| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 21 Mart 2024 12:27 Güncellenme tarihi: 21 Mart 2024 12:53

Trabzon Barosu avukatlarından sessiz eylem “Sadece adalet istiyoruz”

Trabzonspor – Fenerbahçe maçı ardından yaşanan olaylarda tutuklanan taraftarların sonrasında Trabzon Barosu’ndan sessiz eylem geldi.

Süper Lig’in 30. Haftasında oynanan ve Trabzonspor’un 3-2 kaybettiği karşılaşma sonrasında İstanbul ekibinin oyuncularının provokasyonu sonucunda yaşanan olayların yakıları sürüyor.

Benzerine az rastlanır şekilde olaylar sonrasında 5 taraftar çıkarıldığı mahkemece tutuklanması ve fenerbahçeli futbolcular hakkında işlem yapılmaması tepkilere yol açtı.

Trabzon Barosu avukatları da bugün, adliye önüne giderek üzerinde “Adalet istiyoruz” yazılı siyah çelenk bıraktılar.

Alkışlı protesto sonrasında ise açıklama yapılmadı.

avukat1.jpeg

avukat2.jpeg

avukat3.jpeg

Kaynak: Efnan Demireren

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Burak
2 yıl önce

sahanın içinde etkisiz hale getirilen insanların kafalarına yerde iken tekme atanlara ceza verilmez ise, insanlar hesabı dışarıda keser. böyle bir ahmaklık fetöcülere hizmet eder..

T
taraftar
2 yıl önce

Bunun peşi bırakılmamalı eğer futbolculara da adli dava açılmazsa anlaşılan burası muz cumhuriyeti

A
ALİ KARA
2 yıl önce

ASIL PROVAKADÖRLER SERBEST ONLARA YAPTIRIM YOK, TEK TARAFI CEZALANDIRMAK VAR, SİZDE BUNA ADALET DİYORSUNUZ ÖYLEMİ. BU ADALETSİZ KARARLAR ÇÖZÜM DEĞİL SORUN ÜRETMEYE DEVAM EDER.

L
Lazz
2 yıl önce

Arkadaşlar neyapiyorsunuz.Yakinda secim var.Asrin lideri tekrar bir zafer kazanacak.Siz Adalet diyorsunuz lütfen bozgunculuk yapmayin.Sütte leke var Türk Adaletinde ve Fenerbahcemizde yoktur.

A
ALİ KARACA
2 yıl önce

Geçmişte de böyle yapanları savunduğunuz için aynı şeylere cesaret ediyorlar, şirinlik yapmaya devam edin, daha çok olay görürüz Akyazı'da. Bu adamların esas olarak parasını ödeyip tribüne giden gerçek Trabzonspor taraftarına zarar verdiğini göremiyormusunuz?

Tüm Yorumlar (16)

B
Burak
2 yıl önce

sahanın içinde etkisiz hale getirilen insanların kafalarına yerde iken tekme atanlara ceza verilmez ise, insanlar hesabı dışarıda keser. böyle bir ahmaklık fetöcülere hizmet eder..

T
taraftar
2 yıl önce

Bunun peşi bırakılmamalı eğer futbolculara da adli dava açılmazsa anlaşılan burası muz cumhuriyeti

A
ALİ KARA
2 yıl önce

ASIL PROVAKADÖRLER SERBEST ONLARA YAPTIRIM YOK, TEK TARAFI CEZALANDIRMAK VAR, SİZDE BUNA ADALET DİYORSUNUZ ÖYLEMİ. BU ADALETSİZ KARARLAR ÇÖZÜM DEĞİL SORUN ÜRETMEYE DEVAM EDER.

L
Lazz
2 yıl önce

Arkadaşlar neyapiyorsunuz.Yakinda secim var.Asrin lideri tekrar bir zafer kazanacak.Siz Adalet diyorsunuz lütfen bozgunculuk yapmayin.Sütte leke var Türk Adaletinde ve Fenerbahcemizde yoktur.

A
ALİ KARACA
2 yıl önce

Geçmişte de böyle yapanları savunduğunuz için aynı şeylere cesaret ediyorlar, şirinlik yapmaya devam edin, daha çok olay görürüz Akyazı'da. Bu adamların esas olarak parasını ödeyip tribüne giden gerçek Trabzonspor taraftarına zarar verdiğini göremiyormusunuz?

M
Miraç
2 yıl önce

Oylar ak Partiye

V
Vatandaş
2 yıl önce

Bu eyleminiz için sizlere teşekkürler ederim.TS umuz sahipsiz değildir." Adalet birgün herkese lazım olur."

K
k.... Demir
2 yıl önce

arkadaşlar bu ülkede tek bir bir sey var para hırsı

R
recep 5
2 yıl önce

Bravo

B
babaYAGA
2 yıl önce

suçu meşrulaştırmak için hukuk adamları ön safta yer oluyor. o yüzden şehrimiz gelişmiyor. allah aşkına biraz doğru düşünün , gs den 5 yedik niye tepki vermedik avcı hoca değil

T
Teyzeoğli
2 yıl önce

5 gol yedik yenildik fakat bir çirkef hareket yapmadılar, Galatasaray kültürüyle fenerinkini ayırt etmeliyiz. Hakemin hatasını Avcıyada yüklediniz ya BRAVO

T
Teyzeoğli
2 yıl önce

O futbolcuların ayrıcalıkları var kaç bürokrat kaç telefonlar daha gelecek bekliyorlar, ama olsun biz sonuna kadar savunmamızı yapacağız.

A
AZ kafanı yor
2 yıl önce

Kardeşim olay yenmek yenilmek değil, bu süreçte fb ile olan gerginliği bir kaç kendini bilmez futbolcu ve yorumcunun körüklemesi ve saha içinde prof oyuncuların kendisine yakışmıyan eylemleri yapmaları ve sosyal medyada taraftarların sürekli Trabzona hakaret vari alaylı ifadelerle açıklmalar yapmaları neticesinde gelinen nokta bu yoksa biz FB ve diğer kulublere saygımız ve sevgimiz müsbet yönde kardeşliktir. uluslararasında desteğimiz sürekli kazanmalarıdır. gel gör ki birileri çomak sokuyor

V
vatandaş
2 yıl önce

Teşekkürler

.
.../.../.../.../...
2 yıl önce

BİR SÖZ VARDIR " NAHIR ELDEN GİTMİŞ SEN ALACS DANAYI SORUYORSUN"

T
Tonyalı
2 yıl önce

Adalet sınıfta kaldı