Trabzon'da Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, iftar çadırında vatandaşlara yemek dağıttı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre Kaya, Ortahisar Belediyesinin İnönü Mahallesi Yavuz Sultan Selim Cami avlusunda kurduğu iftar çadırını ziyaret etti.

Açıklamada değerlendirmelerine yer verilen Kaya, ramazan ayının önemine işaret ederek, "Mübarek ramazan ayı insanların maneviyatlarını güçlendirdiği kadar yardımlaşma ve dayanışmanın önemini de hatırlatır." ifadesini kullandı.
Kaya, şunları kaydetti:
"Ramazan ayının manevi atmosferi ve yardımseverliğini hissettiren iftar çadırlarıdır. İftar çadırları toplumsal birlik ve beraberliğin simgesidir. Ortahisar Belediye'mizin iftar çadırları çok sayıda vatandaşımızı bir araya getiriyor. Vatandaşlarımız burada birlikte oruç açmanın huzurunu yaşıyor, sohbet ediyor, yeni arkadaşlıklar kuruyor. Bundan sonraki ramazan aylarında da birlik ve beraberliği sağlayacak hizmetlerimiz artarak devam edecek."
Tüm Yorumlar (8)
Haydar
2 yıl önceTebrikler...
Sönmez
2 yıl önceKolay gelsin başkan seviliyorsun
Birol kececi
2 yıl önceBaşkanım trabzonada istanbuldaki gibi bir kent lokantası sayın İmamoğlundan gerekli desteği alirsin
arsinlı ürküçü
2 yıl öncebir Türk milliyetçisi olarak beklediğim görüntü başarılar diliyorum başkanim
yavuz uzun
2 yıl önceguzel hareket bakan yola devam tamyol ileri
Uğur sivrikaya
2 yıl önceKasıkla verip kepceyle almasında
Saim Maraş
2 yıl önceKent lokantası istiyoruz.. İstanbul da var İzmit ye var sıra Trabzonda.40 lira ya yemek herkesin hakkı
Hüseyin köse
2 yıl önceCicim ayları ,CHP hiç bir zaman manevi bir ortamda bulunamaz varoluşlarına aykırı