| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 21 Mart 2025 12:07 Güncellenme tarihi: 22 Mart 2025 08:56

Trabzon Limanı’ndan şehre zehir yayılıyor! “Sorun hala çözülmedi”

Trabzon Limanı’nda üstü açık vaziyette bekletilen kömürler tepkilere sebep olmaya devam ediyor.

Trabzon Limanı’ndan şehre yapılan kömür taşımacılığı, çevreye ve insan sağlığına etkileri nedeniyle vatandaşların tepkisini çekmeye devam ediyor. Üstü açık şekilde bekletilen kömürler, şehirde hava kirliliğine ve sağlık sorunlarına yol açıyor.

ÜSTÜ AÇIK KÖMÜRLER TOZ YAYILMASINA NEDEN OLUYOR

Trabzon Limanı’na getirilen kömürlerin üstü açık bir şekilde stoklanması sonucu ortaya çıkan kömür tozları, rüzgarla birlikte şehrin dört bir yanına yayılıyor. Tozlar, hava kalitesini olumsuz yönde etkilerken çevresel kirliliğe de neden oluyor.

liman1.webp

HAVA KALİTESİ BOZULUYOR, SAĞLIK RİSKİ ARTIYOR

Kömür tozlarının özellikle yoğun nüfuslu mahallelerde yaşayan vatandaşları rahatsız ettiği belirtiliyor. Astım ve solunum yolu rahatsızlıkları olan bireyler için ciddi sağlık riski oluşturan bu durum, uzun süredir halk sağlığı açısından endişe yaratıyor.

TRABZONLULAR TEPKİLİ: “SORUN HÂLÂ ÇÖZÜLMEDİ”

Yaşanan olumsuzluklara karşı seslerini yükselten Trabzonlular, kömür taşımacılığı ve depolama şeklinin değiştirilmesini istiyor. Vatandaşlar, yıllardır bu durumun düzeltilmediğini vurgulayarak yetkililerden acil çözüm talep ediyor. Özellikle kapalı sistemle taşıma ve depolama yapılması gerektiğini belirten vatandaşlar, çevre ve sağlık konularında daha duyarlı uygulamaların hayata geçirilmesini bekliyor.

liman2.webp

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
MLB
1 yıl önce

Sadece üstü açık bekletilse iyi,taşıması da üstü açık yapılıyor.Taşıyan araçların kasalarından yollara saçılan kirliliği önlemek için takip ve kontrol de yapılmıyor.

U
uzak yol kapt
1 yıl önce

bu Durumu Trabzon limanı Başkanlığı çözecek sorumluluk oraya ait liman sahası liman Başkzlığına Ait

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Kimi kime şikayet edeceksin liman sahipleri akapeli belediye akapeli ülkeyi yöneten akape

B
BİR MEÇHUL
1 yıl önce

BU LİMAN ÖZELLEŞTİRİLMEDİĞİ VE ALBAYRAKLAR DA OLDUĞU SÜRECE HİÇBİR PROBLEM ÇÖZÜLMEZ..

R
Reiissssssssss
1 yıl önce

Tammmm karşısına godomanlarımıza yeni mahalle yapılıyor..Bir süre daha sabredin onlar oralara yerleşşin ki zannetmiyorum orada oturacaklarını belkiiiiiii aldıkları binaların değeri 5-10 katına çıksın diye limanı oradan kaldırtma işlerine girerler ve 10-15 sene sonra belkiiiii liman şehrin dışına alınıp orası belkiiiiiiii yolcu taşıma için ulus ve uluslar arası bir limana çevrilir BizTrabxonlular maalesef pokkkkk kokusuna alıştık çöp lerle yaşamaya alıştık kirli havaylayaşamayaya alıştık….

Tüm Yorumlar (8)

M
MLB
1 yıl önce

Sadece üstü açık bekletilse iyi,taşıması da üstü açık yapılıyor.Taşıyan araçların kasalarından yollara saçılan kirliliği önlemek için takip ve kontrol de yapılmıyor.

U
uzak yol kapt
1 yıl önce

bu Durumu Trabzon limanı Başkanlığı çözecek sorumluluk oraya ait liman sahası liman Başkzlığına Ait

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Kimi kime şikayet edeceksin liman sahipleri akapeli belediye akapeli ülkeyi yöneten akape

B
BİR MEÇHUL
1 yıl önce

BU LİMAN ÖZELLEŞTİRİLMEDİĞİ VE ALBAYRAKLAR DA OLDUĞU SÜRECE HİÇBİR PROBLEM ÇÖZÜLMEZ..

R
Reiissssssssss
1 yıl önce

Tammmm karşısına godomanlarımıza yeni mahalle yapılıyor..Bir süre daha sabredin onlar oralara yerleşşin ki zannetmiyorum orada oturacaklarını belkiiiiiii aldıkları binaların değeri 5-10 katına çıksın diye limanı oradan kaldırtma işlerine girerler ve 10-15 sene sonra belkiiiii liman şehrin dışına alınıp orası belkiiiiiiii yolcu taşıma için ulus ve uluslar arası bir limana çevrilir BizTrabxonlular maalesef pokkkkk kokusuna alıştık çöp lerle yaşamaya alıştık kirli havaylayaşamayaya alıştık….

M
MERT
1 yıl önce

SAHİPSİZ KENT TRABZON. BEŞİRLİDE ARABAMIZI PARKLARIN YANINA PARK YAPAMIYORUZ. KARAVANLARIN SATIŞ TANITIM YERİ OLDU AMA KİMSE GÖRMEZ BİLMEZ DUYMAZ.

H
haci engin
1 yıl önce

trafik, hava kalitesi, ucuzluk, sanatsal ve sportif faaliyetler, yeşil alan konularında malesef diğer şehirleri çok gezen birisi olarak söylüyorum, diplere yakınız. spor deyince aklıma sadece futbol gelmiyor bu arada.

V
vatansever
1 yıl önce

Özelleştirildi de Albayrakların oldu zaten. Daha nasıl özelleştirilecek?