| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 26 Temmuz 2023 14:25

Trabzon’da 65 yaş üstüne otobüsler ücretli mi oluyor?

Burdur’da Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi ücretsiz binişlerin bitirilmesi konusunda karar aldıklarını duyurması sonrasında Trabzon’da 65 yaş üstü vatandaşlar için belediye otobüsleri ücretli mi oluyor soruları sorulmaya başlandı.

Burdur'dan sonra Kocaeli'de de 65 yaş ve üstü vatandaşlara toplu taşıma ücretli olacak. Kocaeli Minibüsçüler ve Otobüsçüler Esnaf Odası Başkanı Mustafa Kurt, 15 Ekim’den sonra şehit yakınları, polis, gazi ve basın mensupları hariç ücretsiz yolcu taşımayacağını ifade etti.

TRABZON’DA 65 YAŞ ÜSTÜ BELEDİYE OTOBÜSLERİ ÜCRETLİ Mİ OLUYOR?

Diğer illerde yaşanan bu gelişmelerin ardından gözler Trabzon’a çevrildi.

Trabzon’da halk otobüslerinin tamamının Büyükşehir belediyesi uhdesinde olduğunu belirten yetkililer, 65 yaş üstü için herhangi bir farklı uygulamaya gidilmeyeceği ve ücretsiz uygulamasının devam edeceğini belirttiler.

65 yaş üstü vatandaşların bu haklarının kanun çerçevesinde korunduğu, Trabzon Büyükşehir Belediyesi tarafından alınacak bir karar ile değiştirilemeyeceği de yetkililer tarafından bildirilen notlar arasında yer alıyor.

Kaynak: Haber61

Yorumlar (35)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
cfjhj
2 yıl önce

olmalı

F
Faruk
2 yıl önce

Kesinlikle ücretli olmalı, yaşlı olmak bedavacı olmak olmamalı.

A
AHMET
2 yıl önce

kesinlikle ücretli olmalı. indirimli olabilir. ücretsiz olacaksa sadece öğrencilere olmalı çünkü onların gelirleri yok.

A
Arsenli61
2 yıl önce

Derhal olmalı boş boş gezip duruyorlar...

V
Vatandaş Hakkı
2 yıl önce

Gerekli gereksiz kullanıp ücretsiz olmasını suistimal eden varsa onlardan ücret istenebilir.Bu da aylık binilebilecek bir kota ile takip edilebilir.Diğer türlü suistimal etmeyenden ücret istemek yanlış olur.Hele ki emekli maaşlarının bugünkü durumunda çok yanlış olur.

Tüm Yorumlar (35)

C
cfjhj
2 yıl önce

olmalı

F
Faruk
2 yıl önce

Kesinlikle ücretli olmalı, yaşlı olmak bedavacı olmak olmamalı.

A
AHMET
2 yıl önce

kesinlikle ücretli olmalı. indirimli olabilir. ücretsiz olacaksa sadece öğrencilere olmalı çünkü onların gelirleri yok.

A
Arsenli61
2 yıl önce

Derhal olmalı boş boş gezip duruyorlar...

V
Vatandaş Hakkı
2 yıl önce

Gerekli gereksiz kullanıp ücretsiz olmasını suistimal eden varsa onlardan ücret istenebilir.Bu da aylık binilebilecek bir kota ile takip edilebilir.Diğer türlü suistimal etmeyenden ücret istemek yanlış olur.Hele ki emekli maaşlarının bugünkü durumunda çok yanlış olur.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Yaşlılar için ya aylık kotalı olmalı ya da indirimli fiyattan verilmeli ..

V
vatan
2 yıl önce

bedava binsinler abi ne olacak. ne kadar acımasızca konuşuyorsunuz. herkesi beleşci bellemişsiniz. her şey para değil. hiç bir şeye saygımız kalmamış, her şey para olmuş. yazık.

Z
ZekiBülbül
2 yıl önce

Bende bir emekli olarak ücretsiz olmasına karşıyım...İndirim olabilir...Öğrencilerden hiç alınmasın...

U
User
2 yıl önce

Sabah mesai başlangıç saatleri ile akşam mesai bitimi saatlerinde ücretsiz olması kaldırılmalı. En yoğun saatlerde amaçsızca sırf ücretsiz diye kullanıyor yaşlıların çoğu. Eğer bu şekilde düzenleme olursa daha iyi olur. Yok olmazsa ücretsiz falan olmasın. Onlar da herkes gibi parasını ödeyip binsin. Ülkenin hem geçmişinden, hem şimdisinden hem de geleceğinden bu kadar umarsızca faydalanan ve zararı dokunan bir topluluk görmedim. Sözüm bu şekilde toplu taşıma kullanmayan yaşlıları kapsamamaktadır

M
Mehmet
2 yıl önce

Evet 65 yaş Üstü olanlardan en azından sembolik olarak bir ücret alınmasını ve Tüm Öğrencilere Bedava yapılmalıdır.

A
ali g
2 yıl önce

Trabzon AKP belediyesidir..Ücret almaz...

X
xx
2 yıl önce

Mesai saatlerinde günün başlangıcında ve bitiminde lütfen ücretli hale gelsin ücretsiz oldugu için biniyorlar ve imkanları kısıtlıyorlar bedava oldugunu bildikleri içinde sadece zarar veriyor sisteme günün baslangıcında ve sonunda ücretli olsun . toplu taşımayı top patlatmaya götürüyorlar resmen ..

