Türkiye'de koronavirüse karşı aşılama süreci devam ediyor. Bu noktada aşı yapılmak istemeyenlere karşı Trabzon İl Sağlık Müdürü Hakan Usta'dan uyarı ve çağrı geldi.
Toplumsal bağışıklık için mutlaka aşı olunması gerektiğini söyleyen Usta "Değerli halkımız, toplumsal bağışıklık oranımız düşük olduğu için özellikle AŞIyla bağışıklanmayı sağlamak durumundayız. Ne kadar çok kişi aşı olursa toplum sağlığı açısından o kadar önem arz etmekte. Lütfen aşımızı yaptıralım,yaptırmayanları uyaralım." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
Davut
5 yıl önceYa milletin aklıyla dalga geçmeyin. Aşı var ve biz mi olmadık?
Serkan
5 yıl önceBen öğretmenim Eylül ayından beri kurslarda görev alıyorum.Aşı sırasının gelmesini bekliyorum.Aşı geldi de olmadık mı
alperen
5 yıl önceaşı değil vücudun bağışıklık sistemini güçlü tutarsan korur
OFLU TÜRK
5 yıl önceSAYIN MÜDÜRÜM NEDEN EKSTRA TEDBİR ALMIYORSUNUZ YETKİNİZ VAR HAFTASONU TAM KAPANMA YAPIN AZALSIN BİRAZ HASTA SAYISI
ALİ AKIN
5 yıl önceZAVALLI TRABZONDA BİR ŞEY(HER ŞEY) OLMAKTI AMACI OLAMAYINCA İKİ DE BEN BURDAYIM DEMENİN YÖNTEMİNİ BÖYLE BULMUŞ KENDİNCE
Davut
5 yıl önceSağlık Yönetimi ile ilgili haberlerde bu kadar negatif oy enteresan. Bu işlerle değil sağlıkla ilgilenin bence