| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 07 Ekim 2019 14:57 Güncellenme tarihi: 02 Aralık 2025 09:34

Trabzon Meydan’da Cephe Düzenlemesi Başlıyor: Tabela Kirliliği Bitiyor

Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Atatürk Alanı’ndaki binalarda cephe iyileştirme çalışmalarının başlayacağını açıkladı. Tabela kirliliğinin kaldırılacağı ve tarihi yapıların öne çıkarılacağı belirtiliyor.

Trabzon’da gerçekleştirilmesi planlanan cephe iyileştirilme çalışmaları hakkında Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu Haber61’e açıklamalarda bulundu.

Atatürk Alanı’nındaki binalarla ilgili konuşan Zorluoğlu, “Meydan’ı çevreleyen binalarla ilgili cephe iyileştirme çalışmasını yapacağız. Tabela kirliliğini ortadan kaldıracağız. Kötü görünümlü binaları daha iyi görünür bir hale getireceğiz. Tarihi kimliği olan binalarımızı biraz daha öne çıkartacağız. Meydan’da yürürken artık başımızı kaldırarak yürüme imkanı bulacağız. Kirlilikten kurtaracağız burayı.” Dedi.

Meclis’te kararın alındığını ve ihaleye çıkılacağını aktaran Zorluoğlu  “ Vatandaşlarımızla işbirliği içinde çalışacağız. Büyük bölümünü biz finanse edeceğiz ama bir bölümünü de mal sahipleri karşılayacak şekilde daha iyi bir görünüme kavuşturacağız. Biz tabelalar üzerine çalıştık, biz onlara vereceğiz esnaf da onlar üzerine çalışacak.” İfadelerini kullandı
 

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
adnan
6 yıl önce

nezaman araba girisi yasaklanin meydan nefes alir kesilecek yonler sayilden comlekciden bostebeden arafil boydan kemer kayadan yol sehire 4yonden giris yasaklanmali eletirikli vagonlar halki sehire indirmeli dolmuslar duraklari disarda olmali girmis meydanin gobegine insanlar boguluyor eksoz gazindan

C
Cabbar
6 yıl önce

Ancak sıva yapın birşey üretin artı üretin o dolmuş duranı yerin altına al ilk yapacagin is o olsun ama yapamasın raylı sistem ne oldu yapilicak dimi kesin yapılır gidin samsunu orduyu görün bakın neler olmuş trabzon aynı hep aynı kalacağına inanıyorum saygilar

M
Murat
6 yıl önce

Meydan parkını eğer Atatürk alanını bir önceki belediye başkanın rezilliğinden kurtarmasanız eksik olur meydan parkını taşlardan kurtarın ağaçlar imdat diyor köklü yüzlılık ağaçlar kuruyor

S
Sadık Yılmaz Bulut
6 yıl önce

Meydan Parkının tam tarihi dokusunu ortaya çıkarmak için; Usta Otel dahil limana taraf olan tüm binalar istimlak edilip yıkılmalı Meydanı Kuzeyindeki tarihi binaların aralarındaki sonradan yapılan binalar yıkılmalı

M
MR. Can Mert
6 yıl önce

Başkan’dan umutluyum tebrik ederim..!

Tüm Yorumlar (13)

A
adnan
6 yıl önce

nezaman araba girisi yasaklanin meydan nefes alir kesilecek yonler sayilden comlekciden bostebeden arafil boydan kemer kayadan yol sehire 4yonden giris yasaklanmali eletirikli vagonlar halki sehire indirmeli dolmuslar duraklari disarda olmali girmis meydanin gobegine insanlar boguluyor eksoz gazindan

C
Cabbar
6 yıl önce

Ancak sıva yapın birşey üretin artı üretin o dolmuş duranı yerin altına al ilk yapacagin is o olsun ama yapamasın raylı sistem ne oldu yapilicak dimi kesin yapılır gidin samsunu orduyu görün bakın neler olmuş trabzon aynı hep aynı kalacağına inanıyorum saygilar

M
Murat
6 yıl önce

Meydan parkını eğer Atatürk alanını bir önceki belediye başkanın rezilliğinden kurtarmasanız eksik olur meydan parkını taşlardan kurtarın ağaçlar imdat diyor köklü yüzlılık ağaçlar kuruyor

S
Sadık Yılmaz Bulut
6 yıl önce

Meydan Parkının tam tarihi dokusunu ortaya çıkarmak için; Usta Otel dahil limana taraf olan tüm binalar istimlak edilip yıkılmalı Meydanı Kuzeyindeki tarihi binaların aralarındaki sonradan yapılan binalar yıkılmalı

M
MR. Can Mert
6 yıl önce

Başkan’dan umutluyum tebrik ederim..!

A
Ali
6 yıl önce

Lokantacilarida kaldırımdan kaldırın tam bı bayagilik yağ kokusu garsonlarin millete yolda yemek listesi sayması ucuncu dünya ülkesi isler

İbraam
6 yıl önce

Bir akaryakıt istasyonuna 65.000.TL tabela vergisi çıkaran belediye başkanı utanmadan konuşuyor. Bütçeyi boşaltan zihniyet halkın cebine göz dikti..

M
Mehmet
6 yıl önce

Atatürk alanını taşlardan kurtarın asırlık ağaçlar kurudu utanmadan bir tanesine sarmaşık dikip güya yeşillendireceksiniz dalga mı geçiyorsunuz bizle bari kalanını kurtarın taşlardan temizleyin alanı ağaşiçlar yaşasın

T
tak
6 yıl önce

ihaleyi bakalım kim alacak

E
Esnaf
6 yıl önce

Git ruhsatsız iş yerlerini denetle boş işleri bırak işiniz gücünüz makyaj yapmak

F
fikret ÇOLAKOĞLU
6 yıl önce

Sayın Başkan,,,tabalaları bırak,HAFİF RAYLI SİSTEM projesini uygulamaya koy.Millet belediye otobüslerinde hamsi yığınına döndü.

M
Mustafa
6 yıl önce

Sayın başkanın meydan parkındaki ağaçları yaşatmak için bir girişimi olacak mı acaba? Zira 3-4 yıllık ömrü kaldı asırlık ağaçların. Kurumak üzereler.

M
Mustafa
6 yıl önce

Aynen katılıyorum