M
Mziya
2 yıl önce

Adamlar sabah biniyor akşam iniyor otobüsten İşe giden işten yorgun çıkan vatandaş ayakta zar zor yer buluyor otobüslerde Acilen ücretli yapılsın

M
Melek uslu
2 yıl önce

Kaldırılması lazım. Otobüsler gün boyunca tıklım tıklım. Onlarda çoğu ücretsiz yaşlılar.Yazik insanlara.

M
Mehmet suicmez
2 yıl önce

67 yaşındayım belediyenin bu uygulamasini yanlış buluyorum parasini versin binsin aksama kadar bedava diye otobuslerden inmeyen 65 yaş ustu kisiler var bu uygulamanin iptal edilmesini istiyorum

B
Birol
2 yıl önce

Devletin iyi niyetini suistimal ediyorlar bir miktarda olsa katkı yapmaları gerekir bir olaya şahit oldum köyden binmis carsiya geliyor yanındakine diyor ki araba beleş bir ekmek almak için carsiya iniyorum arabaya parasıyla binmis olan vatandaşa ayakda seyahat ediyor bu bir hakdir ben hakkımı helal etmiyorum

M
Mumin
2 yıl önce

Sabah 10 ile öğleden sonra 15 arası ücretsiz olsun.

A
Ahmet
2 yıl önce

Mesai başlangıç ve bitiş saatlerinde biraz anlayışlı olmaları gerekir. Yoksa bedava hakları devam etmelidir.

C
ck
2 yıl önce

Bu milletin 65yaş üstüyle niye takıntılı ?

B
Bülent
2 yıl önce

Tabiki ücretli olsun.devlet onlarda maaş veriyor.ozellikle ücretsiz olunca sabah akşam dolusuyorlar otobüse gez.calisan yorgun argın insanlar bunların yüzünden ayakda geliyor.yada her gün boş boş binenleri tespit etmek lazım.ozellikle tonyada git gel fanatikleri en az 20 kişi boş yere biniyorlar diyerleride yer bulamıyor.baskanim ücretli olsun...

İbrahim
2 yıl önce

Bence günde iki defa bir gidiş bir gelis bedava fazlası ücrete tabi olmalı

B
Bülent
2 yıl önce

Özelikle 20 kişi var tonyada sadece git gel.calisanlar 65 km yolu ayakda geliyor .sonuç itibari ile devletten maaş alıyorlar.ihtiyaci olanlar tabiki binsinler.ama boş boş gezenlerden para al gör otobusler rahatlar.baskanim bu konuda destekliyorum

Ömer
2 yıl önce

65 yaş üstü biri olarak günlük 2 kez le sınırlandırilmalıdır.

Y
Yunus Erkut
2 yıl önce

65 yaş üstü insanlara ücretsiz taşımacılığı fazla görenler bir kere daha düşünsünler. Suistimal varsa, bu suistimalden daha korkunç boyutta olanlara ses çıkartmak daha doğru ve yiğitçe bir iş olur. Ayrıca ekonomik durumu görmemezlikten gelmek de bir başka zafiyetir.

G
GamsızHayat
2 yıl önce

Ne saçma bir uygulama.Tamamen siyasi bence...

K
Kahraman külafoğlu
2 yıl önce

65 yaş üstü ücrwt alınmasa dahi bwlli saatlerde ücretsiz binmek yasak olmalı sabah 6 ila 9 arası akşam 16 ila 20 arası tamam saygımız var ama gerwksiz koltuk dolduruyorlar

K
Kaloğlu
2 yıl önce

Kesinlikle katılıyorum en azından ücretsiz değilde indirimli olmalı çünkü bizim millet çok suistimal ediyor

Ücret
2 yıl önce

Polis, basın mensubu ayrımı yapılmamalı. Tüm çalışanlar ücretli olmalı.65 üstünde sınırlı hak verilmeli.

Y
Yunus Yalçınkaya
2 yıl önce

65 yaş üstü ücretsiz belediye taşımacılığı çok konuşulsana kanunlaşmıştır kaldırsın şu kanunu da emekli ye laf etmesinler her sene gündeme getiriliyor ayıptır

E
Elif Yılmaz
2 yıl önce

Bedava diye her gün gidiyorlar biz öğrenciler yer bulup da oturmuyoruz oturduğumuz Zaman da Gençler bize yer vermiyor diyorlar kusura bakmayın da ben yer falan filan veremem onlara ne yapıyorlar her gün dışarda otursun evlerinde inşallah belli bir ücret alsınlar onlardan

M
Mustafa bey
2 yıl önce

Gelir tespiti yapılmalıdır emekli maaş harici geliri olanlardan ücret alınmalıdır

K
Kadir osmanoğlu
2 yıl önce

Emekliler keyfi olarak arabaları işgal ediyor.ogrenciler para ile ayakta yolculuk ediyor.adamlar 1 kg hamsi almak için 80 km yola belediye arabasıyla gidiyor.bende emekliyim bir defa olsun belediye arabasını işgal etmedim.45 kişilik arabanın 35 kişisi emekli bedavaci bu kabul edilemez.ogrencileri bedava taşımak hem trabzonumuza bir kariyer bırakır hemde öğrenci çocuklarımıza katkı olur.

S
Süleyman Öztürk
2 yıl önce

Kesinlikle kaldırmalı otobüslere binilmiyor keyfi kullanıyor paralı yapın bakın bine bineceklermi

S
Süleyman Öztürk
2 yıl önce

Ücretsiz yapacaksan öğrenciye yap kardeşim

O
Osman paşa
2 yıl önce

65 yaş üstüne ücretsiz olacağına biz öğrencilere niye olmuyor sonra terbiyesiz oluyoruz yer vermeyince hakkımı canı sıkılıp otobüse binenlere helal etmiyorum