| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Aralık 2019 22:59 Güncellenme tarihi: 06 Kasım 2025 13:50

Soğuksu Caddesi’nde motosiklet yayalara çarptı: 3 yaralı

Ortahisar’da karşıdan karşıya geçmek isteyen iki yayaya motosiklet çarptı. Kazada 3 kişi yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

Trabzon’un Ortahisar ilçesi Soğuksu Caddesi üzerinde meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre, Soğuksu Kavşağı yönünde ilerleyen S.D. yönetimindeki motosiklet, yolun karşısına geçmeye çalışan A.A. ve L.A. adlı yayalara çarptı. Çarpmanın etkisiyle iki yaya yaralanırken, motosiklette yolcu olarak bulunan K.Y. de kazada yaralandı.

Yaralılar hastaneye kaldırıldı

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi kaza yerinde gerçekleştirdi. Ardından yaralılar ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu, hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Soruşturma sürüyor

Polis ekipleri, kazanın nasıl meydana geldiğine ilişkin soruşturma başlattı.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Anonim
6 yıl önce

Belediye sahile süslü püslü üst geçitlere onca demir ve benzeri materyel harcarken ana cadde üzerinde yaya geçidi olduğunu bile belirten tabela koymuyor kazadaki abim ablam kardeşim Allah'ın izni ile iyi olacaklar ana cadde üzerine üst geçit veya alt geçit yapılmasını arz ederim en kötü bir ışıklandırma ...

M
Mesut
6 yıl önce

Aynı yolda bu kaçıncı kaza... Birşeyler yapılması için ölümlü kazaların yaşanmasını gerekiyor.yaralı ama nasıl yaralı.Allah yardımcıları olsun

S
serpil eren
6 yıl önce

Kesinlikle o yol çok tehlikeli yaya geçidinden geçmekte çok zorluk yaşıyorum

H
Hsna
6 yıl önce

Ölümle sonuçlanan olaylarda oldu fakat hala kimsenin yaptığı tek birşey yok

H
Hsna
6 yıl önce

Yaya olarakda araç kullanırkende en çok korktuğum yer burası. Işık ya sadece ışık koyulsa insan bilecek geçmesi ferektiğini durması gerektiğini... Allah şifa versin

Tüm Yorumlar (7)

A
Anonim
6 yıl önce

Belediye sahile süslü püslü üst geçitlere onca demir ve benzeri materyel harcarken ana cadde üzerinde yaya geçidi olduğunu bile belirten tabela koymuyor kazadaki abim ablam kardeşim Allah'ın izni ile iyi olacaklar ana cadde üzerine üst geçit veya alt geçit yapılmasını arz ederim en kötü bir ışıklandırma ...

M
Mesut
6 yıl önce

Aynı yolda bu kaçıncı kaza... Birşeyler yapılması için ölümlü kazaların yaşanmasını gerekiyor.yaralı ama nasıl yaralı.Allah yardımcıları olsun

S
serpil eren
6 yıl önce

Kesinlikle o yol çok tehlikeli yaya geçidinden geçmekte çok zorluk yaşıyorum

H
Hsna
6 yıl önce

Ölümle sonuçlanan olaylarda oldu fakat hala kimsenin yaptığı tek birşey yok

H
Hsna
6 yıl önce

Yaya olarakda araç kullanırkende en çok korktuğum yer burası. Işık ya sadece ışık koyulsa insan bilecek geçmesi ferektiğini durması gerektiğini... Allah şifa versin

A
Ayhan
6 yıl önce

Herkese teşekkür ederim bu kazayı yaşayan yayalar bizdik motor gelip bize vurdu nerden geldi nasıl vurdu hiç anlamadık o kadar süratlı idi maalesef biz eşim ile birlikte halâ hastanelerde uğraşiyoruz hamdolsun iyiye gidiyoruz ama buraya bir önlem alınmaz ise iyi olamıyanlarda olur .maalesef

K
Kubilay
6 yıl önce

Bu kaza da bende yararlandım ağır şekilde motor arkasında olan bendim ama o yol da yayalar yada gelen araba motor vs gorünmüyor bi çare bulunsun bizden sonra kaç kaza oldu