| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 04 Nisan 2020 15:08 Güncellenme tarihi: 22 Eylül 2025 15:54

Trabzon Valiliği ek kararları açıkladı

Trabzon Valiliği şehre giriş çıkışlarla ilgili ek kararlar aldı

 İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan, koronavirüs salgınıyla mücadeleye yönelik genelgedeki şartlara ek olarak, Trabzon Valiliğince bazı kararlar alındı.

Şehire giriş çıkışlarla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

-Bedelli askerlik görevinin ifası dolayısıyla bulundukları ilden, terhis işleminin ardından ayrılmak durumunda olanlara,

- Toplu ulaşım seferleri iptal edildiğinden terhis olan askerlimizi bulundukları ilden özel araçları ile alacak olanlara ( en kısa sürede geldikleri ile dönmeleri kaydıyla)

- Koronavirüs dışında vefat edenlerin cenazelerini , cenaze aracı veya ambulans ile memleketlerine götüreceklere ( en fazla 4 kişi)

- Söz konusu illerimize, ticari sözleşme imzalamak gibi ticari faaliyetin devamı niteliğindeki giriş çıkışlara izin verilecektir.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kemal
6 yıl önce

Sayin valim otogar insan kayniyo virus bulasicak herkes ic ice izin almis keyfe bile alan varbuna dur deyin artik herkes otobus bileti satiyo 500 tl dolandiriciklik haf safhada trabzon terminaline bir bakin uyariiii

I
Ibrahim
6 yıl önce

Vali belediye baskani otogarin halini gormuyormu insanlar ic ici vuris icimizde otogarin acilen kapatilmasi lazimmm

O
OSMAN
6 yıl önce

Sehir kaptin oftan akcabata kimse girmesin trabzonumuza ayrica trabzon terminalinde simsarlar cirit atiyo firmalar fahis fiyata bilet satiyolar insanlari sagliyla oynuyorlar hic bir onlem yokkk

M
Mehmet
6 yıl önce

Trabzon terminali neden acik kecen gun gecerken baktik herkes orda kalabalik isinde gucunde saglik yok insanlar korkmuyolar birbirlerine yakinlar

B
Baris gucu
6 yıl önce

Terminal de durum cok kotu insan sagligi sifir once valim trabzon terminalinde otobus kaldirma kimse gitmesin sehirden

Tüm Yorumlar (10)

K
Kemal
6 yıl önce

Sayin valim otogar insan kayniyo virus bulasicak herkes ic ice izin almis keyfe bile alan varbuna dur deyin artik herkes otobus bileti satiyo 500 tl dolandiriciklik haf safhada trabzon terminaline bir bakin uyariiii

I
Ibrahim
6 yıl önce

Vali belediye baskani otogarin halini gormuyormu insanlar ic ici vuris icimizde otogarin acilen kapatilmasi lazimmm

O
OSMAN
6 yıl önce

Sehir kaptin oftan akcabata kimse girmesin trabzonumuza ayrica trabzon terminalinde simsarlar cirit atiyo firmalar fahis fiyata bilet satiyolar insanlari sagliyla oynuyorlar hic bir onlem yokkk

M
Mehmet
6 yıl önce

Trabzon terminali neden acik kecen gun gecerken baktik herkes orda kalabalik isinde gucunde saglik yok insanlar korkmuyolar birbirlerine yakinlar

B
Baris gucu
6 yıl önce

Terminal de durum cok kotu insan sagligi sifir once valim trabzon terminalinde otobus kaldirma kimse gitmesin sehirden

A
Adanali
6 yıl önce

Yorunlara bakiyorumda bende adanadan trabzona geldim cok kalabalik vuris yokmus gibi terminal kalabalik gordum uzaktlastim acilen vali baskan olaya el atmali kapatilmali otogar

M
Mersinli
6 yıl önce

Dogru karar giris cikislar yok olsun kimse seyahat etmesinnn

Y
Yasin
6 yıl önce

Trabzon OTOGARI ACIL OTOBUS KALDIRMASINLAR KIMSE SEHIRDEN AYRILMASIN SAYIN VALI

M
muhammet
6 yıl önce

ben haftalardir kol kola gezenler goruyorum her turlu yalan haberler var

G
Gül kara
6 yıl önce

Sayın valim çoluk çocuğa sokağa çıkma yasağı konuldu bu 25 yaşa kadar olaydı iyi olurdu. Gençler sokakta cirit atıyor. Eve gelip virüsü yaşlı anasına babasına bulaştırıyor.laftan anladıkları yok. Asıl yasak gençlere gelsin. Yettiler artık