Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi'nde sözleşmeli ve kadrolu işçilere zam konusu gündem oldu.
Büyükşehir Belediye Meclisi Ocak ayı toplantıları devam ediyor.
Bugün gerçekleştirilen oturumda CHP Grup Başkanvekili Turgay Şahin sözleşmeli ve kadrolu işçilerin maaşlarının asgari ücrete yapılan zamla birlikte düşük kaldığını belirtti.
Şahin'in bu sözleri üzerine Başkan Murat Zorluoğlu işçilere iyileştirme yapacaklarını söyledi.
Başkan Zorluoğlu, "Memurlarımıza böyle bir imkan sağladık. İşçilerimize de şirket işçilerimiz de var. Asgari ücretin baya üzerinde ücret verdiğimiz için asgari ücretin altında kalan yok. Ciddi bir düşüş yok. O verilen rakam yıllık enflasyonla birlikte hem kadrolu işçilerimize hem de sözleşmeli işçilerimize bizde refah payı ekleyerek bir artış bu ay yapacağız." dedi.
Tüm Yorumlar (22)
Süleyman
2 yıl önceKesinlikle katılmıyorum syn murat beye 4 ikramiye +yemek yol parası hepsi 17 bin vergiyi çık elimize geçen 15 bin karın tokluğuna çalışıyoruz asgari ucr tli çalışan bizden iyi hiç degilse yemeklerini yiyorlar iş verenden dışarda bir tabak yemek 150 lira valla kısacası ne verirseniz onu alirsiniz seçimde
BOB MARLEY
2 yıl önceVERİRSİN TABİ HALKI SÖMÜRÜN SONRA DAĞIT İYİ GÖZÜK HARAM OLSUN HAKKIMIZ
Emre yunus
2 yıl önceBaşkanım beni işe alın askeri ücret çalışırım
Adalet
2 yıl önceNe doğrarsan çanağına o gelir kaşığına ..
Emine
2 yıl önceKendi maasi asgari ücret olsun da bakalım.utanmadan konusuyo.asla oy yok zorluya Allah korusun.
derbeder
2 yıl önceasla ve asla oy yok benim oyum komünist partisine
ALKATRAS61
2 yıl önceAYNI ODADA AYNI ÜNVANA SAHİP BİRİSİ İŞÇİ KATROSUNDA 30 YILLIK ÇALIŞAN İLE 1 YILLIK MEMUR ÇALIŞAN ARASINDA 3 KAT MAAŞ FARKI OLUŞTURAN ZİHNİYETTEN ADALET BEKLEMEK FİLİSTİNDE BARIŞ BÜGÜN GELECEK DEMEKLE AYNI ŞEY HERHAL...
FURKAN
2 yıl önceİLKOKUL MEZUNLARININ MAAŞI AKADEMİSYENLERİN MAAŞINI GEÇTİ HOŞ GELDİN NEOKOMÜNİZM...
Heydi
2 yıl önceOhh maaşallah
Zeynep çalıskan
2 yıl önceSen şirkette ise başlayalı 1 hafta olan 2 yıl mezununa kadroyu veriyorsun üstelik 23 milyar maaş farkıyla hemde sıcak ocağın başında mesaiyi rahatlıkla dolduranlara bas parayı asıl işi yapan işçileri dış kapının mandalı olarak gör üstelik temmuzda memur maaşları 60 milyar olur işçiye 41 milyar daha fark atar nerde burada adalet oy moy yok
HACIBEŞİR A.
2 yıl önceBravo???? oy moy yok memurdan alsın oyu
ZEKİ
2 yıl önceVay be bas baya burada bir akıl yanıltması var nasıl nasıl arkadaşlar ben doğrumu duyuyorum adamlar bize tam tamına 23 milyar maaş farkı atmış siz nereden bahsediyorsunuz murat bey memur altı ayda bir şirket işçilerine nazaran maaşlarına 18 şer milyar zam yapılıyor sizlerde şirket çalışanlarına 5 bin tl zamı çok görüyorsunuz öylemi üstelik şirket çalısanlarına 5 milyarı beğenmiyorsanız bırakın sözüde meşhur dışardan bu ücreti duyanlar zaten buraya gelmek istemiyor
ZAVANALI
2 yıl önceYazık günah ayıp azcık vicdan olsa zaten anlıyacaklar belediye şirket işçileri olmasa sokaklar çöpten geçilmez otobüste şirket işçileri olmasa ulaşım durur park bahçede çalışanlar aynı şekilde kanalizasyon da çalışanlar aynı kısın dozerde çalışanlar aynı ne diyip vicdan meselesi
Helal taraftan
2 yıl önceSizler elinizdeki işçiyide bu şekilde kaybedersiniz merak etmeyin
Aytekin
2 yıl önceBaşkan bey demişki asgari ücretin kat üstünde maaş veriyoruz demiş sizce bu inandırıcımı bakın buradan sesleniyorum maaşlar asgari ücretin bile altında bu ücreti memur için denedinizmi????
Rümeysa
2 yıl önceSayın başkan belediye şirket işçilerinide diger kamu işçileri gibi çerçeve protokülüne ekleyin diğer kamu calısanları gibi
Derya
2 yıl önceHakkımı helal etmiyorum benden maaş kısıtlaması yapıp memuru yücelten bu zihniyeti sandıkta gömeceğim
Adalet bunun neresinde
2 yıl önceBelediye şirket işlerinde çalısan arkadaşlarım sivas belediyesi %120 zam yapıyor maçaoğlu ve bolu belediyesi ciddi manada sirket işcilerini kayırırken sıra ak parti belediyelerine gelince bu parayı işcilere nereden vereceksiniz diyorlar şimdi burada hak hukuk nerede soruyorum sizlere siz milleti enayi yerinemi koyuyorsunuz siz bu işci kardeşlerimizin durumundan haberiniz varmı pekala memura bu kadar bolluğu fazlasıyla verdiğinizde neden demiyorsunuzki bu parayı biz nasıl ödüyeceğiz işciye sıra
Hakan
2 yıl önceSabahtan akşama kadar çay sigara muhabbet yapan, 2 yıllık diplomasi var diye 1 aylık işçi iken memur yapılan kişi maaş 40 bin tl küsür, Sabah akşam yolcu taşıyan milletin canını emanet ettiği otobüs şoförü 17 bin tl maaş. Allahinizdan bulun işçi düşmanları
Ferman toksul
2 yıl önceHELE HELE HELE AHEY AHEY AHEY DEĞİŞİM ŞAT DEĞİŞİM YİNE AYNI ADAM KAZANIRSA VAY HALİNİZE EHEY EHEY EHEY VALE VALE VALE
Zeliha yılmaz
2 yıl önceBAŞKAN BEY BU İŞÇİLERİN KADROLARINI VERİN BUNLARIN SAYESİNDE SEÇİMLERİ KAZANIYORSUNUZ MEMUR KESİMİ SİZLERE OY VERMİYOR EĞER İŞÇİLERİN OYUNU KAYBEDERSENİZ SİZİN İÇİN HİÇ İYİ OLMAZ AİLELERİYLE BERABER 3 BİN ŞİRKET 5 BİN AİLELERİYLE SADECE TRABZON GENELİ 5 BİN OYDA AZ DEĞİL
Hasan efe
2 yıl önceOcak ayı bitecek halen daha zam açıklanmadı. Sanırım öncelikleri işçi değil...