| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 10 Ocak 2024 10:22 Güncellenme tarihi: 10 Ocak 2024 11:34

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu yeniden aday olacak mı? Flaş açıklama geldi

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu'ndan adaylık açıklaması geldi.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla Trabzon Gazeteciler Cemiyeti'ni ziyaret etti.

Zorluoğlu, Çalışan Gazeteciler günü dolayısıyla gazetecileri tebrik ederken, gündeme dair de önemli açıklamalarda bulundu.

Murat Zorluoğlu'nun açıklamaları şu şekilde;

"Takdir edecek makamlar karar verir"

5 senedir yaptıklarımız ortada, yapamadıklarımız da var. Ben kendimi eksiklerimizle beraber başarılı buluyorum. Hizmetlerimizle öne çıkıyoruz. Takdir edecek makamlar karar verirler.

"Devam etmek arzusundayız"

Pazartesi kalan Büyükşehir ve kalan il belediyeleri açıklanacak. Birkaç gün daha beklemek lazım. Bu bir heyecan, sabırlı olmak lazım.

"İnşallah pazartesi açıklanır ve heyecanımız gider. Devam etmek arzusundayız." diyen Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu sözlerine şöyle devam etti;

"Çizgim ve duruşum budur"

Devam etsek de etmesek de biz başka makamlarda hizmet etmeye, Cumhurbaşkanımızın yanında olmaya devam edeceğiz.

Cumhurbaşkanımız açıklayana kadar herhangi bir yargıda bulunmak doğru olmaz. Benim çizgim ve duruşum budur.

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Duayen
2 yıl önce

Her ne kadar AKP seçmeni isteklerini yapmadığı için seni sevmese' de farklı partililer yaptıklarını takdir ediyor..

D
doğrucu davut.
2 yıl önce

Maaşınızı Cumhurbaşkanı vermiyor. Halkın yanında olun, Cumhurbaşkanının değil.

D
Dikkat
2 yıl önce

Sağ'a ve AK Partiye karşı biri olarak söylüyorum ki bu adam Trabzon için değerli birisidir. Önceki başkan Trabzon için büyük bir kayıptı. İstanbul'un kaybından sonra AKP bu adama özellikle yardım etmiş olabilir.

O
oguz
2 yıl önce

trabzonun gelmıs gecmıs en basarılı beledıye baskanıdır ama esksıklerı yokmu var mesela sehır ıcı yollar bozuk halk ekmek halk lokantası gıbı sosyal beledıyecılıgın geregı hızmetlerde cok zayıf

F
Fuat
2 yıl önce

Başkan seni uğurluyoruz boş insanın bu memlekete hayrı yoktur

Tüm Yorumlar (17)

D
Duayen
2 yıl önce

Her ne kadar AKP seçmeni isteklerini yapmadığı için seni sevmese' de farklı partililer yaptıklarını takdir ediyor..

D
doğrucu davut.
2 yıl önce

Maaşınızı Cumhurbaşkanı vermiyor. Halkın yanında olun, Cumhurbaşkanının değil.

D
Dikkat
2 yıl önce

Sağ'a ve AK Partiye karşı biri olarak söylüyorum ki bu adam Trabzon için değerli birisidir. Önceki başkan Trabzon için büyük bir kayıptı. İstanbul'un kaybından sonra AKP bu adama özellikle yardım etmiş olabilir.

O
oguz
2 yıl önce

trabzonun gelmıs gecmıs en basarılı beledıye baskanıdır ama esksıklerı yokmu var mesela sehır ıcı yollar bozuk halk ekmek halk lokantası gıbı sosyal beledıyecılıgın geregı hızmetlerde cok zayıf

F
Fuat
2 yıl önce

Başkan seni uğurluyoruz boş insanın bu memlekete hayrı yoktur

S
Suat
2 yıl önce

Makamlardan güç alan değil milletten güç alan bir belediye başkanı istiyoruz. Bu cümleniz yanlıştır. Trabzon’a gelince maalesef değişen dönüşen bir şey yok. Yolların hali ortada. Yağmur kar yağdığında her şey daha açık görünüyor. Şahsi fikrim partiye değil başkana oy vermek gerçi ben oy kullanmayacağım. Varlığı ile yokluğu şehre nüfuz etmeyenler için oy kullanmam. Bir an önce bu şehrin yollarına dokunun. Mazgallarınız bu şehrin insanına hizmetin göstergesidir.

