| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 08 Şubat 2024 11:13

Trabzon'da asker uğurlaması kötü bitti! 38 kişi hastanelik oldu

Trabzon'da asker uğurlama mevlidinde yedikleri tavuklu pilavdan zehirlendiler.

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde 38 kişi asker uğurlama mevlidinde yedikleri tavuklu pilavdan zehirlenerek hastanelik oldu.

Alınan bilgiye göre, ilçenin Nefsipulathane mahallesinde Ş.S. (48) askere gidecek oğlu için mevlid düzenledi.

Mevlide katılanlara da okunan Kuran-ı Kerim ve dualar sonrasında tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Hazırlanan ikramlardan yiyen davetlilerden 38 kişi bir süre sonra rahatsızlanarak mide bulantısı, kusma ve ishal gibi sorunlarla ilçedeki Haçkalıbaba Devlet Hastanesi'ne başvurdu.

38 kişi yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Kaynak: İHA

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!