Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) Genel Müdürlüğü 2025 Yılı I. Olağan Genel Kurul Toplantısı’nın ilk oturumu Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirildi.
Başkan Genç yapılan ve yapımı devam eden projeler yönelik bilgi verdi.
Ortahisar Biyolojik Atıksu Arıtma Tesisi’ne yönelik bakanlıktan yer tahsisin yapıldığı bilgisini veren Başkan Genç, projenin en kısa zamanda başlayacağını açıkladı.
Hayrat, Düzköy ilçelerinde yapımı devam eden temiz su çalışmalarından bahseden Genç, temiz suyun ilçelere kazandıracağını belirtti.
Başkan Genç Maçka, Hayrat, Şalpazarı ve Köprübaşı ilçelerinde atıksu üzerine projelerin çalışma aşamasında olduğunu aktardı. Başkan Genç, “Yoğun bir gayret içerisinde çalışmalar gerçekleştiren arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Sizlerin de çalışmaları ile daha iyi noktalara gelmeyi istiyoruz” dedi.
Tüm Yorumlar (8)
Miccoli
1 yıl önceLaf cok icrat yok. Sadece meșhur karaseniz lafı. Riv,Riv Riv
Şehri Trabzon
1 yıl önce10 yıldan fazladır görevde yaptığı akılda kalan hiç bir eser yok.Sıfır Başkan
m tok
1 yıl öncetiski toplantısında yüksek gelen su faturalarınıda gündem yaptınızmı başgan?
Neco
1 yıl önceSayın başkan birazda Beşikdüzü ilçesine baksanız çok memnun oluruz
Ali
1 yıl önceGerçekten beşikdüzüne niye yatırım yapmıyorsunuz varsa yoksa belli ilçeler
ahmet
1 yıl öncebu baskan yillardir belediye baskani bi dogru isini gormedim anca dugun cenaze gezip oy toplama kasaba siyasetcisi
Doğrusu
1 yıl önceTrabzonda para yok belediyenin borcuda uçuk durumda gelen para borca gidiyor ve personellerin maaşları zor bela ödenmeye çalışılıyor doğru dürüst şirketlerde şehrimizde olmayınca buranın bir cazibesi olmuyor. Şehir olarak yerlerdeyiz gençlere tavsiyem burda durup hayatınızı mahvetmeyin yurt dışına gidin belli bir birikim yapın ve kendinize yayırım yapın burda hayat çok zor
Fahrettin
1 yıl önceBengisu mahallesine 2022 de verilen imar sözü nerede kaldı başkan sizden önceki başkanda ak partiliydi 2023 te imara açılıyor dedi ne oldu ak partide başkanlar değişince sözler unutuluyormu bakanlık bile güney çevre yolunun 2. etabını ordan geçiriyorken merkeze 6 km uzaklıktaki mahalleye bir imarı çıkarmadınız söz verildiği halde yazıklar olsun anca söz icraat sıfır yoksa ensesi kalın birinin menfaati yok diyemi önemsenmedi yazıklar olsun...