Trabzon’da trafik denetimleri sürüyor.
21 Kasım Salı günü yapılan trafik denetimlerinde 1 aracın gürültü çıkartarak çevreye rahatsızlık verdiği tespit edildi. Araçta yapılan incelemede aracın abart egzozlu olduğu anlaşıldı.
Bahse konu araç trafikten men edilirken sürücüye idari para cezası uygulanıp ceza puanı düşürüldü.
Tüm Yorumlar (6)
Mehmet'şahin
2 yıl önceEmniyet mensup larına teşekkür ederiz daha sıkı denetim yapmalarını rica ederiz cezalarında biraz daha caydırıcı olması gerekiyor bu sürücülerin hastanede psikolojik kontrolden gecirilmesi gerekli görülürse ilaç veya hastaneye yatarak tedavileri temin edilmeli. Polislerimize kolaylıklar dileriz
Serdar Can
2 yıl önceBaşkalarını rahatsız etmekten zevk alan bu tiplere en ağır cezalar verilmeli. En azından ehliyetine süresiz el konulmalı. Arabası süresiz men edilmeli. Emniyet güçlerimizden allah razı olsun.
fikri
2 yıl öncegüzel çalışma
lisa
2 yıl öncegüzel yorum.
kaml
2 yıl öncemotorlar bunlar kolay rahatsız ediyolar çözüm bulunursa güzel olur
Mıyan
2 yıl önceBirde kanuni bulvarı üzerinde denetim yapsalar çok güzel olur yaz aylarında vede tatil günlerinde surat motor seslerinden evlerde durulmuyor.