Trabzon Valisi İsmail Ustaoğlu, cuma günü saat 21.00'de başlayıp bu sabah saat 05.00'te sona eren sokağa çıkma kısıtlamasına uymayan kişilere verilen cezaları açıkladı.
Buna göre Trabzon'da 296 kişiye toplam 769 bin 672 TL para cezası kesildi.
Ustaoğlu paylaşımında ayrıca "Normalleşme sürecimiz, tedbirlerde kararlı olmamıza bağlı... " ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (8)
Şanziment
5 yıl önceCeza ve kurallarda katı olunmalı aksi takdirde gözden kaçan insanlar daha artacak.
Hadi lan
5 yıl önceDevlet verecegine aliyor oh ne ala tabi vergiden alamadigini böyle aliyor bu corona cezalarinda dûnya birincisiyiz akp dediyini yapdi dûnya lideri olduk
Ne güzel
5 yıl önceKurala uymayan cezasını çeksin kardeşim. Bulunduğum bölgeye millet haftasonu çoluğunu çocuğunu alıp gezmeye geliyor. Şikayet ettim polisler geldi herkes evine diyip yolladı ceza falan yazmadı kimseye. Kimlere yazılıyor bu ceza sadece aracıyla çıkana mı anlamadım.
Fuat kaplan
5 yıl önceBu devlet öyle bir devlet ki garibanın 3 kurusuna göz dikiyor yazıklar olsun
mehmet
5 yıl önceeeee akp 3 adet kongere yapti , kime ceza kesildi.
YORGUN
5 yıl önceHAFTASONU BÜTÜN TRABZON'A VE TRABZONSPORLULARA BÜYÜK BİR FATURA KESTİRDİ: TFF, MHK, MHK'NİN KATİLLERİ HAKEMLER VE DE ARKALARINDAKİ SİYASİLER....
Faruk
5 yıl önceÇukurçayır Mahallesi,ne de bekleriz polislerimizi. Burada kesilecek cezalar ile devletimizin kasası dolar.
Hayat
5 yıl önceBu millet akıllanmaz vakalar oyüzden arttı