| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Temmuz 2023 14:21 Güncellenme tarihi: 13 Temmuz 2023 22:50

Trabzon Havalimanı bayramda rekor kırdı! İşte uçuş ve yolcu sayısı

Trabzon Havalimanı, 9 günlük bayram tatilinde uçak ve yolcu rekoru kırdı.

Türkiye'de 9 günlük Kurban Bayramı tatilinde en fazla yoğunluğun yaşandığı illerden biri de Trabzon oldu.

Trabzon Havalimanı daha önce yaşamadığı bir yoğunluğu yaşarken, kendi özelinde de rekor kırdı.

24 Haziran - 3 Temmuz tarihleri arasında Trabzon Havalimanı'nda iç hatlarda 575, dış hatlarda ise 560 olmak üzere toplam 1.135 uçak trafiği yaşandı.

Söz konusu tarihlerde Trabzon Havalimanı'nda iç hatlarda 87.248, dış hatlarda ise 62.112 olmak üzere toplam 149.360 yolcu taşındı.

30 HAZİRAN'DA REKOR KIRILDI

30 Haziran'da Trabzon Havalimanı'nda 145 uçuş gerçekleşirken, 21 bin 117 yolcu taşındı. 12 farklı ülkeden yolcu taşınan günde, Trabzon Havalimanı tarihinin en yoğun gününü yaşadı.

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Diriliş
2 yıl önce

Yolcu yok. Zarar ediyor diyenlere duyurulur.

M
Marnalı
2 yıl önce

Arkadaş hangi haberi okudun. trabzon havaalanı niye zarar etsinki

S
Scorpion
2 yıl önce

1 senedir terminalleri genişletme,iyileştirme çalışması yapılacağını ama yapılmadığını da yazın,iş bilmezler yüzünden mahalle arasına asfalt dökülmesi misali pandemiden beri yapılan verilen o kadar para ve emeğe yazık,maalesef şimdide pistin sürekli bazı kısımlarda çökmeler meydana geldiğini ve uçuşların yapılmadığını da yazın,dışhatlar terminaline akşam saat 6-10 arası Ulaştırma bakanını da alın gelin,yolcuların,çalışanların nasıl bir rezillik içinde olduğunu görün ve yazın,Rekor kırsan ne olur

S
Scorpion
2 yıl önce

Uluslararası bir havalimanı,Türkiye'de sayılı havalimanları arasında olan bir havalimanına neden bakım,iyileştirme,sorunlara anında müdahale yapılmaz.Kimin ne derdi var Trabzon'la.Çıksın birisi söylesin kardeşim.Bu kadar bürokrat,bu kadar işadamlarımız vs insan hiç mi utanmaz şuanda ki Havalimanı'ndan.Ben utanıyorum şahsen.Dışharlardan giden yolcularda utanıyor ama bir siz utanmıyorsunuz.Kışın yağmur yağdığında terminalin içinde çatıdan şu damlayan yerlere leğen koymaktandamı mı utanmıyorsunuz.