Süper Lig’in 30. Haftasında oynanan ve Trabzonspor’un 3-2 kaybettiği karşılaşma sonrasında İstanbul ekibinin oyuncularının provokasyonu sonucunda yaşanan olayların yakıları sürüyor.
Benzerine az rastlanır şekilde olaylar sonrasında 5 taraftar çıkarıldığı mahkemece tutuklanması ve fenerbahçeli futbolcular hakkında işlem yapılmaması tepkilere yol açtı.
Trabzon Barosu avukatları da bugün, adliye önüne giderek üzerinde “Adalet istiyoruz” yazılı siyah çelenk bıraktılar.
Alkışlı protesto sonrasında ise açıklama yapılmadı.



Tüm Yorumlar (16)
Burak
2 yıl öncesahanın içinde etkisiz hale getirilen insanların kafalarına yerde iken tekme atanlara ceza verilmez ise, insanlar hesabı dışarıda keser. böyle bir ahmaklık fetöcülere hizmet eder..
taraftar
2 yıl önceBunun peşi bırakılmamalı eğer futbolculara da adli dava açılmazsa anlaşılan burası muz cumhuriyeti
ALİ KARA
2 yıl önceASIL PROVAKADÖRLER SERBEST ONLARA YAPTIRIM YOK, TEK TARAFI CEZALANDIRMAK VAR, SİZDE BUNA ADALET DİYORSUNUZ ÖYLEMİ. BU ADALETSİZ KARARLAR ÇÖZÜM DEĞİL SORUN ÜRETMEYE DEVAM EDER.
Lazz
2 yıl önceArkadaşlar neyapiyorsunuz.Yakinda secim var.Asrin lideri tekrar bir zafer kazanacak.Siz Adalet diyorsunuz lütfen bozgunculuk yapmayin.Sütte leke var Türk Adaletinde ve Fenerbahcemizde yoktur.
ALİ KARACA
2 yıl önceGeçmişte de böyle yapanları savunduğunuz için aynı şeylere cesaret ediyorlar, şirinlik yapmaya devam edin, daha çok olay görürüz Akyazı'da. Bu adamların esas olarak parasını ödeyip tribüne giden gerçek Trabzonspor taraftarına zarar verdiğini göremiyormusunuz?
Miraç
2 yıl önceOylar ak Partiye
Vatandaş
2 yıl önceBu eyleminiz için sizlere teşekkürler ederim.TS umuz sahipsiz değildir." Adalet birgün herkese lazım olur."
k.... Demir
2 yıl öncearkadaşlar bu ülkede tek bir bir sey var para hırsı
recep 5
2 yıl önceBravo
babaYAGA
2 yıl öncesuçu meşrulaştırmak için hukuk adamları ön safta yer oluyor. o yüzden şehrimiz gelişmiyor. allah aşkına biraz doğru düşünün , gs den 5 yedik niye tepki vermedik avcı hoca değil
Teyzeoğli
2 yıl önce5 gol yedik yenildik fakat bir çirkef hareket yapmadılar, Galatasaray kültürüyle fenerinkini ayırt etmeliyiz. Hakemin hatasını Avcıyada yüklediniz ya BRAVO
Teyzeoğli
2 yıl önceO futbolcuların ayrıcalıkları var kaç bürokrat kaç telefonlar daha gelecek bekliyorlar, ama olsun biz sonuna kadar savunmamızı yapacağız.
AZ kafanı yor
2 yıl önceKardeşim olay yenmek yenilmek değil, bu süreçte fb ile olan gerginliği bir kaç kendini bilmez futbolcu ve yorumcunun körüklemesi ve saha içinde prof oyuncuların kendisine yakışmıyan eylemleri yapmaları ve sosyal medyada taraftarların sürekli Trabzona hakaret vari alaylı ifadelerle açıklmalar yapmaları neticesinde gelinen nokta bu yoksa biz FB ve diğer kulublere saygımız ve sevgimiz müsbet yönde kardeşliktir. uluslararasında desteğimiz sürekli kazanmalarıdır. gel gör ki birileri çomak sokuyor
vatandaş
2 yıl önceTeşekkürler
.../.../.../.../...
2 yıl önceBİR SÖZ VARDIR " NAHIR ELDEN GİTMİŞ SEN ALACS DANAYI SORUYORSUN"
Tonyalı
2 yıl önceAdalet sınıfta kaldı