlar . Kızılay’a bağış yapıp , kendi Çocuklarının sahip olduğu vakıflarına Kızılay’a bağış yaptıranlar . Ortaya çıkan tablo İki Ayaklı OT Ahalinin Eseri!

A
afrikalı
5 yıl önce

Resmi Gazetede yayımlanan karara göre, elektrik dağıtım şirketlerinin temsil, ağırlama giderleri, üye oldukları derneklere ödedikleri aidatlar, verdikleri ilanların giderleri elektrik faturalarına yansıtılacak! Özelleştirme sevdalıları içeride misiniz? Özelleştirme demek Türkleri soyması demektir. Ortaya çıkan tablo İki Ayaklı OT Ahalinin Eseri! İşte Her şeyi Özelleştirirsen Her şeyi de Yaparlar Gıkını Bile Çıkaramazsın. Nasıl koymaktalar koyanlara

M
musty
5 yıl önce

seçim oldumu %70 ile yine 1. çıkar. Klasik trabzon...

O
OT fakirler
5 yıl önce

Vurguncuların OT fakirleri, Fransız mallarını protesto ediyor, zengini ise hani ananıza küfreden zaat vardıya Bu Milletin Am_na Koyacağız Diyen , vergi borcunu filan sildiğiniz Cengiz Fransız jeti alıyor. Pahalı sayılmaz 47 milyon $ cık . Siz OTlar protestoya devam edin.

D
Davut
5 yıl önce

Evet beton karın doyurmuyor. 20 yıllık akp iktidarı bir fabrika açmadı şimdi insanlar kendini yakıyor. Milletvekilleri Ekrem İmamoğlu'na laf yetiştireceğine icraat yapsın

Y
yakun
5 yıl önce

"Şahsın maddi imkansızlıklardan ötürü böyle bir olaya kalkıştığı belirtildi." Bu ifade külliyen yalan, uçan Türkiye' de maddi imkansızlıktan bahsetmek sayın padişahımızı üzer. O her şeyin yerli yerinde, vatandaşın varlık içinde yüzdüğünü ifade ediyor. Koskaca padişahın yalan söyleyecek hali yok ya.

E
Emre 61
5 yıl önce

Akpnin sonu geliyor gelmeside lazim artik yetti torpil yandaş partisi istemiyoruz...

Y
Yücel
5 yıl önce

“Düşük zekâlı cahil toplumlarda akıllılar aşağılanır, aptallar yüceltilir; zekiler taşlanır, ahmaklar baş tacı edilir!” Angutların arasında mutlu olmak için bir angut olmak gerekir Eğer aptal bir ülkede yaşadığını düşünüyorsan, emin olabilirsin ki en Hırsız insanlar tarafından yönetiliyorsun! Aptal bir ülkede yaşamak, bir bataklıkta yaşamaktır! Etrafın sürüngenler ve timsahlar tarafından çevrilmiştir Ülkelerinde aptal hükümetleri destekleyen aptal insanlar olduğu sürece o ülkelerde yaşayanlar bu ahmaklığın yarattığı lağım çukurunda çok fena bir şekilde çırpınmaya devam edeceklerdir “Aptal kalabalıklar, sahtekâr politikacıların en büyük servetidir!” Bu ülkede iki ayaklı OTlar yerine aklı başında bir Toplum olmuş olsa idi zengine çalışan bir oluşumu 18 Yıl Davara bakar gibi oy vermez Türkiye'yi bir mülteci çöplüğüne çevrilmesine izin vermezdi.

I
izzet
5 yıl önce

birileri demiş niceleri var evet bence işssizim niceleri var doğruda bu sağlık yardımı hadi yardımı geçtim 10 milyon dolar diyelim verdik türkiyede kişi başı parayı dağıt bakalım 1 tl düşüyormu boş boş yorum yazmayın yok açız tunusa yardım ediyor aç isen gideceksin valilik binasına sosyal hizmet bölümüne karnını doyuracaklar ama o evraklarıda tamamlayacaksın kardeş

T
Trabzon 61
5 yıl önce

Akp mhp Size Allah bin havale ediyorum 2 yıldır İşsizlik hem ünv.de Bittirdim hem borcum var.. Su Zam dolmuş zam tereyağ yağ 70 TL Herşey pahalı. Yazıklar olsun

