Trabzon’da seçim hareketliliği tüm hızıyla devam ederken bir çok tartışma ve iddia da gündeme gelmeye devam ediyor.
Bu iddialardan biri de Akçaabat’ta AK Parti'den belediye meclis üyeliğine aday adayı olan Hasan İleli’nin Mustafa Kemal Atatürk hakkında yaptığı iddia edilen paylaşımlar ilçede gündem oldu.
İddialara göre; İleli, sosyal medya hesabından Atatürk’e hitaben “Olmasaydın ne güzel olurdu” , Müslüman halka zulüm 1923’te başladı, 2023’te bitiyor” ve 10 Kasım’da “Ezan okunduğunda yerinden kıpırdamayan kişi, kornayla esas duruşa geçiyorsa imanını sorgulasın” gibi paylaşımlarda bulundu.
İDDİALARA CEVAP VERDİ
İddialar bir çok vatandaşın tepkisini toplarken İleli ise Haber61’e yaptığı açıklamada paylaşımları kendisinin yapmadığını öne sürdü.
Paylaşımların bazılarını hatırlamadığını kaydeden İleli “Hesabıma girildi ve bana komplo kuruldu. Beni dün sokakta bir vatandaş çevirerek “senin facebook sayfanı 3 kişi tarıyor ve oradaki paylaşımlarını algı yaratmak için kullanacaklar” dedi. Ben bu vatandaşı çok kaale almadım ama demek ki doğruymuş. Ben şifre de kullanmıyorum, kullandığım bütün bilgisayarlardan yazılmış olabilir. Demek ki sayfama girilip bana komplo kurulmuş.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (52)
Vatandaş
7 yıl önceVAllahi billahi doğru söylemiş ne var bunda yalanmı yani haşa ve haşa yaradanına küfür edince suç yok malum kişiye edilince suç bu ülkede. Varsa aksi söyleyin
DuRsUnTeMeL
7 yıl önceDoğru Atatürk olmasaydı da olurdun ama müslüman Türk olarak değil de Yunan Rum Fransız birtek ismin Hasan olmazdı. sen ve savunduklarının 2023’ de Cumhuriyeti sonlandırmaya gücünüz yetmez senin gibi Trabzonlu olmaz olsun.
ALP TÜRK
7 yıl öncebu saygısıza haddini sandıkta bildireceğiz...
Ahmet Arslan
7 yıl önceİnandık mı? Tabi ki inanmadık. Başı sıkışan hemen hesabıma girildi yalanını konuşuyor. Bir lafı söylüyorsan arkasında duramıyorsun söylemeyeceksin.
Aktrol komplosu.
7 yıl önceYahu niye gündem yapıyorsunuz. Her geçen gün Atatürk sevgisinden sistematik olarak uzaklaştırılıyoruz, farkında olmadan. Atatürk sevgisi zaten göstermelik kalmıştı. Hele de Akp de. Zamanla zaten Atatürkcü/Kemalist/Mustafa Kemalci kalmayacak. Cehape ye, Inönü'ye saldırı neden zannediyorsunuz?
kazım
7 yıl önceAtatürk'ü sevmeyen, ona minnet duymayan insan ingiliz sömürgesi, amerikan mandası olmak isteyen hristiyandır, başka olamaz.
pis yobazlar
7 yıl önceatatürk karşıtı birinin dini beni ilgilendirmez, ister yukarıdan bizzat gönderilmiş melek olsun, sözü bile dinlenmez sadece cezası kesilir. alın size iman. yobazsınız, sahtekarsınız ve katli vacipsiniz bunu herkes biliyor.
ünal Arslan
7 yıl önceo malum kişi ne demek güya küçümseyerek itibarsızlaştırma yapıyorsun adınıda saklamış sın vatandaş diyorsun senin savunduğun özlemini duyduğun ümmetcilikte vatandaş olunmuyor bunu öğren bak bu yazdıklarını fikirleri açıklayabiliyorsan Atatürk sayesinde unutma
Murat
7 yıl önceHee eminim öyledir sizin zihneyetiniz belli boşuna kendini yırtma inanmıyoruz size
Polat
7 yıl önceYani ATATÜRK ü çok seviyor, öyle mi?
tolga
7 yıl önceLaf eden malum şahıs kale alınacak biri değil belli, belliki sırtını biyerlere yaslamış şov peşinde.Senin geçmişin nedir ? çokmu islami bir hayat var evinde merak ediyorum, o ezanlara yıllarca kulaklarını tıkayıp şişenin dibine vuruyordun belkide, boş boş konunuşuyorsun.,şimdi kalkmış birilerine şirinlik peşindesin,belliki fitnecinin tekisin.Atatürk ömrü hayatını cephede geçirdi, saraylarda değil,yaptığı iyiliğinde kötülüğünde hesabını yaradana verir,sen kendini kurtardın cennete postu serdin öylemi, hadi ordan işine bak.
