Trabzon’da gerçekleştirilmesi planlanan cephe iyileştirilme çalışmaları hakkında Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu Haber61’e açıklamalarda bulundu.
Atatürk Alanı’nındaki binalarla ilgili konuşan Zorluoğlu, “Meydan’ı çevreleyen binalarla ilgili cephe iyileştirme çalışmasını yapacağız. Tabela kirliliğini ortadan kaldıracağız. Kötü görünümlü binaları daha iyi görünür bir hale getireceğiz. Tarihi kimliği olan binalarımızı biraz daha öne çıkartacağız. Meydan’da yürürken artık başımızı kaldırarak yürüme imkanı bulacağız. Kirlilikten kurtaracağız burayı.” Dedi.
Meclis’te kararın alındığını ve ihaleye çıkılacağını aktaran Zorluoğlu “ Vatandaşlarımızla işbirliği içinde çalışacağız. Büyük bölümünü biz finanse edeceğiz ama bir bölümünü de mal sahipleri karşılayacak şekilde daha iyi bir görünüme kavuşturacağız. Biz tabelalar üzerine çalıştık, biz onlara vereceğiz esnaf da onlar üzerine çalışacak.” İfadelerini kullandı
Trabzon Meydan’da Cephe Düzenlemesi Başlıyor: Tabela Kirliliği Bitiyor
Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Atatürk Alanı’ndaki binalarda cephe iyileştirme çalışmalarının başlayacağını açıkladı. Tabela kirliliğinin kaldırılacağı ve tarihi yapıların öne çıkarılacağı belirtiliyor.
Tüm Yorumlar (13)
adnan
6 yıl öncenezaman araba girisi yasaklanin meydan nefes alir kesilecek yonler sayilden comlekciden bostebeden arafil boydan kemer kayadan yol sehire 4yonden giris yasaklanmali eletirikli vagonlar halki sehire indirmeli dolmuslar duraklari disarda olmali girmis meydanin gobegine insanlar boguluyor eksoz gazindan
Cabbar
6 yıl önceAncak sıva yapın birşey üretin artı üretin o dolmuş duranı yerin altına al ilk yapacagin is o olsun ama yapamasın raylı sistem ne oldu yapilicak dimi kesin yapılır gidin samsunu orduyu görün bakın neler olmuş trabzon aynı hep aynı kalacağına inanıyorum saygilar
Murat
6 yıl önceMeydan parkını eğer Atatürk alanını bir önceki belediye başkanın rezilliğinden kurtarmasanız eksik olur meydan parkını taşlardan kurtarın ağaçlar imdat diyor köklü yüzlılık ağaçlar kuruyor
Sadık Yılmaz Bulut
6 yıl önceMeydan Parkının tam tarihi dokusunu ortaya çıkarmak için; Usta Otel dahil limana taraf olan tüm binalar istimlak edilip yıkılmalı Meydanı Kuzeyindeki tarihi binaların aralarındaki sonradan yapılan binalar yıkılmalı
MR. Can Mert
6 yıl önceBaşkan’dan umutluyum tebrik ederim..!
Ali
6 yıl önceLokantacilarida kaldırımdan kaldırın tam bı bayagilik yağ kokusu garsonlarin millete yolda yemek listesi sayması ucuncu dünya ülkesi isler
İbraam
6 yıl önceBir akaryakıt istasyonuna 65.000.TL tabela vergisi çıkaran belediye başkanı utanmadan konuşuyor. Bütçeyi boşaltan zihniyet halkın cebine göz dikti..
Mehmet
6 yıl önceAtatürk alanını taşlardan kurtarın asırlık ağaçlar kurudu utanmadan bir tanesine sarmaşık dikip güya yeşillendireceksiniz dalga mı geçiyorsunuz bizle bari kalanını kurtarın taşlardan temizleyin alanı ağaşiçlar yaşasın
tak
6 yıl önceihaleyi bakalım kim alacak
Esnaf
6 yıl önceGit ruhsatsız iş yerlerini denetle boş işleri bırak işiniz gücünüz makyaj yapmak
fikret ÇOLAKOĞLU
6 yıl önceSayın Başkan,,,tabalaları bırak,HAFİF RAYLI SİSTEM projesini uygulamaya koy.Millet belediye otobüslerinde hamsi yığınına döndü.
Mustafa
6 yıl önceSayın başkanın meydan parkındaki ağaçları yaşatmak için bir girişimi olacak mı acaba? Zira 3-4 yıllık ömrü kaldı asırlık ağaçların. Kurumak üzereler.
Mustafa
6 yıl önceAynen katılıyorum