Trabzon'da etkili olan kar yağışı sonrası saat dün saat 18.00 sularında kesilen elektrikler, bir çok bölgede bugün (pazar) sabah saatlerine kadar verilemedi.
Sorumlu firmanın verdiği bilgilere göre; Ortahisar başta olmak üzere, Akçaabat, Araklı, Arsin, Beşikdüzü, Hayrat, Of, Şalpazarı, Vakfıkebir ve Yomra ilçelerinde bir çok mahallede elektrik kesintisi yaşanıyor. Arıza onarım ekiplerinin çalışmaları sürdürdüğü belirtilirken elektriklerin 11.00'de verilmesi planlandığı kaydedildi.
Tüm Yorumlar (25)
Eyüp çiçek
6 yıl önceKarşıyaka mahallesi sabaaha kadar dondu.. çocuklar dün kar iynadi eve geldi güm elektrik yok. 23.00 gibi geldi bidaha gitti. Geldi git ti. Busaat oldu hala yok. Sebep olan görevini yapmayan, telefonu açıp bilgi vermeyen Allah' tan bulsun..
yakun
6 yıl önce"Kar Yağdı Trabzon Elektriksiz Kaldı." kalacak tabi, sayın Bakan vatandaşın menfaati için elektrik faturalarında sadeleştirmeye gidildiğini açıklamıştı yani milletten alınan haraç niteliğindeki kalemlerdeki paralar gizlemiş oldu. Bunların yanında Cumhurbaşkanlığı hükumet sistemi geldiğinde Türkiye' nin uçurulacağı müjdelerini en yetkili ağızlardan dinledik. Ama gördük ki Cumhurbaşkanlığı hükumet sistemi padişahlık olarak uygulandı, faydasını da gördük. Bırakın uçurulmayı ülke uzaya çıkarıldı. Uzaydaki Trabzon ve Trabzonlular elektriği ne yapacak? Yıldızlardan ışık alıp ısınsınlar. Böylece fahiş elektrik faturası ödemez. İtibardan da tasarrufta bulunmazlar.
Murat
6 yıl önceBu kar kış soğukta sizin yaptığınızı düşman yapmaz. Faturaların altında ödediğimiz o kadar ıvır zıvır kalemler haram zıkkım olsun size.
61
6 yıl önce15 saattir elektrik yok ev buz gibi oldu bebekler dondu ne zamn gelecek bakalım
Sinan Güler
6 yıl önceBu elektrik firmasına bakalım bi yaptırım uygulanacak mi bu nasıl bi iş 15 16 saat bi yere nasıl elektrik verilmez hangi çagda hangi memlekette yaşıyoruz yaziklar olsun ne diyeyim
Cemal
6 yıl önceFaturayı 1 gün geç öde kapına dayanıyorlar bunlara kim dur diyecek kim benim bu havada elektriğim olmuycaksa normal havadada olmasın yazık
Seniha
6 yıl önceYokluk ve sefaletten uçuyoruz Allaha havale ediyorum.
Volkan 25
6 yıl önceİlgili firma 1 hafta ödeme gecikme elektrikleri kesiyor kesme bağlama ücreti alıyorsunuz şimdi saatlerdir bu yılın en soğuk gecesini yaşattınız ücret indirimi yapacak mısınız biz soğuktan perişan siz kar yağışının rezil oldunuz Erzurum a telefon açın 6 aylık kış ta ne yapıyorsunuz ki elektrik kesintileri olmuyor yazıklar olsun
Dondum
6 yıl önceSorumsuz sorumlular sizi Allah'a havale ediyorum. Millet uzaya seyahat düzenleyecek bir gün kar yağdı sözde büyükşehir Trabzon'da 17 saattir elektrik yok dondu millet yazıklar olsun faturalardan aldığınız hizmet ücretleri haram olsun.sorumlulardan hesap sormayani da Allah'a havale ediyorum.
Can
6 yıl önceSaat 11 de elektrik Verecekler Guya Kaç Saat Oldu Ya Gece Mahallenin Ortasinda Ateş yaktık usumeyelim diye yeter verin şu elektrikleri
Fersad
6 yıl önceSanki dağda yaşıyoruz el insaf Allah'a havale ediyorum sizi ıvır zıvır olarak faturadan kestukleriniz haram zıkkım olsun cukurcayirda 15 saattir elektrik yok kar yağacak dendiği zaman aksa niye ekip ve ekipmanları 24 saat hizmet edecek şekilde planlama yapmadi çocuklar döndü soğuktan
CanBey
6 yıl önceYeter Ya Kaç Saattir elektrik yok . Mahalle Ortasında kamp ateşi yaktık usumeyelim diye yeter be gelsin artık
Karşıyaka
6 yıl önceBu havada millet ne ile ısınacak ne ile çok merak ediyorum... Elektrik faturası 1 gün geçince kesmesini bilen firma neden bu kadar saattir elektrik sorununu çözmüyor... Kendisini vali ilan eden belediye başkanı neden masaya yumruğunu vurmuyor... Yeri geldimi ben valiyim demesini bilen başkan boş yapana kadar bu halkın hakkını ver...
