Trabzon'da 23-26 Kasım tarihlerinde trafik ekiplerince il merkezi ile ilçelerde yapılan denetimlerde 4 aracın çevreye rahatsızlık verdiği belirlendi.
Harekete geçen ekipler, çevreye rahatsızlık veren 4 araçta abart egzoz tespit etti.
TRAFİKTEN MEN EDİLDİLER
Araçlar trafikten men edilirken, sürücülerine de idari para cezası uygulandı. Ayrıca sürücülerin ceza puanları da düşürüldü.

Tüm Yorumlar (7)
Murat baştop
2 yıl önceAbart egzoz halkın sağlığını tehdit rdiyor
Kerem
2 yıl önceSayıları Artsın İnşallah Yaşlısı Hastası Çoluğu Çocuğu Olan Var Ayıptır.
Meçotürk..
2 yıl önceHemenhemen hergün okudugumuz haberleri okuyupta ders alan olmayinca ders verilir iste böyle. Hiç durdan anlamayan bir Kisilik...
Hamsi
2 yıl önceGünlük 10 tane yakalanır Yeşiltepe yokuşuna koyun bir ekip, egzoz müzik gürültüden uyunmuyor ve araç sahipleri de burada hasta var mı diye hiç düşünmüyor.
Mustafa Turan
2 yıl önceDaha sert önlemler alınmalı. Bunlar halkın ruh sağlığı açısından çok tehlikeli tipler. Sadece arabayı bağlamamak lazım, içerde biraz yatırmak lazım bu terbiye yoksunlarını.
Arsinli
2 yıl önceAbartmayın dedik gençler. ;)
OKTAY ALVER
2 yıl önceKARSIYAKA KAVSAGI SUREKLI ÖKSES OTTURUYOLAR BURANINDA KONTROL EDILMESINI RİCA EDİYORUM TRSFİGİ DEFALARCA ARADIK GELMEDİ