| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 15 Mart 2024 18:18 Güncellenme tarihi: 15 Mart 2024 19:02

Trabzon ‘da 17 milyon liralık yatırım yapılan parkın açılışı yapıldı

Trabzon Büyükşehir Belediyesince Yomra ilçesinde park açılışı yapıldı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesince Yomra limanında park açılışı yapıldı.

Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Atilla Ataman, Yomra limanındaki parkın açılışında, 17 milyon liraya mal olan parkın ilçeye hayırlı olmasını diledi.

Yerel yönetimlerin önemine işaret eden Ataman, 31 Mart seçimlerinde AK Parti'ye verilecek bir oyun bile çok önemli olduğunu vurguladı.

Konuşmaların ardından içerisinde 15 kamelya, 1 çocuk oyun parkı ve kurulu spor aletlerinin yer aldığı parkın açılışı gerçekleştirildi.

Törene, AK Parti Trabzon Milletvekili Adil Karaismailoğlu, AK Parti Yerel Yönetimler Başkan Yardımcısı Ayşe Sula Köseoğlu, Ortahisar Belediye Başkanı ve Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ahmet Metin Genç, AK Parti İl Başkanı Sezgin Mumcu ve davetliler katıldı.

Kaynak: AA

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bir garip kul
2 yıl önce

Yaparsa Ak parti yapar.

H
Hakan
2 yıl önce

O parkta Yomra Belediye Başkanının da emeği var, yatırımı var. Kendi ilçesinde yaklaşık 5 milyon TL yatırım yaptığı bir parka davet edilmemesi nasıl açıklanır ? Nezaketsizlik, rezalet, ne dersen de ! Üstelik Bakan bey de orada, o da demedi mi bu ilçenin başkanı nerede ? Neden davet emediniz ?

S
Sade Vatandaş
2 yıl önce

Yok üstündeki park ise orayı gasp eden Avrasya üniversitesi savaşarak alan Yomra belediye başkanı. Baktılar kanunu ondan yana e nasıl lehimize çeviririz algısı ile hemen parka sahip mi çıktılar. Tek kelime ile küçültücü

M
Misafir
2 yıl önce

Parkın daha önceki halinin bu noktaya gelmesinde Yomra Belediye başkanı Sn.Mustafa Bıyık beyin de katkılarını bilen bir kişi olarak hakkını teslim etmek lazım. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

Y
Yılmaz
2 yıl önce

Yomra Belediye Başkanı Sayın Mustafa BIYIK neden bu açılışa davet edilmiyor yada neden burada yok anlamak mümkün değil.Burada olması gerekir.Davete icabet mi etmedi yada davetmi edilmedi kamuoyuna bilgi verilmesi gerekir.

Tüm Yorumlar (17)

B
Bir garip kul
2 yıl önce

Yaparsa Ak parti yapar.

H
Hakan
2 yıl önce

O parkta Yomra Belediye Başkanının da emeği var, yatırımı var. Kendi ilçesinde yaklaşık 5 milyon TL yatırım yaptığı bir parka davet edilmemesi nasıl açıklanır ? Nezaketsizlik, rezalet, ne dersen de ! Üstelik Bakan bey de orada, o da demedi mi bu ilçenin başkanı nerede ? Neden davet emediniz ?

S
Sade Vatandaş
2 yıl önce

Yok üstündeki park ise orayı gasp eden Avrasya üniversitesi savaşarak alan Yomra belediye başkanı. Baktılar kanunu ondan yana e nasıl lehimize çeviririz algısı ile hemen parka sahip mi çıktılar. Tek kelime ile küçültücü

M
Misafir
2 yıl önce

Parkın daha önceki halinin bu noktaya gelmesinde Yomra Belediye başkanı Sn.Mustafa Bıyık beyin de katkılarını bilen bir kişi olarak hakkını teslim etmek lazım. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

Y
Yılmaz
2 yıl önce

Yomra Belediye Başkanı Sayın Mustafa BIYIK neden bu açılışa davet edilmiyor yada neden burada yok anlamak mümkün değil.Burada olması gerekir.Davete icabet mi etmedi yada davetmi edilmedi kamuoyuna bilgi verilmesi gerekir.

