Haber61’in edindiği bilgilere göre, mevcutta 11 TL olan Trabzon–Akçaabat hattı tarifesinin yüzde 55 oranında artırılması bekleniyor. Yapılması planlanan zamla birlikte ücretin 17 TL seviyesine yükselmesi öngörülüyor.
Yeni tarifenin önümüzdeki günlerde uygulamaya alınması beklenirken, resmi açıklamanın ilgili kurumlar tarafından yapılacağı öğrenildi.
Art arda gelen zam kararları, özellikle her gün bu hattı kullanan vatandaşları yakından ilgilendiriyor.
Tüm Yorumlar (17)
A.T
2 yıl önce17 az olmuş. Düz 20 yapsayınız. Bize bu kadar kazık yetmez.
MİSAFİR61
2 yıl önceAkçaabat minibüslerinin de şehir içi dolmuş gibi değişime gitmesi lazım. 30-40 yıllık ahır gibi arabalarla taşımacılık yapıyorlar. 17 lira dolmuş ücreti veren vatandaşın sıfır km ve klimalı araçlarla seyahat etmesi lazım.
DİKKAT
2 yıl önceZam yapılmasına karşı değiliz lakin insanlar verdiği ücretin karşılığında hizmet görmek istiyor, araçların durumu klimalar ve yolda bekleme ayakta yolculuk yapma gibi durumların önüne geçilmesi lazım, dolmuşa verilen söz hakkı için vatandaş nezdinde de taleplerin karşılık görmesi lazım.
Mahmut Akyurt
2 yıl önceHizmete gelince 0 hizmet zama gelince hemen yapın tamam
bizahmet hizmet
2 yıl önceduraktan dolmuşlar kalkmadan bizahmet ücretleri alsanızda,vatandaş öne ücret uzatma derdinden kurtulsa.
Nothing
2 yıl önceBunlar Bizim Daha İy Günlerimiz
Her mazota benzine zam dolmuşa zammı.olur ozaman
2 yıl önceHer mazota zam gelirmi bu adeletmi adeletseozaman ayakda yolcu alınmasi yasakolmasi ceza olmali
Lazkopat
2 yıl önceKendin 0 araç alırda binersin ona 0 km araç alıpta iki adımda bir inecek var diyorsunuz iki adım atmıyorsunuz arkada gidemem diyorsunuz oyüzden sıfır araca gerek yok
MİSAFİR61
2 yıl önceYorumu düzgün okuyabilsen ne dediğimi anlardın. Araba kaliteli ve klimalı olunca minibüsün arka tarafına vatandaş gider oturur. Ve sen parasını aldıktan sonra vatandaş istediği yerde iner. Minibüs sürmeyi beğenmiyorsan otobüs sür duraktan durağa durursun.
Lazkopat
2 yıl önceAraçlar klimalı ve kaliteli siz inip binmeyi bilmediğiniz için klima açılmıyor fayda etmiyor çünkü.parasını verdin diye şöförüde rehin alamazsın elinizde olsa kapınızın önünde indir beni diceksiniz
Davut
2 yıl önceMaaşallah verdikçe veriyor Allah'ım. Kudüs kurtulacak oleyyy
Kemal ALTUNTAŞ
2 yıl önceYolcu taşıma ücretleri artan maliyetlere göre belirlenir. Buna mantıklı düşünen herkes olumlu bakar. Ancak bizler Söğütlü' den Trabzona gidebilmek için ayakta araçlara binmeye zorlanıyoruz. Başkada alternatif kalmıyor. Fiyatı ayarlayın ancak; yolcuyuda düşünün.
zam tamam, hizmet sıfır
2 yıl öncebu şehri dolmuşlara muhtaç eden zihniyeti kınıyorum.
Hakan
2 yıl önceYerel seçimlerde oylarımız Erbakana yeter artık her seferinde vatan millet Sakarya oylar AKP'ye artık yemezler
Misafir
2 yıl önceAyakta yolcu olmazsa dolmus 25 olur
batistuta
2 yıl öncehiç bir gelişmiş medeni ülkede dolmuş sistemi yoktur. new york'undan amsterdam'a, toulouse'dan münih'e, san diego'dan paris'e kadar görmediğim yer kalmadı. tekrar söylüyorum gelişmiş medeni bir ülkede toplu ulaşım dolmuş sistemi ile yürümez. öncelikle bu durumun ortadan kaldırılıp, büyükşehir ve ilçe belediyelerinin bu kronik sorunu çözmesi gerekir.
white
2 yıl öncemazot 19 tl ye indiğinde neden indirim yapılmadı da 38 tl olunca zam yapılıyor hak hukuk arıyorsunuz ya