| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 07 Mayıs 2021 17:21 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 15:44

Tam kapanmada yol çalışması trafiği kilitledi

Trabzon'da yol çalışması yapılan Pelitli'de sokağa çıkma kısıtlamasına rağmen trafik sıkışıklığı yaşandı

Trabzon'da Havalimanı viyadüğü üzerinde gerçekleştirilen yol çalışması trafiği kilitledi.

Saat 12.00 sıralarında Karayolları ekipleri tarafından kapatılan yolun Akçaabat istikametinde 900 metrelik alan boyunca asfalt dökme çalışması başlatıldı. Anayol, çalışma sebebi ile Viyadük üzerinden kapatılırken trafik Havalimanı yan yolundan verildi.

Bu durum nedeniyle bölgede özellikle saat 17.00 sıralarında büyük bir trafik yoğunluğu yaşandı.

Tam kapanma uygulamasına rağmen trafiğin sıkışacak kadar kalabalık olması da dikkat çekti. Trafikteki sıkışıklık, araç kuyruğunu görenlere "Bu nasıl tam kapanma" dedirtti.

Öte yandan bölgedeki çalışmanın yarın akşam saatlerine kadar süreceği bildirildi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yavuz yaman
5 yıl önce

Herkes kendine bir film uydurmuş dışarıda geziniyor. Bizim gibi garibanlar da evde oturuyor. Nasıl bir kapanmadır anlayamadık

E
Erhan Y
5 yıl önce

Saat 3 gibi ordan geçtim. Yoğunluk vardı.Transit yol normal.Forumun arkasındaki viyadüğün asfaltı da değişmesi lazım. Umarım orayı da düzeltirler.

G
Ghnk
5 yıl önce

Evde oturup beklememizmi lazım

G
Garip
5 yıl önce

Tam kapanmaymış. Tam gezinme olmuş resmen. Garibim sağlık personeli ve emniyet personeli.. sizlerin hakkı ödenmez.. sözde diğer memurlar il il, ilçe ilçe,yayla yayla dolaşıyor.. esnek çalışmaymış,idari izinmiş palavra.en çok onlara yaradı. Garip esnaf yiyecek ekmek bulamıyor, işletmeler kapalı,millet aç ama gel gör ki ssk memuru,öğretmen,vergi dairesi memuru,normal zamanda göremediğimiz belediye zabıtası, aklınıza hangi kurum geliyorsa görevlileri gezip tozuyor,market market dolaşıyor...bari bayramda kaldırın yasağı da ihtiyar ana babamızın elini öpelim..zaten zenginleriniz ve memurlarınız gidip bayram kutlayacak. Bırakın gariban vatandaş da kutlasın.

K
Küçük esnaf
5 yıl önce

Küçük esnafın haricinde herkes sokaklarda. Bu nasil kapanma. Küçük esnaf evine ekmek getirme derdinde, o küçük dükkanını ayakta tutmak zorunda ama gel gör ki aradan cikmak üzere. Tabiri caizse kucuk esnafı dar agacina cikardiniz altindaki sehpaya bir tekme vurmadiginiz kaldı. Esnaf gulk gulk diye son nefesini veriyooooor. La esnaf can çekişiyor caaaaaan. Boyle kapanmanıııııın...

Tüm Yorumlar (6)

Y
Yavuz yaman
5 yıl önce

Herkes kendine bir film uydurmuş dışarıda geziniyor. Bizim gibi garibanlar da evde oturuyor. Nasıl bir kapanmadır anlayamadık

E
Erhan Y
5 yıl önce

Saat 3 gibi ordan geçtim. Yoğunluk vardı.Transit yol normal.Forumun arkasındaki viyadüğün asfaltı da değişmesi lazım. Umarım orayı da düzeltirler.

G
Ghnk
5 yıl önce

Evde oturup beklememizmi lazım

G
Garip
5 yıl önce

Tam kapanmaymış. Tam gezinme olmuş resmen. Garibim sağlık personeli ve emniyet personeli.. sizlerin hakkı ödenmez.. sözde diğer memurlar il il, ilçe ilçe,yayla yayla dolaşıyor.. esnek çalışmaymış,idari izinmiş palavra.en çok onlara yaradı. Garip esnaf yiyecek ekmek bulamıyor, işletmeler kapalı,millet aç ama gel gör ki ssk memuru,öğretmen,vergi dairesi memuru,normal zamanda göremediğimiz belediye zabıtası, aklınıza hangi kurum geliyorsa görevlileri gezip tozuyor,market market dolaşıyor...bari bayramda kaldırın yasağı da ihtiyar ana babamızın elini öpelim..zaten zenginleriniz ve memurlarınız gidip bayram kutlayacak. Bırakın gariban vatandaş da kutlasın.

K
Küçük esnaf
5 yıl önce

Küçük esnafın haricinde herkes sokaklarda. Bu nasil kapanma. Küçük esnaf evine ekmek getirme derdinde, o küçük dükkanını ayakta tutmak zorunda ama gel gör ki aradan cikmak üzere. Tabiri caizse kucuk esnafı dar agacina cikardiniz altindaki sehpaya bir tekme vurmadiginiz kaldı. Esnaf gulk gulk diye son nefesini veriyooooor. La esnaf can çekişiyor caaaaaan. Boyle kapanmanıııııın...

T
TS-61
5 yıl önce

Yol tek şerite düşüyor yeşil 5 saniye kırmızı 5 dakika yanıyor ağır araç gelirse kalkış yapana kadar tekrar kırmızı yanıyor zaten. Enteresan olan 1 polis koyamamışlar mı yoksa bilerekmi koymamışlar.