| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Mart 2021 15:05 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 15:50

TİSKİ'ye 72 Milyon TL'lik kredi yetkisi

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Mart ayı meclis toplantıları devam ediyor. Meclis toplantılarının ikinci gününde Atilla Ataman başkanlığında yapılan toplantılarda Tiski ile alakalı önemlİ kararlar alındı.

TİSKİ tarafından yapılan içme suyu ve kanalizasyon ile yağmur suyu çalışmaları için meclisten ek kaynaklar talep etti. Yapılan görüşmeler sonrası TİSKİ'ye 72 milyon TL ek kredi kullanılması için yetki verildi.

TİSKİ tarafından yapılan Arsin İçme Suyu ve İçmesuyu Paket Arıtma Tesisi İnşaatı İşi,Ortahisar İlçesi Kanalizasyon İnşaatı işi, Ortahisar İlçesi Yağmursuyu İnşaatı İşi, Trabzon İçme Suyu, Temin Projesinin yapım işi ve Müşavirlik Hizmeti, Çaykara Limonsuyu Sultan Murat Yaylası İçme Suyu İnşaatı, Ortahisar İlçesi Kireçhane ve Karlık Terfi Sistemi İçmesuyu Arıtma tesisi, İnşaatı, malzeme alımı için tek tek yapılan oylamalar sonucunda TİSKİ Genel Müdürü Ali Teketaş'a 72 Milyon kredi kullanımı için yetki verildi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
Davut
5 yıl önce

İktidar Belediyesi ama hala daha borç alıyor. İktidar Belediyesi olmasının ne faydası var o zaman? Zaten altyapı çalışmaları da Avrupa Birliği Fonu ile yapılıyormuş, çalışma alanında gördüm. Demek ki neymiş belediyecilik ak partinin işi değilmiş

Y
Yavuz
5 yıl önce

Kredi yani faizle vatandaşın evinde su taşınırsa bu su ile alınan abdest sıkıntıya girer. Devlet büyüklerimiz bu konuya el atsın. Kanalizasyon için kredi kullanılsın onda sorun yok :)

M
murat
5 yıl önce

suya % 10 zam yaptınız yetmedi. 30 tl lik faturanın 17 tl si su bedeli geri kalanı verdi ( hele hele 10 tl si atık su bedeli !!! ) yetmedi. bir de üstüne borçlanıyorlar ! sorsan şehrin tüm risale hattını yeniliyoruz derler !!!

R
Rifat Kudu
5 yıl önce

Trabzon Beşikdüzü ilçesinde aralarında Dağlıca mahallesininde bulunduğu 14 köyün yarım bırakılan içme suyu projesi de bu kredi ile hayata geçirilir proje ve ihale yeniden yapılarak tamamlanır inşallah.

V
Veli
5 yıl önce

Bence kredi almaya gerek yoktu. Millete gelen su fauralarından toplanan para yetmiyormu, yetmiyor ise fıkrada olduğu gibi zarar ediyor ise kapatalım camiyi :))) Bu işin espirsi idi. Bir de şunu sormak istiyorum TİSKİ ye bu kadar yönetici gelip gidiyor Allah aşkına gelen bir yönetici demiyormuki şu geciken su borçlarıda banka üzerinden ödenebilsin. Nedir millete bu eziyet. Her özel ve resmi kurumun geciken faturasını internet üzerinden ödiyebiliyoruz fakat TİSKİ o kadar özel bir kurum ki gidip gişeden ödeme yapmak zorunda kalıyoruz. Daha diyecek çok şey var ama ne diyelim. Herkes kendi yaptığını mükemmel sanıyor.

Tüm Yorumlar (6)

D
Davut
5 yıl önce

İktidar Belediyesi ama hala daha borç alıyor. İktidar Belediyesi olmasının ne faydası var o zaman? Zaten altyapı çalışmaları da Avrupa Birliği Fonu ile yapılıyormuş, çalışma alanında gördüm. Demek ki neymiş belediyecilik ak partinin işi değilmiş

Y
Yavuz
5 yıl önce

Kredi yani faizle vatandaşın evinde su taşınırsa bu su ile alınan abdest sıkıntıya girer. Devlet büyüklerimiz bu konuya el atsın. Kanalizasyon için kredi kullanılsın onda sorun yok :)

M
murat
5 yıl önce

suya % 10 zam yaptınız yetmedi. 30 tl lik faturanın 17 tl si su bedeli geri kalanı verdi ( hele hele 10 tl si atık su bedeli !!! ) yetmedi. bir de üstüne borçlanıyorlar ! sorsan şehrin tüm risale hattını yeniliyoruz derler !!!

R
Rifat Kudu
5 yıl önce

Trabzon Beşikdüzü ilçesinde aralarında Dağlıca mahallesininde bulunduğu 14 köyün yarım bırakılan içme suyu projesi de bu kredi ile hayata geçirilir proje ve ihale yeniden yapılarak tamamlanır inşallah.

V
Veli
5 yıl önce

Bence kredi almaya gerek yoktu. Millete gelen su fauralarından toplanan para yetmiyormu, yetmiyor ise fıkrada olduğu gibi zarar ediyor ise kapatalım camiyi :))) Bu işin espirsi idi. Bir de şunu sormak istiyorum TİSKİ ye bu kadar yönetici gelip gidiyor Allah aşkına gelen bir yönetici demiyormuki şu geciken su borçlarıda banka üzerinden ödenebilsin. Nedir millete bu eziyet. Her özel ve resmi kurumun geciken faturasını internet üzerinden ödiyebiliyoruz fakat TİSKİ o kadar özel bir kurum ki gidip gişeden ödeme yapmak zorunda kalıyoruz. Daha diyecek çok şey var ama ne diyelim. Herkes kendi yaptığını mükemmel sanıyor.

I
ilhan yüksel
5 yıl önce

iş alanları hayata geçirilsin. Gençler işsiz. Parasız millet bahçesini ne yapayım.