| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Kasım 2023 14:39 Güncellenme tarihi: 09 Kasım 2023 15:12

Trabzon'a 50 milyon dolarlık eğlence merkezi! "İş insanları da devreye girecek"

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Atilla Ataman'dan, eğlence merkezi açıklaması geldi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin Kasım ayı meclis toplantıları devam ediyor.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Atilla Ataman, CHP'li Meclis Üyesi Turgay Şahin'in "sahil dolgu alanı" ile ilgili sorusuna cevap verdi.

"50 MİLYON DOLAR'LIK EĞLENCE MERKEZİ"

Başkan Vekili Ataman, yaptığı açıklamada, "Trabzon'da bir iş adamımız organize ediyor. Dolgu sahasını olduğu yerde 10-15 iş adamını örgütleyerek 50 milyon Dolar'lık bir eğlence merkezini burada oluşturacağız. Ete kemiğe büründüğünde meclise sunacağız. Başkanımızın organize ettiği bir iş, onlara da teşekkürlerimizi iletiyorum. Dolgu alanlarında yapılabilecek işleri aşmayacak şekilde, bu proje ile Trabzon sahil kenti sıfatını sağlamış olacak" dedi.

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sercan Bulut
2 yıl önce

İnşallah başarılır. Turizm şehri olmak istiyorsak bize böyle yerler lazım. 50 milyon dolar iyi bir yatırım olur.

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Bunlar olumlu işler. Yıllarca sahilden kopuk yaşadık. Başarılar.

R
Rıdvan
2 yıl önce

Ne eğlence sı ne merkezi halkın ücret ödemeden nefes alacağı mekan olacak oralar.Siz hepten şaşırdınız Ama Mart'ta biz sizin aklınızı başınıza getiririz merak etmeyin.

M
Mustafa Sürül
2 yıl önce

Sayın Ataman, Tabiiki güzel olabilir. Öncelikle Akçaabat a Daruca Salacik arasına bir kadınlar Plajı yapın.Bayanlar Sürmene ye gitmek zorunda kalmasin.Hayat çok pahalı. Daha sonra Trabzon Halki denizden kopmuṣ ,sahilleri düzenleyin.Vatandaṣ bunalimda Beton yapilardan. Ben sahilde geçerken denizi ,dalga sesini görmek istiyorum. Artık sahillerimiz katledilmesin. Bu konuda Ordu Belediyesindan yardım talep edebilirsiniz. Inişallah Trabzon a ,Halki dinleyen sahilleri betonlamayan yöneticiler

M
murat
2 yıl önce

denizi olup ta kullanamayan başka er var mı acaba. sahil daha çok halk-turist kullanımına uygun olmalı. olabildiğince az beton olmalı.

Tüm Yorumlar (14)

S
Sercan Bulut
2 yıl önce

İnşallah başarılır. Turizm şehri olmak istiyorsak bize böyle yerler lazım. 50 milyon dolar iyi bir yatırım olur.

M
Mustafa Turan
2 yıl önce

Bunlar olumlu işler. Yıllarca sahilden kopuk yaşadık. Başarılar.

R
Rıdvan
2 yıl önce

Ne eğlence sı ne merkezi halkın ücret ödemeden nefes alacağı mekan olacak oralar.Siz hepten şaşırdınız Ama Mart'ta biz sizin aklınızı başınıza getiririz merak etmeyin.

M
Mustafa Sürül
2 yıl önce

Sayın Ataman, Tabiiki güzel olabilir. Öncelikle Akçaabat a Daruca Salacik arasına bir kadınlar Plajı yapın.Bayanlar Sürmene ye gitmek zorunda kalmasin.Hayat çok pahalı. Daha sonra Trabzon Halki denizden kopmuṣ ,sahilleri düzenleyin.Vatandaṣ bunalimda Beton yapilardan. Ben sahilde geçerken denizi ,dalga sesini görmek istiyorum. Artık sahillerimiz katledilmesin. Bu konuda Ordu Belediyesindan yardım talep edebilirsiniz. Inişallah Trabzon a ,Halki dinleyen sahilleri betonlamayan yöneticiler

M
murat
2 yıl önce

denizi olup ta kullanamayan başka er var mı acaba. sahil daha çok halk-turist kullanımına uygun olmalı. olabildiğince az beton olmalı.

M
Melih
2 yıl önce

Ataman bey kim bu iş insanları isimleri bir öğrenelim.

G
Gsuepcmdğ
2 yıl önce

Ne tür bir anlayışın neticesi inanın çözemiyorum ben Yanbolu sahilinin trabzonun en güzel sahillerimden birinin olduğunu iddia edebilirim gelgit ki şimdi sahil diye birleyen kalmamış bunun gibi bir çok örneği var çok az bir yerde doğal alan kalmış maalesef

T
Trabzon
2 yıl önce

Erkekler plajı lazım. Sadece erkeklerin girebildiği. Bikinili bayan görmeyeceğimiz yer kalmadı bu sebeple denşze giremiyoruz...

İsmail DÜLGER
2 yıl önce

BEN DENİZİ GERİ İSTİYORUM….

E
Emine
2 yıl önce

Fabrika yapsanız insanlar üretme.milleti uyutmaya çalışmayın boş işlerinizde bitane daha yapacaksınız yani.o milyon dolarları insanlara fayda sağlıcakla biseyler yapın.eglenxe mekanizması çok ta lazim ya

F
Fatih
2 yıl önce

87 doğumlu bir Trabzon çocuğuyum.Bizim çocukluğumuz denizde geçti, evden çıkıp 10 dk da sahile yürüme giderdik.Sabahtan akşama kadar denizdeydik, atlardık, oynardık ,sahiller genişti maç yapardık.Artık bunların tadına hiçbir Trabzonlu çocuk varamayacak,tek üzüldüğüm nokta budur. Aynı Trabzonlu çocuklar olmayacağız hiçbir zaman.Çünkü yukarıdaki haberde eğlence merkezi yapacağını söyleyen insan şöyle diyor :“Halkı denizle buluşturacağız.” .Bunu söyleyen bir insan Trabzon un geçmişinden habersizdir

A
Ahmet
2 yıl önce

yakında karadenize kıyîsî olmayan şehirler arasına girecez böyle giderse. milletin cebinden üç kuruşunu nasıl alırız hesabı bir türlü bitmiyor.

B
baha kars
2 yıl önce

arsine yapılması planlanan yatırım adası istihdam sağlayacak iken önceliği olması gerek yılan hikayesine döndü gençler bu şehri terk ediyor iş imkanı yok ayrıca 50 milyon doları merak ediyorum iş adamları babasının hayrına mı verecek yap işlet devret vatandaş ödesin bedelini

T
Trabzonummm
2 yıl önce

Ülkenin şu kotü ekonomik durumunda önce uretime yönelik icraatlerde bulunun..Tabi sizler fazlasiyla zengin olduğunuz için ve yukarıdan baktiginiz icin halkın ne durumda olduğunu neler cektigini goremiyorsunuz