Tarkan
7 yıl önceDüne kadar kuran ayetiyle bakara makara diye dalga geçen, peygamber gurur yaptı ak parti yapmadı diyen bakanlarınızın karşında önünü ilikliyordun naptın karşı çıktın mı onlara, senin durumun ne oldu bu durumda hiç düşündünmü imanını sorguladınmı tabi kaldıysa
Ayşe. Şen
7 yıl önceOlmasaydi ,senin gibi olmazdı. Olmasaydi bu gerici zihniyetin olmazdi . Olmasaydi senin gibi elifi mertek bilmeyenler söz sahibi olmazdi . Bu yüzden evet olmasaydı. .( yani anladinmi senin gibiler bile onun sayesinde insan yerine kondu ) açıklayayım dedim .
ali
7 yıl öncekişi özeleşritiriye açık olmalı ki hata ve kusurlar görülebilsin ..hiç kimse dört dörtlük değildir.. bir sürü soru sorulmuş ..susturulsa/mantıklı cevap verilmezse muhatap şeklen haklı sayılır
Orkun uslar
7 yıl önceAtatürk ün kıymetini Atatürk ü hiç sevmeyenlerde zamanla anlayacak..
Fetih
7 yıl önceArkadaşım ismini ver. bu Hasan ileli ve seni de savcılığa vereyim. Gerçi ip den bulunursa sıkıntı yok. Bazı değerler vardır sevip sevmemen önemli değil ama hakaret edemezsin. Hakaret ettiğin Atatürk arapça da Osmanlıca da biliyordu Kuran'ı Kerim okuyup anlayabiliyorum peki ya sen? Hayatımda hiç okudun mu? Olusan birak böyle laf etmeyi içinden geçirdiğin için seccade edip Allah'tan af dilerdin yada dilerdiniz. Sizin gibi Müslümanlığı ve milliyetçiliği bilmeyen insanlarla aynı topraklarda yaşadığım için ve senin gibilerin cehaletinden ben utanıyorum. Siz utanmayın. Atatürk bir ilah değil ama saygı saygı. Bugün ismin Hans yerine hasan ise az saygı duyacaksınız. Duymak zorundasınız. Sevmek zorunda değilsiniz. İnşAllah sizin gibilerin kökü kurutma gelecek nesiller sizin gibilerle uğraşmaz
Hasan ileli
7 yıl önceBende Hüsamettin Cindoruk. Niye yazıp paylaşırken birilerine yaranmak için. Seni uyaranlara ne diyordun? Sizin gibilerden Allah korusun bizi. Olmaz olaydınız keşke. Hesabını her bilgisayardan girilebilirmiş. Sana denilecek laf çok da hasiyet olsa zaten böyle terbiyesiz olmazdın. Ha buarada bunu da ben yazmadım. Hesabıma biri girmiş. Ülkede adilik aldı başını gidiyor. Nedense??? Bunu da ben yazmadım ;)) anladın
sAMET İBRAHİM
7 yıl önce3 ayrı tarihte 3 ayrı gönderi paylaşılmış profillerinden ki aralarında aylar var,, ama başkası yapmış hesabı ele geçirilip öyle mi? insanları daha fazla aptal yerine koymayın...
King
7 yıl önceTürk olmayan sonradan Müslüman olan kırıntıların Türk Kurtuluş savaşına liderlik etmiş Mustafa Kemal'e olan nefretleri doğaldır...
Vatandaş
7 yıl önceFetih denen arkadaş kudursanızda sonunuz geldi. Milleti 80 yıldır yalanlarla uyuttunuz ama artık millet inanmıyor öyle palavralara. Malum şahıs derken hakaret etmiş mi oluyoruz okuduğunu anlayacak beyin de yok sizde maşAllah
Hüseyin Akyüz,almanya
7 yıl önceEvet bende katiliyorum H.İlleli'ye, ATATÜRK olmamaliydi,basta yünanlar olmak üzere bütün düsmanlarimiz seni ve senin gibilerini sabah aksam ...,anlarsin'ya!!!!Büyük ALLAHİM senin gibilerin nezaman kökünü kurutacak,merakla bekliyorum!!!!!!!!
