Yılların projesi olan Çakırgöl Kayak tesisleri için başlatılan ve Trabzon’un en önemli turizm simgesi Sümela Manastırını Cami boğazı yaylasına Çakırgöle ve Santa Harabelerine bağlayacak olan yol tamamlandı. Başkan Koçhan emeği gecen herkese teşekkür etti.
Yapılan çalışmaları yerinde inceleyen Maçka Belediye Başkanı Koray Koçhan, yapılan çalışma ile Sümela Manastır’ını Cami boğazı yaylasına, Çakırgöle ve oradan da Santa harabelerine bağlayan çok önemli bir güzergahın tamamlandığının altını çizdi.

BAŞKAN KOÇHAN TEŞEKKÜR ETTİ
Yapılan büyük yatırımın AK Parti’nin farkını ortaya koyduğunu belirten Başkan Koçhan, sadece Maçka’nın değil, Trabzon’un turizmine büyük katkılar sağlayacağını ifade etti.
Başkan Koçhan, “Maçka-Sümela ve Çakırgöl Yolunu birbirine bağlayan yol çalışmasında incelemelerde bulunduk. Maçka Belediye Başkanı olarak ilçem adına Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na eski bakanımız Trabzon Milletvekilimiz Sayın Adil Karaismailoğlu başta olmak üzere kıymetli milletvekillerimize, Karayolları Trabzon Bölge Müdürümüz Sayın Mehmet Aşık’a, karayolları yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Çünkü ilçemiz ve ilçemizin turizm içi çok önemli bir yatırımdı. Sümela Manastır’ını Cami boğazı yaylasına, Çakırgöle ve oradan da Santa harabelerine bağlayan çok önemli bir güzergahtı. Bu önemli güzergahında sonuna gelmiş bulunmaktayız. Özellikle önünüzde ki yaz, turizm açısından ve ayrıca Maçkalılar hemşerilerimizin kullandığı yaylar acısında çok önemli bir yolun sonuna geldik. İlçemiz açısından çok önemli bir yatırım. Bu yatırımın tamamlandığını görmek bizleri ayrıca mutlu etti. Şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ki; her an vatandaşımızın hizmetinde olan ve taleplerini her zaman yerine getiren bir parti olduğumuzu bir kez daha görmekten gurur duyduk. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın göstermiş olduğu yoldan ilerlemekten, milletimize hizmetkar olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. ‘Yaparsa AK Parti Yapar’ teriminin gerçek olduğunu burada görmüş olduk. Tüm hemşerilerimize ve Trabzon’un turizmine hayırlı olsun. Bir kez daha emeği gecen geçmişten bugüne herkese, tüm yetkililere şükranlarımı sunuyorum”


Tüm Yorumlar (25)
doğal
2 yıl öncetüm yaylalarımız ev doolu mahallere dönüştü.fazla yol yaramadı,ileride çok arayacağız bakir doğayı.
Ak parti
2 yıl önceBirde şu yayla evlerinin alım satımını ticaretini engellerseniz çok daha iyi olacak. Bu yollar pek hayra alamet değil.
Erhan capkin
2 yıl önceÜlke puanını enn fazla kim arrieiyor trabzonspor tabiki de
hamsiköylü
2 yıl öncemuhteşem bir yol ve eser. emeği geçenlere teşekkürler
....
2 yıl önceKesin senin de evin vardır yaylada. Başkası yapmasın ama ben yapayım anlayışı bencilce. Ya herkes yapar, yada hiç kimse yapamaz. Benim tercihim hiç kimse yapmasın, yazık güzelim yaylalara.
basri
2 yıl öncenormal
hayri
2 yıl önceevet
Emekli biri
2 yıl önceGarip Tonyam in Mahalle ve mezra yolları fi tarihinden kalma evimize mezramıza yol denilmeyecek yollardan ulaşımı sağlıyoruz,yayla yolları ne güzel asfalt serilmiş helal olsun Koray Koçhan bizimkilerde şahıslara yeni hizmet vermeye başladı,10 senedir yerel yönetim hizmet Tonya görmedi.
Suii
2 yıl önceKöy yolları toprak yayla yolu asfalt
M.gnc
2 yıl önceSiz gene uzaktasiniz ben şehir merkezine 10 dk lik yoldayım yollarımız aynen fasulye tarlasi gibi insan ne tarafa gideceğini şaşırıyor
M.gnc
2 yıl önceSubaşı, Duzyurt yolu hergecengun bozuluyor ne muhtar Bi çivi çakıyor nede belediye seçim gelince oy istemeye hangi yüzle gelecekler acaba
Mami
2 yıl önceBaşkan o 4 parmak işaretini İsrail başkanı da yapıyor. Bırakın artık bu işleri. Bu yol 20 yıl önce söz verilmişti. Sadeleşe sadeleşe ancak bu hale geldi.Babanızın parası ile de yapmadınız lütuf muş gibi göstermeyin.
Gökhan ATALAR
2 yıl önceMerhaba Hizmet yapanı her zaman destekleriz. Helal olsun Saygılarımla
Dex
2 yıl önceHerhalde oyla olacak bu yolu araçlar kullanacak sen cukur yolda devam et
Hüseyin Akyüz, almanya
2 yıl önceGene Beton gene Beton, sakın ha bir fabrika kurmayın !!!!
serdar serdar
2 yıl önceyukari düzlüğe kadar güzel asfalt ama cakil göl ve santaya geçmek için tank lazim adama
Timur
2 yıl önceMackali hemserilerime degil turizime hayirli olsun!!!
halil.
2 yıl önceOralarıda berbat ettsinler.
eke teke
2 yıl önceBir belediye başkanı coğrafi sınırları bilmezmi gümüşhane topraklarını maçkaya mal etmiş sonra yaparsa akp yapar diyor doğru çünkü milletin açlıktan nefesi kokuyor sonra başkanın bu kadar tereyağı yakmasına gerek yok.
S.Anac
2 yıl önceYıl 12 ay kullanılan köy yollarına bir tükürük bile yok yayla yollarına yatırın paraları bu dünyanın öbür tarafıda var
Yılmaz Küçük
2 yıl önceYorumlara bi göz attım da; şartlanmış beğenmeyene beğendirmek zor. Onların millete yararlı olmak gibi bir dertleri yok. Bravo belediye başkanına!
Hamza
2 yıl önceCakir göl Santa bildigim göre gümüshane siniri icerisinde baylanti yol gümüshaneye iner
A. Yanık Trabzonlu muh.
2 yıl önceİki bakanımız a da meslektasım olarak tesekkur ederiz. Erzincan duble yol baglantı ları ve hızlı tren hatlarıyla dogunun partisi oldu. Biz Trabzonlular olarak ta aynısını istiyoruz. Hala dogu ve guney doguya aski guzergah larla gitmeye mecbur uyuz. Erzincan dan hala Refahiye-Sivasa baglanan hat ilkel bir yol
A. Yanık Trabzonlu muh.
2 yıl önceHala Trb-Siv. yolu Gums. den Refah. baglanmadı. Trabzon, nlu Erzincana ugramak zorunda mı. Nasıl guzergah, tunel leri bosuna mı yapıyor sunuz.
MUrat Dilaveroğlu
2 yıl önceYaylaların yolları asfalt oldu da bizim köyde yolumuz halen daha at yolu gibi