Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin zabıta, itfaiye ve TİSKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilmek üzere açtığı personel alımı ilanı büyük ilgi gördü.
10 Bin Kişi Başvurdu
Toplam 222 kişilik kadro için 6 – 12 Aralık tarihleri arasında yapılan başvurularda, yaklaşık 10 bin adayın müracaat ettiği öğrenildi. İlk etapta belediye hizmet binasında alınmaya başlayan başvurular, yoğun ilgi nedeniyle Hamamizade İhsanbey Kültür Merkezi’ne taşındı. Burada oluşan uzun kuyruklar, vatandaşların iş fırsatına gösterdiği ilgiyi gözler önüne serdi.
Kadro Dağılımı
Büyükşehir Belediyesi tarafından açılan 222 kişilik kadroda farklı birimlere çeşitli unvanlarda alımlar yapılacak. Bu kapsamda:
-
İtfaiye Dairesi Başkanlığı’na: 83 itfaiye eri
-
Zabıta Dairesi Başkanlığı’na: 88 zabıta memuru
-
TİSKİ Genel Müdürlüğü’ne:
-
14 mühendis
-
2 kimyager
-
5 tekniker
-
8 teknisyen
-
20 veri hazırlama ve kontrol işletmeni (V.H.K.İ)
-
2 memur
-
Böylece belediye bünyesinde farklı alanlarda toplam 222 yeni personel istihdam edilecek.
Yoğun İlgi Dikkat Çekti
İş arayan vatandaşların, belediyenin açtığı sınırlı sayıdaki kadrolara gösterdiği bu yoğun talep, Trabzon’da kamuya olan iş isteğini de bir kez daha ortaya koydu. Başvuruların değerlendirme sürecinin ardından, yazılı ve sözlü sınav aşamalarının tamamlanmasıyla birlikte, kadroya girmeye hak kazanan adayların isimleri önümüzdeki aylarda açıklanacak.
Tüm Yorumlar (19)
Trabzon
7 yıl önceÇok beklersiniz alımı 10 bin kişi başvurdu alımları dışarıdan belediye çıktan halletti .
Recep
7 yıl önceİşte turkiyenin gerçek işşizlik verileri.
mehmet
7 yıl önceAçılan 222 kişilik kadroya, 10 BİN BAŞVURU !!! yaziklar olsun birde cag atladik diyerek kafa yapiyorsunuz milletlen.
Trabzon61
7 yıl önceTrabzon da en az 55binkişi gençleri işşizlik var..
erman
7 yıl önceErdoğdu berber var işsizlik yok ben inşaatcıyım 150 tl günlükle işci bulamıyorum diyor. İşsizlik bu ülkede yokmuş iş beyenmemezlik varmış.Berber usta öyle diyor. :))
Esnaf61
7 yıl önceDayısı olana hayırlı uğurlu olsun ...
mehmet akın
7 yıl önceYazıklar olsun .
Adam
7 yıl önceBaş vuru yapanların bir çoğu çalışan insanlar. sadece daha garanti devlet işi olsun diye baş vuru yapıyor insanlar. yani başvuru yapanların hepsi işsiz değil. boş konuşmaya gerek yok. özel sektör de çalışmak zor ol devlet memuru yan gel yat.
musty
7 yıl öncesonra akp trabzona yüzde 70 oy alsın :)) millet bahcelerınde oturun
Laik
7 yıl önceHaydi Trabzon yine en az %80, sen herşeye layıksın, sen Trabzon'sun.
ali alemdağ
7 yıl önceçoktan aldılar çok beklersiniz
Serkan
7 yıl önceAllah'ın cezası yalaka orada o soğukta bir umut iş bekleyen insanlardan beter ol!
Murat
7 yıl önceSenin beyin yanmış acil bi ramlari kontrol ettir. Format falan at beki düzelir. Nerden çıkarın var kim bilir tuzun kuru
osman
7 yıl öncetrabzon ve türkiyenin tablosu acı verici yazık
onur
7 yıl önceTrabzon a onu yaptık bunu yaptık diye övünen siyasiler ve vekiller, cumhurbaşkanının fotoğrafını aylarca yollardaki direklerden indirmeyenler bu haberleri okuyorlar mı ? millet işsizlikten kırılıyor ama sorsan trabzon bunlar döneminde görmediği yatırımı gördü ! merak ediyorum, nereye yaptınız bu yatırımları bu fabrikaları nerelere açtınız da millet böyle işsiz çaresiz !!!
Buket
7 yıl önceAlınacaklar bellidir. Yazıklar olsun... Böyle Bi sisteme
Ahmet
7 yıl önceAlınacak kişilerin kim olduğu, başvurular yapılmadan önce belli zaten. yazık bukadar insana. şehir dışından bile gelen varmış.
Mustafa kul
7 yıl önceErman bey 150 tl ye inşaat ustasının calısmadigini söylüyor bu iş nerde ay başi gelince para yok para alamadim diyerek insanları bedava çalıştirmay uğrasiyorlar
Mustafa kul
7 yıl önceErman bey 150 tl ye inşaat ustasının calısmadigini söylüyor bu iş nerde ay başi gelince para yok para alamadim diyerek insanları bedava çalıştirmay uğrasiyorlar