Trabzon Emniyet Müdürlüğü, 28 Ocak - 3 Şubat tarihleri arasında kent genelinde gerçekleştirdiği trafik denetimlerinin sonuçlarını açıkladı. Yapılan uygulamalar kapsamında binlerce araç ve sürücü denetlenirken, ihlaller nedeniyle yüzlerce sürücüye ceza kesildi.
10 Binden Fazla Araç Kontrol Edildi
Emniyet Müdürlüğü verilerine göre, söz konusu tarihler arasında toplam 10.090 araç ve sürücüsü denetlendi. Denetimler sonucunda 1.604 sürücüye cezai işlem uygulanırken, kesilen cezaların toplam tutarı 435 bin 833 TL oldu.
Ayrıntılı Denetim Raporu
Hafta boyunca gerçekleştirilen denetimlerde öne çıkan sonuçlar şöyle:
-
Emniyet kemeri denetimi: 3.788 araç kontrol edildi, 28 sürücüye ceza yazıldı.
-
Motosiklet denetimi: 74 motosiklet kontrol edildi, 17 sürücüye işlem yapıldı.
-
Yolcu taşıyan araç denetimi: 902 araç kontrol edildi, 60 sürücüye ceza kesildi.
-
Yük taşımacılığı denetimi: 1.933 araç kontrol edildi, 71 sürücüye ceza uygulandı.
-
Alkol denetimi: 1.416 araç kontrol edildi, 23 sürücü hakkında işlem yapıldı.
-
Radarlı hız denetimi: 37 sürücüye hız ihlali nedeniyle ceza yazıldı.
30 Araç Trafikten Men Edildi
Denetimlerde ayrıca 30 araç trafikten men edilirken, kurallara uymayan sürücülere gerekli idari işlemler uygulandı.
“Denetimler Sürecek”
Emniyet yetkilileri, sürücülerin hem kendi güvenlikleri hem de diğer vatandaşların can güvenliği için trafik kurallarına uymaları gerektiğini vurguladı. Denetimlerin aralıksız sürdürüleceği belirtildi.
Tüm Yorumlar (9)
Bir tarafta TFF diğer tarafta EMNİYET
7 yıl önceTrabzon un ne kadar büyük olduğunu bir kez daha anladım. Türkiye yi finanse ediyoruz.
Erdem
7 yıl önceBütçe açığı neren kapanacak.
Uğur Bıyıklı
7 yıl önceSağolsun aynasızlar benimde araca hemde sıfır olduğu halde ceza yazmışlar muayenesi yok diye.oysaki muayene 2021 e kadar var.mahkemeye verdim.Bunlarin tüm kurumları adi para gelsin nasıl gelirse gelsin.Memleketin anası ni ağlattilar
Sıradan vatandas
7 yıl önceAkilli gidin kardeşim.Trabzondan sabah yedide çıkıyorum.Samsuna varis saat 13.30.Yavaş gidin yollarımız çok güzel ağır ağır gidin bakalım neye ceza yazacaklar.
Ali
7 yıl önceFabrika gibi çalışıyoruz fabrikaya gerek yok
HACİ
7 yıl önceYA BİRAZ DA TRAFİĞİ İŞGAL EDEN HATALI PARK YAPAN ARAÇLARA İŞLEM YAPIN
Samsun
7 yıl önceYapın tabi hükümete para lazım
Hakkı
7 yıl önceDevlete para lazım normaldir bakla
61li
7 yıl önceIyi para kırmışlar millet ay sonunu nasıl getireceğinin derdinde ne diyim Allah bizi akp hukumetinden kurtarsin