Trabzon’da polis ekipleri tarafından durdurulan ve abartı egzoz kullanan sürücüye Bin 330 TL ceza kesildi.
Konu ile ilgili Trabzon Emniyet Müdürlüğü sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda “Belki araç sahibine güzel görünüyor... Ama... Evinde hastası olanı... Bebeğini uyutanı da... Düşünmek lazım değil mi? Abartı egzoz... 1.330 TL ceza... Biz yakalamadan siz söktürün…” ifadelerine yer verildi.
Tüm Yorumlar (9)
61
5 yıl önceOHHH ON NUMARA YAZ BABA YAZ KİMSENİN KİMSEYİ RAHATSIZ ETME HAKKI YOK ZEVKİN OLABİLİR AMA RAHATSIZ ETMEYE HAKKIN YOK
Ahahah
5 yıl önceBu arabada vareks olzaaaak diyen kısa paca geldi aklima
mehmet ali pehlivan
5 yıl öncekutluyorum emniyetmüdürlüğünü buda yetmez araca trafikden men cezasıda olmalı
Batandaş
5 yıl önceSadece ceza olmaz. Bugünden beri ekipleri peşinden sürüklüyor kaç kilometre kovalamaca yaşandı insanların hayatı tehlikeye atıldı sokak aralarına bodoslama daldı harcanan yakıt yıpranan araç. Bunlar ne olacak ?
Murat
5 yıl önceÇok yerinde doğru uygulama
Salih
5 yıl önceEmniyet yenimi farketti bu artistleri. Bu kadar cüzi cezayla kimse söktürmez. Ey emniyet haberiniz olsun.
Çiğdem
5 yıl önceBunlara az ceza yazmican hastanelik olana kadar dövecen embesilleri. Milleti rahatsız edip eglenemezsin. Vizyonsuzlar.
Cabbar
5 yıl önceGüzel
kör oluyoruz
5 yıl önceBir ara şu sis farlarını süs farı yapıp, tüm farlarına uygunsuz lambalar takıp bizi kör edenleri veya sadece sis farlarındaki xenonları yakıp gezenleri de uyarsalar ne kadar güzel olacak.