Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nin memur ve işçi alımı için açtığı kadrolara başvurular sırasında bazı sıkıntılar yaşandığı iddia edildi.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi geçtiğimiz günlerde memur alımı yapılacağını açıklamıştı. Yapılan açıklamada 82 itfaiye eri ve 88 zabıta alınacağını duyurulmuştu. Alımlar için başvurular dün itibariyle başlarken vatandaşlar ilk günden yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlar sabah saatlerinden itibaren belediye binası önünde uzun kuyruklar oluşturdu.
Başvuru sırasında bekleyen vatandaşlar , yaşanan sıkıntılar nedeniyle isyan etti. Başvuru şartları arasında yer alan diploma aslının noter onaylı fotokopisi olması gerektiği maddesi en çok zorluk çıkaran konu olduğu belirtildi. Bilindiği üzere artık E-devlet üzerinden tüm resmi evraklar gibi kare kodlu diploma belgesi de alınabiliyor. Ancak Büyükşehir Belediyesi’nin sınav sonuç belgesini kare kodlu olarak kabul ettiği, E- devlet'ten alınan resmi evrakı ise kabul etmeyerek diplomanın aslı ve noter onaylı fotokopisini talep ettiği iddia edildi. Bu durum başvuru yapan bir çok vatandaşı zor durumda bırakırken, konuyla ilgili sosyal medyada bir çok şikayet konusu oluştu.
Ayrıca belediye önünde yaşanan uzun kuyruklarda da Trabzon dışından gelerek başvuru yapmak isteyenlere öncelik tanındığı, Trabzon'da yaşayanların evlerine gidip daha sonra gelmeleri istendiği öne sürüldü. Başvuru sırasında bulunan vatandaşlar "Diğer illerdeki belediyelerin iş başvurularında o ilde en az 1 yıl yaşama şartı konulurken, Trabzon Büyükşehir Belediyesi yetkilileri biz Trabzon'da yaşayanlara evimize gitmemizi söylüyor. Saat 08.00’den 18.00’e kadar sıra bekledik sonra da “Trabzon’da yaşayanlar evlerine gitsin” dediler. Bu Trabzonluların sahipsizliğini gösterir.” diyerek isyan etti.
Öte yandan konuyla ilgili bir çok forumda vatandaşlar ilana yönelik eleştirilerini bu şekilde dile getirdi;
Tüm Yorumlar (14)
?
7 yıl öncedemekki işe alınacaklar trabzonlu değil ???
Hamza Bayraktar
7 yıl önceDEĞERLİ KARDEŞLERİM YALANDAN BEKLEMEYİN ALİNACAKLARİN İSMİ BELLİDİR TORPİLİNİZ YOKSA KESINLİKLE İŞE GİREMESİNİZ
Elif
7 yıl önceben trabzon belediyesinin ilan vermesine bile şaşırmıştım hayret etmiştim hatta . bir saçmalık yapacakları belliydi
Kertö
7 yıl önceBu ilanin durdurulmasi icin ilgili savci ve avukatlari goreve davet ediyoruz.
Hakan
7 yıl önceBanada sira gelmedi ama pazartesi yine gideceğim. simit poça çay ikramı var. Şartları tutanların başvurusu alınıyor. Komşim başvuriyi verdi anlatti bana. kpss alimi böyledir yani bilmeyen var herhalde.
MUSTAFA ARDIÇ
7 yıl önceALACAKLARI ADAMLAR ÖNCEDEN BELLİ. NİÇİN BU KARMAŞAYI YAŞATIYORLAR. GÜYA ADİL BİR ALIM GÖRÜNTÜSÜ VERMEYE ÇALIŞIYORLAR. HEPSİ HİKAYE. İŞE ALINACAKLAR ÖNCEDEN AVANTALARI VERİP AYARLANMIŞTIR.
Ebubekir
7 yıl önceBenim torpilim yok ama yarımsaatte başvurumu yaptım arkadaşlar biraz anlayış gösterin 8.30da girdim 9.10 gece başvurum bitti
Ahmet
7 yıl önceArkadaşlar şimdi e devletten mezuniyet belgesini kabul etmiyorlar mı?
mehmet anlı
7 yıl öncediploma ve ehliyet fotokopisi noter onaylı olmadığı sürece kabul edilmiyor mu yani ve askerlik durum belgesi e devletten çıkarttım onuda mı kabul etmiyorlar bilen var mı ?
Kpss
7 yıl önceTorpil olmasin diye sadece kpss ile aliniyordu. Mulakat isinin mantigi ne? Bosa ugrastiriyolar. Yazik.
Murat
7 yıl önceTrabzonlu olması olmaması konu değil istanbulda bağcılar belediyesi de şehir dışından gelenlere öncelik tanıdı.arnavutköy çekmeköy ve bağcılar belediyesi alımlarında da dışardan gelenler başvurdu kpss alımında şehir şartı yok...
#
7 yıl önceBasvurur cok mu oldu yaaa bende basvuru yapcam haberleri gorunce korktm resmen ????
Taşkın C
7 yıl önceHerşey torpile dönmüş resmen her kurumda torpil, bütün çabalar uğraşmak boşaaa bir gün o torpil çok fena patlayacak dikkat edince.
??
7 yıl önceHerşey torpil