Pegasus Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı, IATA Guvernörler Kurulu Başkanı Türkiye Özel Sektör Havacılık İşletmeleri Derneği (TÖSHİD) Yönetim Kurulu Başkanı olan Mehmet Tevfik Nane katıldığı programda Trabzon Havalimanı ile ilgili konuştu.
Habertürk TV’de ekranlara gelen Airport programına katılan Mehmet Nane, Pegasus olarak Trabzon Havalimanı için talebin arttığını söyledi.
Nane, “eskiden Trabzon Havalimanında uçaklarımızı yatırmıyorduk. Şimdi talep artınca yatırmaya başladık. Orada kadrolarımız oluşmaya başladı” dedi.

Tüm Yorumlar (7)
Sıtkı Beşiroğlu
3 yıl önceAnkara direkt seferleri bekliyoruz. Salı, Perşembe, cumartesi günleri değil. Doğru gün doğru saatlerde.
Engin
3 yıl öncePegasus pişmanlıktır.. 3 saattir bekliyoruz! Bu firmadan uzak durmanız sağlığınız acısından iyidir..
Hasan kamacı
3 yıl önceÜlkemizde farklı markalarda havayolu şirketleri olmalıdır. Kalite ve fiyat rekabeti getirir. Tek markaya mecbur kalmak doğru değildir.
Grs
3 yıl önceAtlas global havayollarının başını yediniz şimdi rahatmısınız?
Seyhan Demiral
3 yıl önceBen pegasusun rotar yapmadan uctugunu hatirlamiyorum hatirlayan varsa soylesin
Recep gültekin
3 yıl önceİnsanların daha iyi ve uygun fiyata seyahat edebilmeleri için rekabet ortamı oluşması için hava yolu şirketlerinin artması iyi,dir
Kemal Ercan
3 yıl önceOrdu havalimanında yeterli uçuş yok, iptallerde rekor kırıyor