| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 16 Ocak 2025 10:42 Güncellenme tarihi: 16 Ocak 2025 20:53

Trabzon Havalimanında ilginç uygulama! Gelene yok gidene var

Trabzon Havalimanındaki ilginç körük uygulaması dikkat çekti.

Trabzon Havalimanı'nda hizmete giren yeni körük sistemi, yolcuların dikkatini çeken bir detayla gündeme geldi.

İç hat yolcularına yönelik inşa edilen körükler, giden yolculara sunduğu konforu gelen yolcular için aynı şekilde sağlayamıyor.

Yeni uygulama kapsamında, giden yolcular körük üzerinden üst kattan doğrudan uçaklarına erişim sağlayarak kolay bir şekilde yolculuklarına başlarken, gelen yolcular için bu konfor sınırlı kalıyor.

Uçaktan indikten sonra körüğün yalnızca yarısına kadar yürüyebilen gelen yolcular, burada bir merdiven veya asansörle alt kata inmek zorunda kalıyor. Alt katta, yürüyüş yolunu takip ederek iç hatlar gelen yolcu terminaline ulaşan yolcular, valizlerini bu noktadan teslim alabiliyor.

trabzon-havalimani2.jpg

Kullanıcı deneyimi açısından eleştirilen bu durum, yolcular tarafından "pratik olmayan bir çözüm" olarak değerlendirilirken, bazı yolcular uygulamanın yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini belirtiyor. Yetkililere çözüm çağrısında bulunan yolcular, körüğün hem giden hem de gelen yolcular için eşit bir şekilde tasarlanmasının gerektiğini belirtirken, Trabzon gibi bir şehirde, sembolik olarak değil, Trabzon’a yakışan; yıllardır söz verilip unutulan, modern ve gerçek körüklerle donatılmış bir havaalanının yapılmasını talep ediyor.

trabzon.jpg

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Remzi
1 yıl önce

Birilerinin körük satması lazımdı sattı nokta,anlamayan molozdaki itfaiyenin karşısındaki üst geçide baksın anlar…

E
Ersan
1 yıl önce

Çoğu gibi bilmeden yapılan bir yorum. ! Bu körük İstanbul Atatürk Havalimanından buraya transfer edildi. Ayrı bir maliyeti yok.

A
ali kurt
1 yıl önce

abi resmen karikatür gib insanlarız.tam laz fıkrası gibi. körükten 50 mt gidiyor devam edip binaya girmiyor aşağı inip tekrar 200mt yürüyolar.gelen giden karışıyor.

N
Neco
1 yıl önce

Çok doğru yıllardır Trabzona modern bir havaalanı diye diye oyalanan bir şehire bir yolcu tüneline layık gördüler

V
vedad uşaklıgil
1 yıl önce

nasıl olacaktı. evlerine kadar körükle mi gitselerdi? öylede olsa yine bir kulp takardınız..

Tüm Yorumlar (15)

R
Remzi
1 yıl önce

Birilerinin körük satması lazımdı sattı nokta,anlamayan molozdaki itfaiyenin karşısındaki üst geçide baksın anlar…

E
Ersan
1 yıl önce

Çoğu gibi bilmeden yapılan bir yorum. ! Bu körük İstanbul Atatürk Havalimanından buraya transfer edildi. Ayrı bir maliyeti yok.

A
ali kurt
1 yıl önce

abi resmen karikatür gib insanlarız.tam laz fıkrası gibi. körükten 50 mt gidiyor devam edip binaya girmiyor aşağı inip tekrar 200mt yürüyolar.gelen giden karışıyor.

N
Neco
1 yıl önce

Çok doğru yıllardır Trabzona modern bir havaalanı diye diye oyalanan bir şehire bir yolcu tüneline layık gördüler

V
vedad uşaklıgil
1 yıl önce

nasıl olacaktı. evlerine kadar körükle mi gitselerdi? öylede olsa yine bir kulp takardınız..

V
vedad uşaklıgil
1 yıl önce

remzi efendi körük yapana kadar 2 heykel yapsalar daha iyiydi değilmi?

E
Ersan G
1 yıl önce

Bu projede olmayan ve çok sonradan yapılan bir körük. Gelen yolcuya yani bagaj alımına geçişe uygun değil. Yine de biniş için konfor sağlamış.

R
Reissssssssss
1 yıl önce

Biz Trabzonlulara yazıklar olsun dünyaya rezil oldukkkkkk.Turizm şehri. Bu şehirden öyle anlı şanlı bakanlar görev yaptıki biz Trabzon’a 1 tane yeni büyük modern bir havalimanı düşmedi..Demekki kendi ihtirasları için gözümüzü boyayıp kırmızı plakalı kırmızılı halılı yollardan yürüyüp gittiler..Bu şehri nam yedi başka açıklamadı olamaz..Turist gelince pok kokan yetersiz pis havalimanında karşılıyoruz..Yazıklar olsun diyorum..yeni havalimanı için meydan da 7/24 meydanda kamuoyu için aktivite şart

R
Ramiz dayi
1 yıl önce

Bu körük için ödenen paraları da bir bilseniz asıl o zaman sasiracaksiniz.

A
adnan ak
1 yıl önce

tamamen göz boyamak için yapılan bir şey. temel fıkrası gibi…trabzon’ bakan yok kandıran çok. Bence bu komedi bitsin bunlar acil sökülsün. Trabzon’u rezil etmeyin artık.

B
bahar kars
1 yıl önce

sembolik yapılmış yokmu bak havalanı yenilendi

B
bahar kars
1 yıl önce

yeni yapılan dışhatlarda eski kapanan istanbuldaki hava alanında gellen ekipmanlar oyu karadenizden trabzondan alacaksın eskileri getirip allayıp pullayıp yeniddiye pazarlayacaksın ayıptır 22 yılda trabzona ne yaptınız bir kanuni bulvarı bile yılan hikayesine döndü yatırım adası başka ile kaçtı utanın be

E
EK
1 yıl önce

Sırayla her şey. Başladı, devamı da gelir. Önceden bu da yok idi. Biraz sabır…. :-))

A
alex
1 yıl önce

görmemişin körüğü oldu

V
Vatandaş
1 yıl önce

Bu boru sistemi çok güzel oluyor . Yağmurda boru sistemi sayesinde ıslanmıyoruz .