Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, 31 Mart yerel seçimlerinde oy verme işlemini tamamlayarak şehirden ayrıldı.
Trabzon'da oy verme işlemi saat 07:00'de başlarken, Başkan Zorluoğlu da oyunu kullandı. Oy verme işlemini tamamlayan Başkan Zorluoğlu, sosyal medya hesabından "Buluşmak üzere..." açıklamasıyla şehirden ayrıldığı bir fotoğraf paylaştı.

Buluşmak üzere…. pic.twitter.com/Md8UlUjcVp
— Murat Zorluoğlu (@baskanzorluoglu) March 31, 2024
Tüm Yorumlar (6)
Muhammet Sarı
2 yıl önceGelma da
Selim
2 yıl önceAtama işim bitti git tabi zengin oldun daha ne duracan
Esra
2 yıl önceXaten Bi ise yaramiyodu
Osay61
2 yıl önceTeşekkürler Başkan Allah yolunu açık etsin
Haksızlık Yapmayın
2 yıl önceSon 25 senedir Trabzon’a değer katan tek belediye başkanı, şehrim ailem çocuklarım ve gelecek nesiller adına teşekkürler Murat Başkanım. Ganita, Sahil, Bilim Merkezi, Terminal, 5000km su hattı ve daha diğerleri…
Sultan
2 yıl önceÇok yaşa başkan çok yaşa başkanın dillere destan oğlu varolun gideni aratmadınız