K
Kemal
2 yıl önce

İkiniz de başarısız oldunuz..30 milyona çıkacak ganita projesini devlete 110 milyon zarar ederek biterdiniz.bir sürü yanlış iş var orda..20 yıldır yapılmayan terminali derenin kenarına yapmak başarı değil ama en azından iyi bir şey..ortahisarı saymıyorum bile..

D
Davut
2 yıl önce

Beni bilen bilir Murat Bey şehre bir kimlik katmaya çalışan başarılı bir başkan. Devam etmeli

A
Arif GÜRSOY
2 yıl önce

Altyapı, içme suyu, Otobüs Terminali ve Ganita Sahili başta olmak üzere Trabzon'un marka şehir olma adına çok önemli projelere imza attınız. Emeğinize sağlık. Yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatıdır.

A
ali
2 yıl önce

trabzona şu ana kadar gelen en yararlı başkan; orhan karakullukçu..başkasını tanımam.trabzonu resmen çöplükten kurtaran adamdı.ondan sonra gelenler hazıra kondular.

E
erdoğdulu
2 yıl önce

Başkan sizden önceki müsteşardı 10 yılımız gitti size gelince sizden de pek mutlu olmadığımızı belirtmekte yarar var. siz daha gençsiniz size valilik daha bir yakışıyordu.

Y
Ya demokrasi ?
2 yıl önce

Sorun burada değerli baskan, makamlar değil halk karar vermeli. Bizde eksikmolan demokrasi.her alanda tam işlemeli.

H
Hasan Yakup
2 yıl önce

Ortahisar belediyesi niyetiyle çalışan bir Büyükşehir belediyesi, diğer ilçeler sanki bu büyükşehirin değil. Tiski tamamen nasıl daha çok para toplarım derdinde. Ganita projesi harika, ama otoparkına giren çıkamıyor. Şehir içinde dolmuş durakları hem solda hem sağda (bknz maraş cad.) vs vs. İyi şeyler de var tabiki, ama bu yazdıklarım Trabzon için çok ama çok kötü.

M
Mehmet Kadri çıkrık
2 yıl önce

Trabzon da kisa zamanda yapdıkları ortada şehrimizi mega projelerle birlikte güzel bir şehir olması için çok güzel hizmetler yapmiş kimsenin adamı olmadı hizmet olduğu için önüne taş koymaya çalışıyorlar siyaset böyle bişe

M
Mehmet Kadri çıkrık
2 yıl önce

Trabzon'a çok büyük hizmetleri olmuş başkan kimsenin adamı olmadı hizmet adamı olduğu için siyaseten önüne taş koymaya çalışıyorlar sıyaset böyle bişey

A
ahmet
2 yıl önce

tabi canım. kendini Ordu da sanıyor. iki yılda bitecek terminal 4 yılda bitti ve otoparkı facia. kamu yararına yapılan katlı otopark hacıkasımda yok pahasına satıldı. kadınlar pazarı desen 2020 de bitecekti. balıkhane desen kışın buzhane havasında. şehrin merkezi cadde sokakları perişan duruyor. özellikle ana boru patlayan sülüklü mezarlığı önü 2 hafta, hafta sonları hiç el sürülmeden 15 günde zor trafiğe açılarak millete işkence çektirildi. su faturaları zaten elektiriği ikiye katladı.

H
Hasan uzuner
2 yıl önce

Benim büyük başkanım. Yaptıkların ortada. Allah sizden razı olsun. Çok güzel işler başardınız. Yazmaya kalksam sayfa yetmez. Dualarımız sizinle