Trabzon Büyükşehir Belediye meclisi’nin Mart ayı toplantıları sona erdi.
Aynı zamanda mevcut meclisin son görev günü olan toplantıda duygusal anlar yaşandı.
Veda konuşmasında “Beni hiçbir şey iftiralar kadar zorlamadı” ifadelerini kullanan Zorluoğlu “şimdilik hoşçakalın ifadelerini kullandı.
Zorluoğlu konuşmasında şu ifadeleri kullandı:
Çok güzel sözler duyduk. Bunlar çok güzel sözlerdi. Şehrin tüm meselelerinin en ince ayrıntısına kadar tartışılabildiği Türkiye’nin en kaliteli meclise başkanlık etmekten onur duydum. Bu kadar kısa bir zamanda bunlardan çok projenin başlatılması hepimizin başarısıdır. Allah hepinizden razı olsun. 215 milyon borcumuz vardı. Büyükşehir belediyemizin borcun1 milyar 600 milyon Tl’dir. Mevcut borcumuzun borca oranız yüzde 20’dir. Geçtiğimiz dönem yüzde 40’dı. Devraldığımızda 192 milyon borcu vardı TİSKİ’nin. Şuanda riskinin borcu 1 milyon 32 milyon TL’dir. Daha önce borcun bütçeye oranı yüzde 70 kerden 40 a düştü. Alışılmışın dışında belediye başkanlığı yaptım. İkinci dönemi hesap ederek hizmetleri dizayn etmedim.
Gerektiğinde şehrin dinamikleriyle mücadele hatta kavga ettim. Liyakatle çok iyi bir ekip kurduğumuza inanıyorum. Sırf bizdendir diye kimseye görev vermedim. Belediyeye kamu kurumu disiplini getirdik . Herkese eşit davrandık. Hizmetleri hatır gönül işi olarak değil herkese aynı şekilde yaptık. Trabzon tarihinin en başarılı hizmet ve projelerini yaptık. Kimseye olamayacak sözler vermedik verdiğimiz sözleri de yerine getirdik. Güçlü diye kimseye eyvallahımız olmadı. İstediği gibi belediyede iş görmek isteyenler karşımızda oldu onlarla mücadelemiz devam edecek. Cumhurbaşkanımız Trabzon Büyükşehir belediye başkanlığı için sizi uygun gördü dediler siyaset hayatımız böyle başladı. Şehrimize hizmet etme imkanımız oldu. Beni hiçbir şey iftiralar kadar zorlamadı. Çok zorluklar yaşadık. Maddi sıkıntılar, projelerle ilgili sıkıntılar ve daha bir çok şey oldu. Mücadelemiz için helali hoş olsun. Siyaset daha temiz bir zeminde yapılmalı. Ne ailemiz ne çoluk çocuğumuz kaldı. Bunlar aklıma gelince sıkılıyorum. Hakkımız şehrimize helaldir ama iftira atanlarla mücadelemiz yargıda ve her platformda devam edecek. Milletimize hizmetimiz bitmez. Şimdilik hoşçakalın.
Tüm Yorumlar (14)
Arsen
2 yıl önceTrabzon için iyi bir şanstı tekrar aday olmaması kayıptır Trabzon’a dışardan gelenler in çok daha katkı ve farklı gözden baktıkları inancındayım
Mustafa okur
2 yıl önceTrabzon seni çok arayacak .Sayın belediye baskanim
Trabzonlu
2 yıl önceTabi tabi Trabzon da adam yoktu Elazığ dan gelip tiski müdürü oldu,sahiden dediklerinden eminmisin
1461 Alperen
2 yıl önceParti içi çekişmeleriniz Trabzonlulari bağlamaz.Ama "Eğri otur doğru konuş "demişler.Son 20 yılın en iyi Belediye Başkanılığını yapmıştır.Önemli hizmetlerde bulundu.
Rıdvan
2 yıl önceSayın hemşehrilerim hapı yuttuk.200 milyondan borç 1milyar 600 milyona çıkmış.Ortada da doğru dürüst bir şey yok.Seçimden sonra faturalar kim bilir ne olur.
Arslan korkmaz
2 yıl önceRiya riya riya yakışan o
Hayri
2 yıl önceEyyyyy geliyirrr maçkali seçimden sonra sen asıl vurguni görrr..
Trabzon
2 yıl önceOf ve çaykara hariç bir çivi çakmayan biri .terminali şehrin ortadını sokan başkan .Trabzon sizden kurtuldu.Son birşey. Şehir hastahanesini statyum. Yanına yapılırken nasıl itiraz etmediniz yada kim vesile oldu.Sayın cumhurbaşkanımızı sürekli yanılttınız yanlış yönlendirdiniz
Ali
2 yıl önceSiz başka ilde yaşıyorsunuz herhalde gözle görünür bir değişiklik oldu şehirde yapılan birsürü şey var hakkı olanın hakkını vermek lazım
Ortahisar
2 yıl önceTrabzon', lu olarak yorum yapmışsınız ama mevcut başkan gelmeden iki dönem ile Trabzon'a enkazı bırakıp 5 senede yapılanları görememiş isen biraz daha ayrıntılı bak derim ama uzaktan değil yakından. Sanırım Belediye işi olmayanlar dansın. Hayırlı Ramazanlar
Emekli
2 yıl önceBelediyecilik rant demek. Yalansa yalan deyin .her para olan işte ne kadar yeriz meselesi
Ömer
2 yıl önceSen nerede yaşıyorsun kardeş. Bu başkan tüm altyapıyı değiştirdi . Şehrin çehresi değişti.
ziya inal
2 yıl öncedaha dolmuşculara sözünü geçiremedin ilkel şekilde para uzatıp duruyoruz. ordu kadar olamadık kartlı sisteme geçirtemedin.
Arafil boyu
2 yıl önceBelediyeden ihale alamayan çıkar çevrelerinin ve her dediklerini yaptırmak isteyen, emre amade bir belediye başkanı arayan parti il yöneticilerinin kurbanı oldu.. Sürekli Ankaraya gidip şikayet ettiler.. ha bire, her fırsatta....vatandaşta sanıyorki ; yeterli hizmet yapılamadığından bu değişim yapıldı.. Oysa vatandaşın beklentilerini hesaba katan yok.. Bu değişimin hiç bir yerinde vatandaş yok..(!)