Ali
7 yıl önceZulüm 2002 de başladı inşAllah 2023 te bitecek
Serko61
7 yıl önceKesin öyledir ne tesadüf yolda bir vatandaş seni uyarıyor hatta üç kişi diyor bari biraz inandırıcı sallasaydin yada ben yazdım diyebilecek kadar yürekli olabilseydin.
Dermanbey
7 yıl önceDoğru söze ne demeli
bir bilen
7 yıl öncehangi din ulan hangi din, senin dinini goruyoruz iste 17 senede,Allahtan Kurani kerimi okudukta Kurani kerim sayesinde en namussuzun sen oldugunu ogrendik yahudilerden sonra.sende namus ahlak varmi, olsa ulkeyi kurtaran bir insana sovebilirmisin,sen yersin milletin malini sonrada utanmadan islam dersin, cehennem pisligi seni, ataturke soven tiplere bak, iyi bak iclerinde bir tane namuslu adam varmi,yoktur, bunlar tevbe suresinde bahsedilen musriklerdir, o sureki basinda besmele olmayan tek sure,anla Allahin bunlara kinini lanetlendiklerini ve cehennem yolcusu olduklarini orda gorursun.
Ömer faruk atmış
7 yıl önceVatandaş ismimi verdim sende versene kansiz.
Kemal Yılmaz
7 yıl önceBu CHP liler Atatürkü gerçekten seviyorlarsa ilkönce Atatürkü siyasete alet edip mecliste ve her yerde istismar eymeyi bırakıp millete karşı bir sopa gibi kullanmaktan vazgeçsinler. En önemlisi de Atatürkün kurduğu partiden solcuları, komünistleri, PKK lıları, Fetöcüleri ve Seyit Rıza nın torunlarını atsınlar. CHP de Atatürkçülerden başka bütün komünistler solcular Pkk lılar Fetöcüler, Türk düşmanları cirit atıyor. Atatürk'ün partisi CHP yi kalktılar uluslararası komünist birliği olan SOSYALİST ENTERNASYONAL E üye yaptılar. Ne demişti Atatürk "Türk aleminin en büyük düşmanı komünizmdir her görüldüğü yerde başı ezilmilidir." CHP marksist leninist kürtçü ve Türkçü komünist kaynıyor. Atatürk İlkeleri değil sosyalizmin ilkeleri geçerli... Atatürk'ün partisi komünist solcuların, dinci Fetöcülerin ve Marksist PKK lıların işgali altındadır.. Siz ilkönce Atatürk partisini bu pisliklerden temizleyin.
Mehmet Emre ERGÜL
7 yıl önceAllah belanızı versin şerrefsizler!!Sizin yüzünüzden Atatürk sevgisinden uzaklaşıyoruz.Siz Türk müsününüz p️⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛ler.Güya Trabronlusunuz ha!!! Türk dediğin ATATÜRKÇÜ olur
Rustem Aga
7 yıl önceBir Trabzonlu olarak utaniyorum.Trabzon halki dinine imanina bagli oldugu kadar bu ulusun milli kurucu kahramanlarina saygilidir.Elli defa soyledik Ataturk Ilahi bir varlik degil bu memleketin kurucusu milli bir kahramandir.ALLAH in bir kuludur.Ne dine ne imana karsidir.Bakin dunyaya en guzel muslumanlik Turkiyede yasaniyor. Iste bu Ataturkun on goru sayesinde olmustur.Ne yazikki din ve Ataturk tuccarlari bu guzel ulkemize rahat vermiyorlar.Ne istiyorsunuz bir Merhumun hakkinda boyle kotu konusmalar bir muslumana yakisirmi.Kimin iyi kimin kotu oldugunu YUCE ALLAH bilir.Din ile bu kadar oynayip siyasete alet etmek gunahtir.Cumhuriyetle oynamayin devledin temelini sarsarsiniz.Bakin 3 tarafi denizlerle cevrili YUCE RABBIMIN her seyin yetismesini bahs ettigi bu ulkeye kiymayin sinir kapilarini kapatil hic itahalat yapmasak bile bu topraklar degil 80 milyonu 280 milyonu bakar.Yeterki adam olalim.Elele verip uretime onem verelim.Uretim yapmayan toplumlar ne kalkinir ne fe mutlu olurlar.Iste bunu basaramadigimiz icin yuce dinimizi her seye alet eder saga sola camur atarak gecmisi ya over ya yereriz.Iste bu olmaz hem dinimizce gunah hemde tarihinle ovunen bu ulusa yakismaz.ATATURK bizim FATIH gibi KANUNI gibi ECEVIT. DEMIREL. ERBAKAN ve OZAL gibi ismini sayamadigim NICELERI gibi Cok onemli. bir DEGERIMIZ OLAN BIR FANIDIR. INSALLAH bu listeyi cogaltacak baska degerlerde olcak.