P
Pişkinlik
2 yıl önce

Herzamanki pişkinlikleri yapılan işi üstlenmek 17 nin 10 kim bilir ne içindir... Yazık yerel seçimleri insanlar iktidar olmazsa birşey yapılmaz sanıyor halbuki bütçe nüfusa gmrw verilmesi zorunlu

A
Abdullah Birisi
2 yıl önce

Arıtma tesisi oradan kaldırılmadan yazın O Parkta kokudan durulmaz

A
asaf dede
2 yıl önce

işiniz gücünüz show oranın yapılmasın da başkan mustafa bıyık beyin sizden fazla emeği var.sayın adil bey ankarada oturduğu yerden trabzonu dizayn edemeyeceğini anlayacak.ilçelerin yarısını kaybedince yüzünce oluşacak ifadeyi görmek isterdim açıkcası.büyükşehirde bile tarihin en düşük oyunu alacaklar.insanları tehditle yıldırıp.babalarının kesesinden mal bağışlar gibi devletin makamlarını seçim propogandası olarak dağıtmakla seçim kazanılmaz.

A
Aslan
2 yıl önce

Yeter da. Kimi bulursanız sahneye çıkarmaktan bıkmadınız mı? Vazgeçin bu saçmalıklardan.

V
Vatansever
2 yıl önce

Başkan gerekli açıklamayı yaptı. Davet edilmemiş. Üstelik başkanın da emeği olan işin üzerine çöktüler bunlar.

V
Vatansever
2 yıl önce

Başkasının emeğine sahip çıkıp hiç sıkılmadan açılış yapan insanlar. Herkes neyin ne olduğunu biliyor. Orda en utanması gereken şahıs başkanın arkadaşı olduğunu söyleyen akp nin mevcut adayı. Arkadaşlığı bu kadarmış demek. Bir insanın arkadaşının emeğine sahip çıkılmasına böyle gönlü razı oluyor ise ondan belediye başkanı da başka hiçbir şey de olmaz demektir.

O
O.a
2 yıl önce

O parkın yükünü Yomra belediye başkanı Mustafa bıyık çekti büyük şehir de destek verdi açılışa bir iş yapmış gibi çöktü ler hemde asıl adamı davet bile etmeden yazıklar olsun

A
Adamın biri
2 yıl önce

Sayın Bıyık İYİ partiden, açılışa çağırırlar mı, zaten maksat vatandaşa hizmet değil, AKP’nin BİZ YAPTIK İYİ PARTİ DEĞİL tarzında yaklaşımı, AKP’YE OY YOKSA DOĞAL GAZ DA YOK YOK diyen bir zihniyet yönetiyor ülkeyi…

S
Sevda
2 yıl önce

Şimdiye kadar halk için herhangi bir Cafe lokanta park açdınız mı? Akçaabat sahilinde başı boş köpek kediler kol geziyor. Balıkçıların barınağı ve balık hali pislik den geçilmiyor.

A
Ahnet
2 yıl önce

Bir zaman AKP belediye başkanı olan arkadaşın döktüğü inşaat artıklarının temizlenmesi için o kadar para harcadınız. Biri para kazandı siz para harcadınız. Yinede teşekkür o berbat alanı temizlediniz.

A
Ali zavrak
2 yıl önce

Biz o parkı kim yaptığını biliyoruz sonuna kadar desdekcinizim mustafa başkan

H
Hasan pürselim
2 yıl önce

Sanki fabrika yaptınızda gururla anlatıyorsunuz trabzonun fabrikaya ihtiyacıvar parka deyil bukadar işsiz in san varken siz bu paralarla park yapıyor sunuz pesyani vallahi nasıl bi anlayış anlamış deyilim