Muhammet Ayvaz
6 yıl önceFatura düzenlemede süpersiniz.15 saattir elektrikler kesik.Evler buz oldu.Sınıfta kaldınız beyler sınıfta.
deniz
6 yıl öncealmaya gelince var hizmete gelince sıfır hizmet anlayışı demekki herşey pamuk ipliğine bağlı demek doğudaki gibi olsa günlerce elektrik verilemiyecek birde elektrikler kesildimi aradığınızda bakım onarım çalışması var deniyor gördük bakımı onarımı 3 saat yağan karın ardından elektrikler gümmmm gitti demek tüm bakım onarımın 3 saatlik ömrü varmış ne kadar modern tesisleri varmış da biz bilmiyormuşuz aldıkları doğalgazlı ewler resmen dondu milletin hastası var çocuğu var var oğlu var çok yazık aldıkları böyle rezil bir hizmete ve kazıklanmaya yazıklar olsun aldıkları her kuruş zehir zıkkım olsun ciğerlerine dert olarak düşşün
Melike
6 yıl önceAllah aşkına elektrik hala yok döndük soğuktan kombi çalışmıyor şu ısıtıp ısınıyoruz tam bir rezillik bu nedir ...karşıya hala elektriksiz ...
Sinirli biri
6 yıl önceO Aksanın gelipte camlarını aşağı dökecem. Bu ne düşüncesizlik. Bunların başına niye elektrik elektronik mühendislerini koymuyosunuzda elektrikten hiçbir şey anlamayan insanları koyuyosunuz. Aldım kazmayı, küreği, balyozu geliyorum..
Yazıklar olsun
6 yıl önceSorumluları Allah'a havale ediyorum. 19 saat oldu nerdeyse Karşıyaka'da elektrik yok. Donduk soğuktan.Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Milletin çocuğu yaşlısı hastası var. Vali uyuma belediye başkanı uyuma vatandaş mağdur. Aksadan sorumlulardan hesap sorun
SELMAN akçay
6 yıl önceBölgemizde bir kez kar yağdı ELEKTİRİK firması sınıfta kaldı bu kadar yüksek faturaların geldiği bir yerde daha iyi hizmet almalıydık dağıtım şirketi sınıfta kaldı
Arzu sumertas
6 yıl önceBu soğuk havada bizleri şehrin ortasında mahrumiyete terk edenlere saygılarımı iletiyorum!!!....
yakun
6 yıl önceYorumlara bakıldığında yandaş firmanın şehre elektrik vermemesinden herkesin şikayetçi olduğu görülüyor. Ama aynı millet sandık başına gidince %60 memnun. Bu nasıl iş? Ne doğrarsan çanağına o gelir kaşığına.
Ender61
6 yıl önceDevletin taşıyıcı kolonlarını ( elektrik, telekom, maden fabrikaları, saymakla bitmez ) acımasızca yok parasına satıp alan firmalar da daha fazla kazanmak için mevcut olan altyapının üstüne çivi bile çakmadan devam ederse 10 santim kar yağdında donarsın kardeşim. Ama avrupa bizi kiskanıyor. Tabi kıskanacak. robot çağında 2020 yılında ortaçağı yaşamak her ülkeye nasip olmaz. Alnın secdeye değsin. Iki oku üfle ısınırsın. Yazıklar olsun!
Bahtiyar
6 yıl önceElektrik şirketini aramaktan bıktım her aramada bahane değişiyor bu saat oldu hala elektrik yok hava şartlarının kotulesecegi 1 haftadır anons geçiliyor ona göre bir önlemede alınmadı bu millet bu soğukta ne yapacak. Yıllar sonra Trabzon'a kar yağdı çoluk çocuk sevinmye kalktı elektrik yokluğuyla içine ettiniz. Allah'tan bulun.
6161
6 yıl önceönümüzdeki ay fatura ödemesin kimse. eğer karakterleri varsa ödemeyi kabul etmez şirket.
Fatih
6 yıl önceTrabzon'da kar yağarsa elektrik kesilir! Gayet normal!iş acınası yani buna alıştık. Yazık çok yazık!!!