A.Aydın
7 yıl önceKardeşim bu tamamen şeref yoksunu. Aptal. Adam Belediye meclis üyesi. Şimdi de hesabını tamamen kapatmış. Madem komplo neden hesabını kapattın ve ikinci hesabın devam ediyor. Bunu tüm yerel gazetelerde haber yapmalı. Trabzon da başka kimse kalmadı mı? aday gösterilecek
Hakan
7 yıl önceYalancının...
Bordo mavvi
7 yıl önceGöy zoru görünce ben yazmadım diyor hep böyle olur 2023de suriyeliler ve araplar buralara sahip olurken sende onlara köle olursun bugün turizm altında buralara sahip olurken israil bu ülkeye daha bir mermi sıkmadan bu topraklara böyle düşüncenizle sahip olacak uyanın vatan millet biran önce suriyeliler gönderip ve araplara ne toprak ne ev satalım sonumuz iyi değil.
Caglar
7 yıl önceBunun gibi dusunen yobazlarin hepsini M.Kemal in yaptigi gibi sallandirmak lazim.
Rustem AgaN
7 yıl önceBir Trabzonlu olarak utaniyorum.Trabzon halki dinine imanina bagli oldugu kadar bu ulusun milli kurucu kahramanlarina saygilidir.Elli defa soyledik Ataturk Ilahi bir varlik degil bu memleketin kurucusu milli bir kahramandir.ALLAH in bir kuludur.Ne dine ne imana karsidir.Bakin dunyaya en guzel muslumanlik Turkiyede yasaniyor. Iste bu Ataturkun on goru sayesinde olmustur.Ne yazikki din ve Ataturk tuccarlari bu guzel ulkemize rahat vermiyorlar.Ne istiyorsunuz bir Merhumun hakkinda boyle kotu konusmalar bir muslumana yakisirmi.Kimin iyi kimin kotu oldugunu YUCE ALLAH bilir.Din ile bu kadar oynayip siyasete alet etmek gunahtir.Cumhuriyetle oynamayin devledin temelini sarsarsiniz.Bakin 3 tarafi denizlerle cevrili YUCE RABBIMIN her seyin yetismesini bahs ettigi bu ulkeye kiymayin sinir kapilarini kapatil hic itahalat yapmasak bile bu topraklar degil 80 milyonu 280 milyonu bakar.Yeterki adam olalim.Elele verip uretime onem verelim.Uretim yapmayan toplumlar ne kalkinir ne fe mutlu olurlar.Iste bunu basaramadigimiz icin yuce dinimizi her seye alet eder saga sola camur atarak gecmisi ya over ya yereriz.Iste bu olmaz hem dinimizce gunah hemde tarihinle ovunen bu ulusa yakismaz.ATATURK bizim FATIH gibi KANUNI gibi ECEVIT. DEMIREL. ERBAKAN ve OZAL gibi ismini sayamadigim NICELERI gibi Cok onemli. bir DEGERIMIZ OLAN BIR FANIDIR. INSALLAH bu listeyi cogaltacak baska degerlerde olcak.
Haçkali
7 yıl önceAtatürk istismarı son yıllarda had safhada. Her konuda atatürkün arkasına saklanıyorlar. Başka bildikleri yok.
Arsin
7 yıl önceBir hadisi Şerif: Kişi sevdiği ile haşır olucak. Bir ayeti Kerim: Ben (Allah cc.) sizleri önderlerinizle çağıracağım. Mustafa Kemal’i sevenler onunla olurlar, Hz. Muhammed’i (sav) sevenler onunla olucaklar.
