Yıkılma kararı alınan Reşadiye Köprüsü’yle ilgili bugün Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi’nde (UKOME) kritik toplantı yapılacak. Toplantıda Reşadiye Köprüsü’nün yıkılıp yeniden düzenlenmesiyle ilgili kararlar alınacak.
UKOME toplantısı öncesinde Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, başkan yardımcıları ve birim müdürleriyle bir araya gelerek projeyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.
AHMET KAYA’DAN REŞADİYE KAVŞAĞI TEPKİSİ:
“380 MİLYON LİRA HEBA EDİLDİ”
Ahmet Kaya, bugün gerçekleştirilecek UKOME toplantısı öncesinde, yıkım kararı alınan Reşadiye Kavşağı’nda yapılacak yeni düzenlemeleri değerlendirdiklerini açıkladı.
Bugün toplanacak UKOME’de, yıkılması gündemde olan Reşadiye Köprüsü ve bölgede uygulanacak yeni ulaşım düzenlemesinin kritik başlıklar arasında yer alması bekleniyor.
Kaya, yaptığı açıklamada, zamanında yapılan tüm itiraz ve uyarılara rağmen hayata geçirilen kavşağın büyük bir kamu zararına neden olduğunu savundu.
“Zamanında, tüm itirazlarımıza ve uyarılarımıza rağmen inatla yapılan bu ucube yapı büyük bir kamu zararına neden oldu; milletimizin yaklaşık 380 milyon lirası heba edildi” ifadelerini kullanan Kaya, bugün gelinen noktada ise yapının yıkımı ve yeniden düzenlenmesinin gündeme geldiğini belirtti.
"DAHA ESTETİK, İŞLEVSEL VE ULAŞIMI RAHATLATACAK BİR DÜZENLEME"
Reşadiye Kavşağı’nda Trabzon’a yakışan, daha estetik, daha işlevsel ve ulaşımı rahatlatacak bir düzenlemeyi desteklediklerini ifade eden Kaya, kentte bundan sonra benzer hataların yaşanmaması gerektiğini vurguladı.
Kaya açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Kararların ‘Ben ne dersem o olur’ anlayışıyla değil; ortak akılla, bilimsel verilerle ve kamu yararı gözetilerek alınması gerekiyor.”

Tüm Yorumlar (7)
vatandaş
1 ay öncegüzel proje
Arsinli
1 ay önceBu harcanan para Orhan Fevzi Gümrükçüoğlundan rücü edilmeli
vtnds
1 ay önceeeğinize sağlık
Şehri Trabzon
1 ay önceHer gün bir proje masalı ortada sıfır icraat
Borabay
1 ay önceYaparsa Akp yapar dediler, 25 yılda hiçbirşeyi düzgün yapamadılar, hatta ekonomi, adalet, sağlık eğitim vs. Dibe vurduk.. Ama Alaah dualarını kabul etti artık utanmıyorlar..
Reissss
1 ay önceYaz dönemi şehrimizde inşaata başlamayın .,inşaat işlerini yaz sezonu bitince başlayın.,milletin artık aklı gitti delirttiniz insanları inşaatın biri bitmeden diğeri başlıyor bir başladıklarınızı bitirin trafik rahatlasın sonra planlı şekilde burayıda kış sezonu yıkar kaldırırsınız…asla yaz dönemi şehirde ek inşaat başlatmayın..ya nasıl olursa sahadan haberi ol ayan yöneticiler bizi yönetir akıl alır gibi değil..ula hepimiz akrabayuk size oy verdik koltuk sahibi oldunuz aklınız gitti,,
Reissssss
1 ay önceÇok ciddi problemlerimiz var..bugün bölgemizde yaylalara çıkan insanlarımızdan mera için hayvan başı para istendiğini duyuyoruz.,böyle bir şey töremizin hiç bir yerinde yoktur .,üretimi bu kadar zorlaştırmak, Osmanlı’nın güçlü döneminde verilen kapitülasyonların zayıflayınca aleyhte işlemesi gibi bir şeydir.,bizden olmayan birileri belliki ülkemizin maliyesine el atmış? Bizi sıkıştırıyorlar .ülkemizin Çepni töresinin üstüne böyle gelinmesi bizim acilen uyanmamız gerektiğinin işaretidir? uyanınn