| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Eylül 2025 16:47 Güncellenme tarihi: 03 Eylül 2025 17:00

SON DAKİKA! Trabzonspor'un anlaşmaya vardığı Faslı oyuncu İstanbul'a geldi! İşte görüntüler

Trabzonspor'un anlaşmaya vardığı genç oyuncu sağlık kontrolünden geçmek üzere İstanbul'a geldi.

Yaz transfer döneminin bitmesine kısa bir süre kala kadrosunu güçlendirmek isteyen Trabzonspor, Fransız ekibi St. Etienne ile anlaşmaya vardığı 23 yaşındaki Faslı orta saha oyuncusu Benjamin Bouchouari, sağlık kontrollerinden geçmek üzere İstanbul'a geldi. 

Trabzonspor'un yeni transferi Benjamin Bouchouari bugün İstanbul'a geldi.

Yeni transferin yarın Trabzon'a gelmesi bekleniyor.

b

 

Yorumlar (22)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
MAÇKALI
9 ay önce

Lütfen seneye kiralık gideceği biletini de alır mısınız?

İsmet coban
9 ay önce

Cok iyi fındık toplar bu sene bitti seneye hazır olsun bir ay calışır

A
Ali
9 ay önce

Adam zorla gelmiş gibi . Bundan hayir gelmez

T
Taraftar
9 ay önce

Skor katkısı yok. Müzmin sakatlığı da varsa tam Erto'nyn aradığı profil

E
ERDEM
9 ay önce

Seneye 250 bin euroya kiraya gider ama bize 5 veya 7 milyon euroya gelmiştir.Saçma sapan transferleri bize yutturuyorlar.Trabzonspor inek gibi sağılıyor sahibide yok.

Tüm Yorumlar (22)

M
MAÇKALI
9 ay önce

Lütfen seneye kiralık gideceği biletini de alır mısınız?

İsmet coban
9 ay önce

Cok iyi fındık toplar bu sene bitti seneye hazır olsun bir ay calışır

A
Ali
9 ay önce

Adam zorla gelmiş gibi . Bundan hayir gelmez

T
Taraftar
9 ay önce

Skor katkısı yok. Müzmin sakatlığı da varsa tam Erto'nyn aradığı profil

E
ERDEM
9 ay önce

Seneye 250 bin euroya kiraya gider ama bize 5 veya 7 milyon euroya gelmiştir.Saçma sapan transferleri bize yutturuyorlar.Trabzonspor inek gibi sağılıyor sahibide yok.

S
Sinan
9 ay önce

Şu yapılan transferleri kim izleyipte alıyor Fransa'ya tezgahı kurdunuz birinci lig ikinci ligten işe yaramaz futbolcuları alıp gelin bu yönetimin transfer politikasını anlamak mümkün değil yazıklar olsun bırakın şu trabzon Spor uun yakasini

D
DOĞRU SÖZ
9 ay önce

Umarım çare olur. Hep söylüyoruz, her zaman söylüyoruz ancak duyan yok, síradan 15 transfer yapmaktansa bunların yarı fiyatına 3,4 tane ilk onbir futbolcusu alınsa daha fazla katkı sağlsr.

1
1461
9 ay önce

İnsan utanır bu resmen trabzonspor taraftarıyla alay etmek adam külübü soyup soğana çevirp şıvışacak trabzonspor divan başkanlığı uyuma tepkini koy

6
6161
9 ay önce

Yeter lan yetererrrrr. Ne dır bu ta Fransa’nın 2 . Lig takımı olduk. Bu ne beceriksiz yönetim var. Takımı sıranın altında bir takım halıne getırdı.

Y
Yalcinx5
9 ay önce

Adam sakat, 6 numara 8 diye kakaladilar bu acemi amator yonetime bide essek yukuyle parada vermislerdir, adamlarin fransa 2nci liginden topcu alma sevdasi var, bu yonetim acilen istifa etmeli boyle kulup yonetilmez, is bilmez beceriksizler

H
Hakan
9 ay önce

Bir çöp transfer daha muzmin sakat 1.60 boy gol katkısı asist sıfır birileri Trabzonspor üzerinden iyi nemalaniyor

Y
Yomralı Hacıhamzaoğlu
9 ay önce

Ula bunun bardhiden ne farkı var, bardhi arada sırada gol , asist yapardı bunda o da yok, seneye satmak için uğraşırsınız.

T
TS-61
9 ay önce

Sakat bir oyuncuyu neden transfer ediyoruz? Bir çöp daha geliyor demek!.. Bonservisi ne kadar, kendisine ne kadar ödenecek? (Yıldız oyuncuymuş! O zaman alacağı ücrette 3 milyon euro'dur herhalde!..) Ey yönetim istifa ediniz artık!..

T
Trabzon
9 ay önce

Kesin çöp .Erto istifaaasas

B
Bursa61
9 ay önce

Ya bu geçen yıl şampiyon olan U19 gençlerine hakaret olmuyor mu?

Şevki Hacıniyazioğlu
9 ay önce

Habu uşak eydir da. Küçük körmeyelim bir o kadar da yerinaltina doğru uzanir

Şevki Hacıniyazioğlu
9 ay önce

Bir çok taraftarın yorumları esprili, hicveden yorumları var. Lig başladığında kalecini satıyorsun. Oyuncu şarkı gönderiyorsun. Uğurcan temmuz başında 20'ye verilseydi bu 33'den iyiydi. Çünkü temmuz başında beşe alacağın şu an onbeş oldu. Madem Uğurcan satılacak önceden bir kaleci alınmaz mı? Hiç olmasa Erce gelirdi. İçin özeti bu yönetimin acil bırakması lazım. Yarın Allah korusun çıkıp FB 'den 5-6 yedrse takım bu kara lekenin hesabını kim verecek? Takım motivasyonu nasıl düzelir?

N
Nihat ŞİŞİK
9 ay önce

Zonguldak takı arkadaşım Tonya li Ali ye benziyor

H
Hamdi
9 ay önce

Bi yemek yedirin çayını kahvesini ısmarlayın uçağa koyun postalayın gitsin.bize yaramaz.boran başkan buna beş çeker

A
Adem a
9 ay önce

Adam sakat olduğu için oynamıyor siz alın 10 hafta yatar sonra para verip gönderirsiniz

G
Gercek Trabzonlu
9 ay önce

dunya yildizi geldi hahahahahahahahahahahaahahahahahah komediye bakin.

Ömer
9 ay önce

GS' Torera ya karşı bumu oynayacak. Fizik kurallarına aykırı. Kim izlemiş helal olsun