| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 27 Şubat 2024 17:09 Güncellenme tarihi: 01 Mart 2024 10:15

Trabzon Tünel Akvaryum'da canlı tavşanlar yem mi yapıldı? Resmi açıklama geldi

Tünel Akvaryum ‘da ki yılanların canlı tavşanlar ile beslendiği iddia edilmişti. İşletmeden olaya ilişkin resmi açıklama geldi.

Trabzon Tünel Akvaryumu İşletmesi, eski çalışanın asılsız iddialarına karşı hukuki yollara başvurduğunu açıkladı.

Trabzon Tünel Akvaryum İşletmesi, 25 Mayıs 2022 ile 7 Mayıs 2023 tarihleri arasında görev yapan A.K'nın iş ahlakına aykırı davranışları ve hiyerarşik düzene uymama iddiasıyla iş sözleşmesini sonlandırdığını açıkladı.

Yapılan basın bildirisine göre, A.K'nın birçok kez hem sözlü hem de yazılı olarak uyarılmasına rağmen vurdumduymaz tavırlar sergileyerek işini ihmal ettiği, uyarıları dikkate almayarak personel arasında huzursuzluk yarattığı ve bu sebeple tutanaklar tutulduğu belirtildi.

İşletme, 4857 sayılı İş Kanunu'nun 25. Maddesinin 2. Fıkrasının "h" bendi gereğince iş sözleşmesinin sonlandırıldığını duyurdu. İddialara göre, işten çıkarılmasını kabullenmeyen Köroğlu, çeşitli platformlarda işletmeyi karalamaya yönelik asılsız iddialarda bulunmakla suçlanıyor.

İşletme yetkililerini ve ailelerini hedef gösteren tehditkar paylaşımların yanı sıra, işletmenin balıklarını 3 milyon TL'ye aldığı yönündeki iddialarının gerçeği yansıtmadığı, tesisin balık temininin ücretsiz yapıldığı vurgulandı.

Ayrıca, A.K'nın kişisel verilerin gizliliğini ihlal eden güvenlik kamerası görüntülerini sosyal medya üzerinden paylaştığı ve hatta akvaryum tesisine karşı silahlı paylaşımlarda bulunduğu ifade edildi. İşletme ve çalışanları tarafından hem işletmeye yönelik asılsız iddialar hem de can güvenliği tehditleri için hukuki süreç başlatıldığı bildirildi.

Trabzon Tünel Akvaryum işletmesi, canlı yem iddialarının da asılsız olduğunu, tüm canlıların beslenme ihtiyacının cansız ve dondurulmuş gıdalarla karşılandığını açıklarken, tüm bu yaşananların belediyenin önemli projelerinden biri olan ve vatandaşlar tarafından memnuniyetle ziyaret edilen tesisin itibarını zedelemeyeceğini ve hukuki sürecin yakın takipçisi olacaklarını kamuoyuna saygıyla bildirdi.

Kaynak: Efnan Demireren

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Neco
2 yıl önce

Yahu birileri çıkmış ilimize bir eser kazandırmış nedir bu aşağı çekme itibarsızlaştırma camur atma gayretleri

F
farozlu milli
2 yıl önce

murat zorluoğlu giderse yaptıkları böyle havada kalır

R
Refik ali
2 yıl önce

Tünel akvaryumda niye hamsi yok hemşerum.hamsiylan besleyin siz de

M
murat
2 yıl önce

çamur at izi kalsın. kim yapmışsa eline sağlık. trabzon için güzel bi proje. daha iyi olur olmaz tartışılır fakat yapana destek olmak lazım. köstek değil

T
TS ortahisar
2 yıl önce

Kimin haklı olduğu bu açıklamalarla tam anlaşılmıyor.. Olay araştırılmalı... Anıl köroğlu da haklı olabilir.. çünkü belediyeler adam, şirket kayırma yerleri... balıklar ölmüş, para boşa gitmiş siyasi kimliklerin genelde umurunda olmaz.. onlar için önemli olan mutlu ettiği şirketin referans kuvveti... Mutlaka böyledir demiyorum.. Fakat gerçeği bulmak gibi bir derdi olanlar varsa mesele çok iyi araştırılmalı...