Mehmet
7 yıl önceHem bu kahraman milletin ebedî bir medar-ı şerefi ve Kur'an ve cihad hizmetinde dünyada pırlanta gibi pek büyük bir nişanı ve kılınçlarının pek büyük ve antika bir yadigârı olan Ayasofya Câmii'ni puthaneye ve Meşihat Dairesini kızların lisesine çeviren bir adamı sevmemek bir suç olması imkânı var mı? Şualar - 385
Yönetim
7 yıl önceArtık sona yaklaşdık hedef 2023
Reis
7 yıl önceAtatürk' e laf diyenin soyu kurusun.
hasan
7 yıl öncebu modellerden çoook var
Antikus
7 yıl önceM.K.Atatürk hakkinda salya sümük hakaret edip ilk sorguda dansöz gibi kiviran mahluk sunu bil dinsiz dedigin Atatürk meclisi cuma günü namazdan sonra kur,an okutarak acildi senin taptigin kisi ise meclis acilisina senin gibilerin papa,sini getirdi iste hazmedemediginz fark bu !!!
Antikus
7 yıl önceM.K.Atatürk,e düsmanlik yapmaya calisan sinek mabadi kadar beyniyle hakaret etmeye calisip Atatürkün kurdugu ülkeyi begenmeyip elestiren mahluk sana yaziyorum lütfen nazik mabadina güveniyoran git Torunu oldugun dedelerinin kaybettigi toraklarda konus macan yiyorsa görelim ne kadar erkeksin burda degil . bu ülkede seni kimse zorla tutmuyor
Yobaz emice
7 yıl önceZaman artik kendine yeni lider seçme ve yakiştirma zamani. Koyun gibi olanalar,yerilen her yemi yemekle meşgul.
Kemal Atakan
7 yıl önceOsman İleli Nüfus kağıdına Trabzon yazması bizleri üzdü..Meclis üyesi olman için bu kadar yağcılık yapmana gerek yok..Eğer ulu önder mustafa kemal atatürk'ün yaptıklarını beğenmiyor isen çok yakında iran var suudi arabistan var oradan vatandaşlık talebinde bulunabilirsin..
halim
7 yıl önce2023 hedefleri 2023 te cumhuriyeti yikmak . bunu akp li olan her insan zaten soyluyor . ergenekon balyozla feto cia isbirligi ile TURK ordusuna bu zihniyet kumpasc kurmadimi ? adam icindekini soyluyor . burada hic olmassa durust .
Gookhan61
7 yıl önceSizin gibi vatan hainlerine Atatürk zamanında cevabını verdi şimdi 17 yıllık şeytan duzenide yıkılacak yine ortada kalacaksınız
halim
7 yıl öncecok gormemek lazim . keske yunan galip gelseydi diyenlerin nesli bunlar .
furkan
7 yıl önceanne babaları karşısında saygı durmayanlar bir kişi için neden saygı duruşu durur ???????
Suvali
7 yıl önceMadem hesabın çalınmış neden geri alınca silmedin o paylaşımları at yalanı bari erkek gibi paylaştığını söyle...
Sedat
7 yıl önce2023 e 4 yıl kala domates kuyruklarına girdiniz, ithal üründe değil heryer de yetişir..gelse de 2023 bir yaptığınız algı yüzünüze çarpsa.. Atatürk kim siz kimsiniz zavallılar..
Doğan Dede
2 yıl önceBe deyyus, Siyonist tohumları. Osmanlı zamanında parçalayamadınız da Türk - İslam birliğini, halen mi medet umuyorunuz faşist Amerika - İngiliz emperyalizmden. Gök kubede ezan sesleri, elinizde mübarek Kur' an varsa ve rahat içinde eda ediyorsanız ibadetinizi nasıl şükretmiyorsunuz ecdadınıza. Nasıl olurda Gazi Mustafa Kemal Atatürk' e halen dil uzatabiliyorsunuz? Bilin ki bu şirktir! Nisa Suresi, 145. ayet: Gerçekten münafıklar, ateşin en alçak tabakasındadırlar. Onlara bir yardımcı bulamaz
Öylesine biri işte..
2 yıl önce19191923 yıllarında bu ülkede birçok kadına tecavüz edildi.. Savaş yıllarında işgal yıllarında google'a Türkiye'de yaşanan katliamlar yazın çıkar hepsi tek tek.. Atatürk'e borçlusunuz her açıdan.. Ölümler, tecavüzler, gasplar.. Hepsi geride kaldı çünkü biz kazandık.. Vikipedia'da herşey açık açık yazıyor okuyun biraz..