Trabzon dahil 30 büyükşehir ve Zonguldak'ta 23 Nisan'dan başlamak üzere 4 günlük sokağa çıkma yasağı ilan edilmesinin ardından Trabzon Valiliği'nden uyarı geldi.
Yapılan uyarıda şu ifadeler kullanıldı;
İlimizin de aralarında bulunduğu 31 ilde; 22 Nisan Çarşamba günü 24.00 ile 26 Nisan Pazar günü 24.00 saatleri arasında Sokağa Çıkma Yasağı uygulanacağını hatırlatır, market vb. yerlerin açılış ve kapanış saatleribi dikkate alarak, ihtiyaçlarınızı son gün ve saatlere bırakmamanızı, alışveriş yerlerinde ve toplu taşıma araçlarında mutlaka maske kullanmanızı ve sosyal mesafe kurallarını uymanızı önemle rica ederiz.
Tüm Yorumlar (10)
Aydın
6 yıl önceMaskemi verdiniz satiş da yasak naapsin bu millet İnanılır gibi değil
Ali yllmaz
6 yıl önceNeyimize. Lazlm buyuk. Şehir.
Ozge aydin
6 yıl önceCok paramiz varya hepsini gectim bebegime mama nasil alican derdindeyim is yok para yok Allah yardimcimiz olsun belediyeler en azindan mama bez destegi saglasa su gunler gecene kdr
Bayrak şener
6 yıl önceDaha önceden PTT E devlet üzerinden sipariş vermişsen eğer kot gelmediyse herhangi bir eczane sen kimlik numarasıyla 5 adet maskeni alabirsiniz
Tuba aydındın
6 yıl önceBugün eczanelere maskeler geldi e devletten kayıt olduysanız gidip alabilirsiniz kodun gelmesine gerek yok
Hayrullah Demir
6 yıl önceMaskelerimiz elimize ulaşmadı syn cumhurbaşkanımız maskelerin yollarda olduğunu halka ulastirilmasinda sıkıntının giderilmesi için gereğini zamanında teslimat yapılmasının mümkün oldugunu halktan gerçekleri örtbas etmeye çalışanlari Allah'a havale ediyoruz ülkenin geldiği son noktayi gösteriyor ????????????
Murat
6 yıl önceİhtiyaclarimizi nasil karşilayacaz 40 gundur evdeyim benim gibi milyonlarca insan var hani devletin yardimi
Mustafa
6 yıl önceBaşta yapılacakolan yasağı iş işten geçtikten sonra alıştıra alıştıra yapıyorsunuz millet aç işsiz gelşr yok krediler çaktı 1 ay 1sene geriye atıyor bizi ver 15 gün yasak ama 1 ay maaş ver işsizlere güya 1000 lira dağıtıldı önümüzdeki sene bilmem getirirmi ptt yazık....
Kadir yamiç
6 yıl önce65 yaş üzeri kişilere hiç olmazsa haftanın beli gün ve saatinde kurallı bir nefef alma imkanı sağlansın. Devlet 20 yaş altı ve 65 yaş üstü kişilere PARALI da olsa maske alma imkanı sağlansın. İnsani hakkımız var ise bizi de hesaba katın. Selamlar.
Murat
6 yıl önceİşşizlikten parasizliktan baktik devletin bahsettigi yardimlar nerde o kadar bagiş toplandi bu paralar nerde devletten bize fayda yok yasaklari kaldirin calisipda ailemizi cocuklarimizi bakalim