| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 05 Ekim 2023 15:07 Güncellenme tarihi: 05 Ekim 2023 15:09

Trabzon KTÜ Dolmuş ücretlerine düzenleme

Trabzon'da Şehir merkezinden-KTÜ Kanuni Kampüsü arasında ödenen öğrenci dolmuş ücretleri, 14 TL’den 10 TL’ye indirildi.

KTÜ Rektörü Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı, Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası himayelerinde şehir merkezi-ana kampüs arasında öğrenci indirimi uygulamasına geçen KTÜ Dolmuş Durağı esnafına teşekkür etti.

Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta, beraberindeki Şoförler ve Otomobilciler Odası Yönetim Kurulu Üyesi Vural Şenel ile birlikte Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Rektörü Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı’yı makamında ziyaret etti.

trabzon-soforler-ve-otomobilciler-odasi-baskani-omer-hakan-usta-ktu-rektoru-prof-dr-hamdullah-cuvalci.jpeg

Gerçekleşen ziyarette, öğrencilerin okula ulaşımı konusu ele alınırken; Rektör Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı, Trabzon Şoförler Odası ve KTÜ Dolmuş Durağı’na öğrencilere 14 TL olan dolmuş ücretinin 10 TL’ye indirilmesi nedeniyle teşekkür etti.

Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı, alınan kararın ‘Öğrenci dostu şehir Trabzon’ imajına katkı sağladığını ifade ederek, “Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Oda’mız ve KTÜ Dolmuş Durak esnafımızın öğrenci bütçesini rahatlatmak amacıyla aldıkları bu karar bizleri oldukça sevindirmiştir. Şoför esnafımıza teşekkür ediyorum” dedi.

trabzon-soforler-ve-otomobilciler-odasi-baskani-omer-hakan-usta-ktu-rektoru-prof-dr-hamdullah-cuvalci-001.jpeg

İSTİŞARELERİMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ

Şoförler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta ise, Karadeniz Teknik Üniversitesi’nin Trabzon ve bölgenin gözbebeği olduğunun altını çizerek, “Öğrencilerimizin merkezden ana kampüse ulaşım ücretleri sivil tarifeye tabi olarak 14 TL idi. Ancak KTÜ durağımız aksiyon alarak 14 TL olan bu ücreti öğrencilerimiz için 10 TL’ye indirdi. Üniversitemiz, öğrencilerimiz bizler için çok değerli. Bugün olduğu gibi bundan sonra da üniversite yönetimimizle istişare halinde olmayı sürdüreceğiz” dedi.

Başkan Usta, nazik kabulleri için Rektör Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı’ya teşekkür etti. Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından son buldu.

Kaynak: Emrah Paça

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sadık Yılmaz Bulut
2 yıl önce

Güzel ve gerekli bir uygulama Katkısı olan herkesi kutluyorum

G
Gökhan
2 yıl önce

İlk defa doğru bir iş yaptılar helal olsun

B
baboli
2 yıl önce

e hani para kazanamıyodu bu dolmuşlar nası oluyo bu iş meydan ktü 5 km den fazla yolcusu da %80 öğrenci şimdi bu hatta bu adamalr 10 tl den para kazanabilirken misal meydan dan fatih devlet hastanesine 14 tl ye giden fatih dolmuşu ne kazanıyor halk el birliği ile soyuluyor mu yoksa ktü hattındaki plaka sahipleri keriz mi ya da 3 km boztepe hattı nekadar kazanıyor. trabzon evet zor coğrafya ama ulaşımda km bazlı açık ara pahalı bir şehir ve malesef sahipsiz bir şehir olduğu için kimsenin umrunda

M
mustafa
2 yıl önce

öğrenci komple otobüslere yüklenince onlarda akıllarınca keyif bağışlamışlar.

B
baboli
2 yıl önce

ortada doğru bi iş yok kazancını kaybedenlerin geri vitesi var millet az akıllı olsa hepsi mum olur ama her yerin de alternatifi yok maalesef.

Tüm Yorumlar (10)

S
Sadık Yılmaz Bulut
2 yıl önce

Güzel ve gerekli bir uygulama Katkısı olan herkesi kutluyorum

G
Gökhan
2 yıl önce

İlk defa doğru bir iş yaptılar helal olsun

B
baboli
2 yıl önce

e hani para kazanamıyodu bu dolmuşlar nası oluyo bu iş meydan ktü 5 km den fazla yolcusu da %80 öğrenci şimdi bu hatta bu adamalr 10 tl den para kazanabilirken misal meydan dan fatih devlet hastanesine 14 tl ye giden fatih dolmuşu ne kazanıyor halk el birliği ile soyuluyor mu yoksa ktü hattındaki plaka sahipleri keriz mi ya da 3 km boztepe hattı nekadar kazanıyor. trabzon evet zor coğrafya ama ulaşımda km bazlı açık ara pahalı bir şehir ve malesef sahipsiz bir şehir olduğu için kimsenin umrunda

M
mustafa
2 yıl önce

öğrenci komple otobüslere yüklenince onlarda akıllarınca keyif bağışlamışlar.

B
baboli
2 yıl önce

ortada doğru bi iş yok kazancını kaybedenlerin geri vitesi var millet az akıllı olsa hepsi mum olur ama her yerin de alternatifi yok maalesef.

B
baboli
2 yıl önce

madem güzel madem gerekli ve madem işletilebilirdi neden zam yapıldı madem 14 e gidilen yere 10 a gidilebiliyor neden trabzonda dolmuşlar 14 az bişe güzergahı uzun olan (görece diğer hatlara göre) farkı koyuyor başı boş şehir dolmuşçu cenneti trabzon

D
DomuşcuDostu
2 yıl önce

Zaten olması gereken olmuş. Üniversite öğrencisi nasıl öğrenci sayılmıyor anlamıyorum Trabzon'daki dolmuşlarda.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Kimsenin kazancında gözümüz tabiki yok ancak -- baboli-- kardeşimiz ne güzel izah etmiş durumu. Kısaca terazi işleri çok çok onemli

Z
ZORDAYIM
2 yıl önce

Kendi uygulamadıkları öğrenci tarifesini, işler azalınca uygulamak zorunda kalmak desek.

E
Edii61
2 yıl önce

Öğrenciler dolmuşları kullanmayinca mecbur indirim yaptılar,onlara bakarsan toplum hayrına iş yaptılar.