S
Söğütlü Trabzon
5 yıl önce

Bu zihniyeti çürük akapenin gitme vakti çoktan geçti

T
temel
5 yıl önce

ulan Salih Erdem varken 2006 da 2007 de fındığı yedi liraya sattık 777777 o zaman dolar kuru 1 buçuk liraydı nerdeyse 5 dolara kuru fındık satmışız .... sonra ne oldi da 2-3 dolara düşti bu funduk , Trabzonda bir fabrika mı yapıldı ... herkes gurbetçi olmak zorunda kalmış ... yarısı istanbul'da yarısı orda burda ... Trabzonda millet de kendini yakıyor bakın arkadaşlar zekatımızı fitremçizi sadakamızı bu seneler fazlasıyla verelim aç olan işsiz olan muhtaç olan gururlu insanlarımızın sesi çıkmaz onları da görelim RIZIK Allahtandır mükafatını fazlasıyla verir

O
osman
5 yıl önce

Allah sabır versin , Allah yardımcımız olsun , imkanı olanlar bu vatandaşa yardım edebilse sayın haber61 yetkilileri whatsapp hattınızdan bu arkadaşa ulaşmak istesek bilgilerini verebilir misini yardımcı olalım müslüman kardeşimize

A
Aks
5 yıl önce

İdare başkanlık seçimiyle millet ile olan bağını koparmıştır milletin seçme ve seçilme hakkıda elinden alınmıştır kısacası ne haliniz varsa görün

C
Clgnhms61
5 yıl önce

Benzini neyle aldi merak ettim suan ????

O
Ordu
5 yıl önce

Karadeniz, memleketin sadık güvenilir insanları,bizi oy deposu olarak görenler seçimlerde dersini alacak inşAllah.Sanayisi gelişmemiş güzelim karadeniz,insanlar aç ama akıl tutulması yaşıyorlar maalesef.İşsizlikten millet kendini ya asıyor ya yakıyor. Bizlerin bu durumunu görmeyenler utansın yüzleri varsa.

A
AKÇAABATLI
5 yıl önce

Memleketimin insani nı bu hale getirenlerin Allah kahrı perişan eylesin İnşaAllah çok daha şeyler yazmak isterdim ama sonra suç işleriz

D
devo
5 yıl önce

kesin bir cehapeli para vererek aldırmıştır. git kendini yak demiştir.ben de yıllar önce ecevitin önüne yazar kasa atan adam o kasayı nerden buldu diye çok merak ettim.acaba onuda birilerimi eline verdi git bunu ecevitin önüne at diye ...Çok enteresan halbuki böyle cennet gibi ülkede herşey yolunda iken kendini yakmak ne demek ....

M
Millet aç aç !
5 yıl önce

Ama milli uçağımız göklerde

H
H. M
5 yıl önce

Şu yorumları beğenmeyen arkadaşlara şaşırıyorum. Acaba bunların gözünü perdemi kapamış işleri çokmu iyi eğer maddi durumları çok iyi ise çevresinde yard ihtiyaç kimse yoksa biz yardımcı olalım. Arkadaşlar mızrak çuvala sığmıyor.

S
suat
5 yıl önce

herkesin kapisinda 2 araba cebinde 10.milyarlik.telefon var diyen cahiller nerdeler hani samsunda is as yazip.kendini asan biri bugun kendini yakmaya calisan biri ulkenin geldigi hal buyrun burdan yakin

N
Nail
5 yıl önce

3 üniversite mezunuyum. 35 yaşındayım. Geleceğe dair tek bir hayalim yok bu haberleri gördükçe benden daha mı çok derdi var. Diye düşünüyorum. Ama bildiğim birşey varsa bir gün orada olan adam ben olursam. İknaya ihtiyaç olmayacak. Umarım herşey düzelir.

C
Can
5 yıl önce

Siz yanlış biliyorsunuz o adam kesin 3 .cü çocuğu yapamamıştır rte ye asker verememişyir ondan yakmaya çalışmıştır kendini

S
Serka
5 yıl önce

Nikketi kanser ettiniz is yok para yok herkrs bunalimda. Siz hava atma dersindesiniz yöneticiler olarak. Hani nerede o çok konuşan milletvekilleri?

A
Ağasarli
5 yıl önce

Uyyy gardaş 2023 de tamamen uçayirukkkkkk,az daha bekle.Bak anamıza sögenler jet alıyor.Secim olsa Trabzon %85 vercek bekleyin ucayiruzzzz.

R
Reis
5 yıl önce

Fetobosdurmuyo algi oyunu bunlar iyi arastirilsin feto chp zillet algi yonetiyorlar. Cumhur vatan sevenler uyanik olun.